3 Cara Menghilangkan Sihir Pembenci Tapi No 3 Paling Jarang

3 Cara Menghilangkan Sihir Pembenci

Dengan Samurai Perfume*

Video menunjukkan cara menghilangkan sihir pembenci sama seperti menghadapi masalah pesakit kerasukan jin

pulangkan sihir, cara membatalkan sihir pengasih
5/5

Kenapa Guna Samurai Perfume?

Ia telah disyifakkan dengan ayat al-Quran khusus untuk tujuan tersebut selain fungsi aroma wangiannya yang tajam ‘memancung’, ‘melawan’ makhluk halus, meracik-racik tubuh mereka dengan izin Allah

Cara Menghilangkan Sihir Pembenci

1) Dengan Ayat Pembatal Sihir

cara guna pesakit kerasukan

Cara menghilangkan sihir pembenci  sama seperti menghadapi pesakit yang terkena kerasukan jin

Cara Menghilangkan Sihir Pembenci

2) Dengan Meletakkan Samurai Perfume di Jantung

Kaedah ini digunakan jika anda jadi mangsa sihir pembenci

gangguan-emosi, gel-feminine

“Ketahuilah dalam tubuh badan manusia ada seketul daging, bila ia baik, maka baiklah seluruh tubuh, jika ia rosak, maka rosaklah seluruh tubuh. Ketahuilah ia adalah JANTUNG!”

Jin & Iblis bila mahu mengusai manusia, ia akan bermula dari jantung. Bila jin dah kacau,  jantung anda kerap berdebar-debar tanpa sebab bila senja & tengah malam.

Baca ayat pembatal sihir semasa anda sembur ke udara atau ke mana-mana tempat yang ada gangguan.

Cara Menghilangkan Sihir Pembenci

3) Yang Datang Berulang-ulang

Pesakit yang tidak sembuh dari sihir yang dihantar berulang-ulang kali disebabkan beberapa faktor, antaranya:

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder Bidara Specialist & Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin

Bila anda terkena serangan sihir pembenci waktu senja & tengah malam. Cukup dengan anda hidu Samurai Perfume atau anda letak botol Samurai Perfume pada jantung anda di dada kiri. Masa letak, anda baca selawat 21 x.

Testimonial

Berapa mereka Bagi Rating?

samurai perfume

Pengguna Shopee Berikan 5 Star

Bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa...skrang dah boleh genggam barang

Mak saya tangan kiri dia sakit belah kiri dah bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa.saya sapu semlm pakai perfume samurai ni alhamdulillah kurang rasa sakit nya dia boleh gengam barang nak buat kerja tidak lama dah sakit nya

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng, tidak dia bila saya tegur dok marah2

Tuan saya cuba hidu tadi saya rasa pening tapi ada sedikit rasa pening sikit
Baik2 tuan..alhamdulillah saya rasa tenng tadi saya rasa serabut Alhamdulillah tuan..baru pakai tadi..syukur saya rasa sehat dah boleh buat keje nak solat boleh tidak saya rasa tak sedap badan je Tadi saya sapu sikit dekat dada alhamdulillah hilang rasa miang dlam dada ..Alhamdulillah saya rasa tenng lepas hidu dan pakai perfume ni (Samurai Perfume) saya rasa sehat mcm selalu

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng tidak dia bila saya tegur dok marah2 saya syukur tuan saya harap ni lah ikhtiar saya untuk terus sembuh

Pinggan Terbelah?

terbelah pinggan

Lepas beli untuk ayah beli utk adik

samurai berkesan

Baru buka minyak Samurai, tetiba akak menangis

testimoni samurai perfume

Bau Mmg best tenag je rasa

samurai 1
samurai 2

Sudah beberapa kali repeat

samurai 3

Work Very Well

4

Wangi ..mempesona..terkasima

5

I Am Very Excited

6

Saya dah beli ni botol yang ke 5!

samurai 7
arrow

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas

Artikel berkaitan:

sihir, gel bidara

Set Atasi Sihir Step 2

Cara Guna Set Atasi Sihir Step 2 https://www.youtube.com/watch?v=7zvhCfq0X-Q Set 2 Atasi sihir mengandungi 3 item penting 1. Gel Mandian Bidara Atasi Sihir Cara Guna Gel

Read More »
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *