Cara Hilangkan Gatal Badan Berpunca Gangguan Jin & Sihir

Cara Hilangkan Gatal Badan

Cara Hilangkan Gatal Badan Tidak Semudah Yang Disangka

Jangan anggap menghilangkan gatal yang berpunca dari gangguan jin atau sihir satu kerja yang mudah. Jika tidak kena caranya, anda akan menderita seumur hidup.

Sebahagian pesakit anggap ini adalah perkara remeh-temeh yang boleh diselesaikan dengan mengambil ubat farmasi atau cream gatal kulit yang ada di pasaran. 

Ia tidak semudah yang disangkakan.

1. Emosi Tak Jaga, Gatal lagi

Menjaga emosi merupakan perkara asas yang wajib diambil perhatian kalau anda betul-betul nak tahu cara hilangkan gatal sebab gangguan jin ini.

Jika emosi tidak dikawal, anda akan berpotensi untuk sakit dan gatal semula. Anda menderita kegatalan bila emosi tidak dikawal dengan baik.

Emosi yang saya maksudkan adalah emosi marah dan sedih.

Sikap panas baran yang menguasi diri adalah penyumbang utama kekalnya masalah gatal dalam diri anda. Orang yang panas baran selalunya ada masalah kulit. Kalau tak percaya anda semak diri anda, termasuk adik-beradik, saudara-mara yang panas baran.

Pasti mereka ada masalah gatal-gatal kulit. 

3. Kaitan Emosi & Gatal Sihir

Jin dan tukang sihir tahu waktu manusia lemah. Manusia akan lemah, bila dirinya dikuasai oleh emosi yang tidak stabil. Anda tidak boleh berfikir waras dan rasional bila sedang marah atau sedih.

Pada waktu lemah inilah jin ambil kesempatan dan membuat serangan. Anda boleh terkena gatal selepas anda beremosi.

Bila anda marah, akan ada ruang di dalam jantung yang membolehkan jin masuk ke dalam diri anda.

Walaupun anda dah sembuh, tapi anda akan gatal semula selepas anda marah atau sedih.

Berjaya mengawal emosi ertinya anda berjaya  melakukan salah satu cara hilangkan gatal badan yang berpunca dari gangguan jin

4. Selawat Ibrahimiah Bantu Stabilkan Emosi

selawat ibrahimiah

Lakukan amalan selawat ini pada 3 waktu yang saya jelaskan di atas

Membaca selawat ke atas Rasulullah S.A.W akan mengundang rahmat Allah pada kita. 

Berjaya mengamalkan selawat, ertinya anda berjaya mengawal emosi.

Berjaya mengawal emosi, ertinya  berjaya melakukan satu lagi cara hilangkan gatal badan sebab gangguan jin.

Kaedah Rawatan

arrow
Raja Gel Bidara

Cara guna produk dalam bentuk video dan testimonial terbaru ada di Shopee & Lazada. Hanya klik butang di bawah

(Untuk warga Singapore sahaja)

Scrub Lemon Olive Oil

Cara guna produk dalam bentuk video dan testimonial terbaru ada di Shopee & Lazada. Hanya klik butang di bawah

(Untuk warga Singapore sahaja)

Kenapa Gatal-gatal Perangkap Manusia Pada 3 Waktu?

Gatal-gatal jenis inibukan gatal biasa, tetapi ada kaitan dengan gangguan misteri dalam diri anda

Pesan Nabi S.A.W Agar Waspada Waktu Senja

عَنْ جَابِرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ “إِذَا اسْتَجْنَحَ اللَّيْلُ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ قَالَ جُنْحُ اللَّيْلِ فَكُفُّوا صِبْيَانَكُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ الشَّيَاطِينَ تَنْتَشِرُ حِينَئِذٍ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا ذَهَبَ سَاعَةٌ مِنَ الْعِشَاءِ فَخَلُّوهُمْ وَأَغْلِقْ بَابَكَ وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَطْفِئْ مِصْبَاحَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَوْكِ سِقَاءَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَخَمِّرْ إِنَاءَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَوْ تَعْرُضُ عَلَيْهِ شَيْئًا

Maksud :  Bila tiba waktu malam atau tiba waktu senja, maka hendaklah kamu halang anak-anak kamu (jangan benarkan mereka keluar), kerana syaitan sedang berkeliaran ketika itu. Bila sudah tiba waktu Isyak, barulah benarkan mereka untuk keluar; 

dan tutup pintu rumahmu (pada waktu malam) dan sebutkan nama Allah di atasnya, dan tutuplah lampu kamu (bila kamu tidur) , dan sebutkan Nama Allah di atasnya, tutuplah bekas-bekas minuman (yang ada air di dalamnya) dan sebutlah nama Allah padanya, tutuplah perkakas dapur (yang masih ada makanan) dan sebut nama Allah padanya. 

Manusia Diperangkap Pada 3 Waktu :

Bila Azan Subuh, Gatal Hilang?

Waktu subuh merupakan waktu yang tidak dizinkan bagi jin dan iblis buat gangguan pada manusia. Sebab itu gatal-gatal hilang waktu subuh

Tanda-tanda yang lain?

90% Kesilapan Pesakit Gatal

90% Kesilapan Pesakit Merasakan Dirinya Bebas Gangguan Makhluk Halus, Walhal Jin & Iblis Boleh Datang Dalam Pelbagai Bentuk. Salah-satunya Melalui Masalah Kulit Gatal-Gatal Yang Tidak Sembuh-sembuh!

Gegata Sihir

Gegata sihir terjadi disebabkan seseorang mengalami tanda-tanda gegata yang tidak boleh sembuh setelah melakukan pelbagai jenis rawatan moden.

Lebih-lebih lagi bila mereka yang mengalami masalah ini terpaksa bertarung dengan masalah gatal bila tiba salah satu waktu yang saya nyatakan di atas.

Mimpi seseorang juga menjadi salah satu tanda. Lebih-lebih lagi bila seseorang kerap mengalami mimpi yang menakutkan.

Ada juga yang tidak mengalami mimpi yang menakutkan, tetapi ada kaitan dengan gangguan jin. Oleh itu anda perlu berwaspada dengan masalah ini.

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Testimonial Pesakit

arrow

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 1000 botol terjual

gatal-gatal

Cara guna produk dalam bentuk video dan testimonial terbaru ada di Shopee & Lazada. Hanya klik butang di bawah

(Untuk warga Singapore sahaja)

Panduan Guna Scrub Lemon

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 1000 botol terjual

gatal-gatal

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 2000 botol terjual!

3

Berbau wangi..terasa segar

4

Pening kepala hilang....

gatal-gatal

Gatal-gatal hilang walau dah bertahun

7

Sangat Berkualiti

gatal-gatal

Tenang Buat Ibadah

gatal-gatal

Sampai je, terus sendawa, mual, nak muntah

10

Gatal keliling leher

11

Dapat 5 bintang!

12

Kulit berkudis-kudis

gatal-gatal

Gatal tak tahu punca

gatal-gatal

Mak dah tak ngadu gatal

gatal-gatal

Gatal di Telinga & Resdung

gatal-gatal

Gatal-gatal 2 bulan, sembuh 2 hari

gatal-gatal

Gatal-gatal pada Miss V

Assalamualaikum.. Alhmdulillah saya guna scrub tu muka keluar ruam2,badan pijar serta berpeluh2, Gatal-gatal dia miss v kurang cuma masa mula2 pakai mmg pedih pijar.. Skrng dah semakin ok

Saya kerap gatal-gatal selepas jumpa bekas kekasih (Non-Muslim)

Ya, memang betul pun, sejam sy tinggalkan teman lelaki saya itu, macam macam masalah sy lalui, eg, black magic, dah sembuh pulih ilmu hitam, tiba tiba seluruh badan dan muka gatal-gatal, bengkak, bermerah, sy sendiri berasa sedih, benci and so on….. 

Ustaz, GREAT SALUTE AND THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR NEW PRODUCT SCRUB. IT WAS RIGHT PRODUCT RIGHT TIME REACHED ME. After using the product, all the itchiness gradually subsided. Thank God and you too. 🙏😊

Bila sapu muka je, sendawa tak henti-henti

Pesakit: Asalamualaikum. Nk tnya 3 kali dh saya pkai scrub sapu bahagian muka..hr ni shri sendawa xhenti.. Ada kaitan pa2 ka ust ? 

Saya: waalaikumussalam…tanda gangguan itu mula keluar dan biasanya badan akan jadi letih dan penat….bila dia dah clear, sendawa akan berhenti.. bagus tu…boleh teruskan utk lakukan…bagaimana dgn gatal? 

Pesakit: Ya ka ust Alhamdulillah, Krg sket ust bhgian muka kusam npk cerah Alhamdulillah 

Saya : alhamdulillah perkembangan yg baik…nanti akan ada satu lagi sabun bidara + 7 telaga raudhah akan bertamabh lagi seri 

Pesakit: Cm2 produk sblum ni pkai tpi ttp kusam 

Saya : tapi skrang belum lagi 

Pesakit: Bru pkai dh npk perubahan 

Saya: sis ada gangguan mmg akan jadi tak clear bila tak keluar… 

Pesakit : Insyaallah saya akn pkai produk ust

Muka saya bergerak-gerak lepas sapu?

Pesakit: Salam ustaz. Saya nk tanya ustaz ada lagi tak scrub tu. Sbb adik ipar saya nk cuba.
 
Saya : mcmana? okay tak guna scrub tu? 
 
Pesakit : Ok ustaz. Kat muka ada rasa sikit mcm gerak² belah kiri.saya biarkn lama sikit. Alhamdulillah dah tak ada. Saya lupa nk bgthu ustaz saya sapukn scrub tu dekat kaki ank saya. Ank saya cakap ada gerak kat belah kiri. Tapi sekejap je. Sbb kaki anak saya kena gatal-gatal.ni feeback dari anak saya. 
 
Saya: alhamdulillah bagus tu…gatal2 tu sbb gangguan…sbb tu sukar nak baik 
 
Pesakit: Dah lama ustaz tak baik².bila baik. Kena lagi. 
 
Setelah beberapa hari….saya tanya semula
 
Saya : mcmana last guna scrub tu? kaki anak yg gatal okay dah? 
 
Pesakit : Alhamdulillah ustaz dah ok. Kaki anak saya yg kena gatal² pun alhamdulillah.. Tinggal adik dia plak. Gatal2 merah mcm tu. Saya sapu kn mlm tadi. Pun alhamdulillah ustaz 
 
Saya : alhamdulillah…ok… 
 
Pesakit : Ustaz saya nk tanya .tempat urat belikat. Ada masa sakit. Boleh sapu tak. Sbb kat situlh yg saya biasa kena gangguan 
 
Saya : Ya boleh gunakan scrub tu 
 
Pesakit: Ok terima kasih ustaz

Gatal-gatal bila nak ‘bersama’ suami/isteri

Ada juga kes pesakit saya yang mengadu apabila nak bersama suami/isteri ia mula terasa gatal secara tiba-tiba. Tidak diketahui apa sebabnya. Ini juga yang menyebabkan hubungan suami isteri menjadi dingin. 

Pertengkaran suami/isteri dan perceraian juga disebabkan perkara ini. Biasanya ada kaitan dengan sihir pemisah. Bila masalah gatal anda gunakan Scrub Lemon & Olive Oil, masalah sihir pemisah juga akan selesai, walaupun masalah utamanya berasal dari kemaluannya yang gatal. 

Pelik memang pelik…tapi itulah yang berlaku.

Gatal-gatal Celah Kelangkang

Saya & ahli keluarga juga sering sakit terutama sakit kulit & gatal2. Kehidupan keluarga kami macam susah sangat, Ustaz. Produk Ustaz banyak cuma saya tidak tahu yg mana sesuai utk masalah rumah dan untuk seluruh ahli keluarga saya. 

Nak dibeli semua saya tidak mampu. Untuk pengetahuan Ustaz, sejak dari saya terfikir untuk wassup Ustaz sampai sekarang, saya tiba2 sakit kepala & meloya. Niat hati memang nak puasa tapi mengenangkan pening & meloya ni, saya sudah makan pagi bimbang tak boleh kerja pula nanti. 

Mungkinkah ini gangguan? Jawapan saya mudah memang ia gangguan makhluk halus. Ia kawal fikiran, emosi dan perasaan kita. Kita akan sering ‘blur’ bila fikir atau merancang sesuatu. Bila ‘blur’ sering kali kena marah dengan bos/suami/isteri/ kita. Asyik nak bertengkar sahaja. 

Walaupun semua tu berasal daripada masalah gatal-gatal. Pelik bukan? Nasihat saya anda perlu lawan atau ‘mujahadah diri‘ supaya anda berada di pihak yang menang, jin berada di pihak yang kalah. 

Tak boleh hari ini kita buat esok. Kalau esok gagal, kita buat lusa, kalau lusa gagal kita buat minggu depan, kalau minggu depan gagal, buat bulan depan. Kalau bulan ini gagal, kita buat tahun depan. Lawan tetap lawan. Manusia diberikan kuasa untuk membuat keputusan sendiri dan jangan dipengaruhi oleh makhluk halus ini.

lepas pakai scrub, keluar nanah tapi pelik sikit, senang tanggal

Pesakit: Smalam saya dh pkai scrub lemon tu..muka rasa pedih sgt2.. Bila lpas cuci tu byk sgt nanah2 keluar..tp senang tanggal..kenapa yer? Tapi hari ni tgk muka jerawat xde naik.. 

Saya: Susah saya nak jelaskan bila berkaitan gangguan jin ni. Tapi bila dah guna baru nampak kekotoran yang keluar kan? Okay teruskan guna Pesakit : Okay xpela mcm tu….sy akan truskan guna ustaz….terima kasih byk2

di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

Assalamualaikum..

Saya dah pakai scrub dgn gel mandian. Sy pakai scrub 2,3 mlm dimuka kepala panas resdung agaknya… Smlm pakai lagi di muka dah kurang rasa panas di kepala….. 

Oh ya smlm sapu scrub di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

dlm rumah saya tetiba bau limau purut kuat sangat, buang air besar ada keluar peniti

Pesakit: Pertama kali mandi .pedih tak tertahan nak tunggu 20 minit tapi saya tahankan gak sambil godok tu ..dlm 2 hari suami saya ckp gatal2 saya kurang .. 

Saya : okay…saya doakan akan semakin baik, utk sementara jaga makan dulu 

Pesakit : Ustaz sebenarnya ada sesuatu yg menghairankan saya dalam masa saya mandi scrub tu .. hari pertama mandi sampi hari kedua pas saya mandi scrub tu .. dlm rumah saya bau limau purut kuat sangat .. bila masuk bang magrib .. pas tu tidur macam agak terjaga je .. 

pas tu hari yg kedua saya buang air besar ada keluar peniti ..saya heran gak bila pulak saya tertelan peniti ..setahu saya tak ada.. Asalnya mula kena gatal2 ni lepas makan keropok yg kawan saya pos dari terengganu .. 

kami kenal kat fb ..so dia ckp sana ada banyak keropok nak cuba tak dia cakap .tu yg dia pos ..pas makan keropok tu la gatal2 tu x pernah hilang .. sampi jumpa ubat ustaz ni  Terima kasih ustaz ..dengan scrub limau garam ni gatal saya total hilang . Banyak ubat saya dah beli tapi scrub ni la yg mustajab ..

Lokasi Produk : Senggarang, Batu Pahat Johor

tempah sekarang
arrow

Beli Single- Jika Hanya Hanya Gatal Bahagian Tertentu Shj Seperti Muka, Jerawat dan Pinggang

klinik resdung
  • Sapu di kawasan yang gatal pada bila-bila masa terasa gatal. Scrub ini telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-quran khusus berkaitan dengan masalah kulit dan gatal-gatal
  • Digalakkan sapu Scrub sebelum jam 12 tengahari, sebelum jam 6.30 petang dan sebelum jam 12 tengah malam. Ini disebabkan ganguan gatal akan berlaku pada waktu tersebut. Namun tiada halangan untuk sapu pada waktu lain.
  • Scrub ini juga berfungsi sebagai pedinding untuk diri, rumah dan tempat kerja. Caranya anda boleh buka penutup scrub, niat dalam hati mohon pada Allah agar segala gatal dari gangguan jin dipecahkan. Niat mesti ada dan mohon pada Allah. Ini disebabkan kandungan Scrub itu telah disyifakkan dan ada aura yang tersendiri yang tidak disenangi oleh makhluk halus
  • Jika anda jadikan sebagai pedinding, letak dalam bilik tidur ketika anda tidur atau di mana sahaja termasuk di tempat kerja jika anda ada masalah gatal di tempat kerja.

Set Lengkap Atasi Gatal – Jika Melibatkan Seluruh Tubuh & Miss V

selling hot item
set lengkap atasi gatal

1. Raja Gel Bidara

2. Scrub Lemon & Olive Oil

Testimonial produk saya yang lain

Zulhilmei Full 1

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Artikel ini disediakan bagi mereka yang mahu mencari maklumat mengenai : gegata sihir, kulit gatal gangguan jin, sihir gatal gatal, sihir kulit, sihir gatal, penawar sihir gatal, sihir gatal kulit, ruqyah untuk gatal kulit, punca gegata waktu malam, doa hilangkan gatal di kemaluan, gatal gatal dalam islam, doa hilangkan gegata, ruqyah badan gatal, ruqyah gatal gatal,, punca badan gatal waktu malam, gatal kemaluan waktu malam, gegata waktu maghrib, selulit gatal, sihir gatal seluruh badan , gatal gatal karena sihir

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Hubungi saya

X