KETERANGAN PRODUK

Samurai Perfume – Pulangkan Sihir Pada Penyihir

Rahsia Pulangkan Sihir Kepada Penyihir Didedahkan!*

  • Anda dinasihatkan mulakan dengan hidu aroma Samurai Perfume dahulu sebelum anda sembur pada jantung anda.
  • Hidu aroma Samurai Perfume sudah cukup untuk menghantar 'isyarat keluar' pada jin bila ia menyerap masuk ke dalam oksigen dalam darah
  • Dengan satu syarat anda mesti banyakkan selawat dan kawal emosi marah & sedih semasa,sebelum atau selepas gunakan Samurai Perfume
5/5

Kenapa Dinamakan Samurai Perfume?

Dinamakan Samurai Perfume Aromatherapy disebabkan fungsinya ‘memancung’ & ‘melawan’ makhluk halus melalui aromanya yang meracik-racik tubuh makhluk halus. Ia telah disyifakkan dengan ayat al-Quran khusus untuk tujuan tersebut

Cara Guna Samurai Perfume

Samurai Pefume boleh digunakan dalam pelbagai cara mengikut keadaan pesakit

1. Sebagai Pedinding Diri 24 Jam

  • Letak botol Samurai Perfume pada jantung di dada kiri.Ini disebabkan jantung menjadi sasaran utama. DENGAN SYARAT: Jadikan selawat pada Rasulullah S.A.W sebagai amalan zikir harian. Bacalah seberapa banyak yang boleh.
  • Sebaiknya letak sepanjang waktu, namun jika bermasalah anda boleh letak waktu serangan sihir berlaku iaitu pada 12.00 tengahari, Senja (6,00 petang) dan 12.00 tengah malam hingga subuh
  • Amalkan hidu Samurai Perfume pada 3 waktu ini iaitu 12.00 tengahari, Senja (6.00 petang) dan sebelum tidur
  • Bagi non-muslim anda tidak digalakkan ambil minuman keras semasa guna Samurai Perfume

Kenapa Letak Samurai Perfume di Jantung?

Jantung merupakan lokasi sasaran sihir. Mangsa akan kerap sakit dada bila senja & tengah malam

gangguan-emosi, gel-feminine

“Ketahuilah dalam tubuh badan manusia ada seketul daging, bila ia baik, maka baiklah seluruh tubuh, jika ia rosak, maka rosaklah seluruh tubuh. Ketahuilah ia adalah JANTUNG!”

Jin & Iblis bila mahu mengusai manusia, ia akan bermula dari jantung. Bila jin dah kacau,  jantung anda kerap berdebar-debar tanpa sebab bila senja & tengah malam.

2. Membersihkan Gangguan Jin di Rumah & Kedai

  • Gunakan Mesin "Air Humidifiers" di rumah atau di kedai yang ada masalah gangguan jin.
  • Pasang pada waktu serangan sihir akan berlaku pada 12.00 tengahari, Senja (6,00 petang) dan 12.00 tengah malam hingga subuh
  • Tempoh yang paling baik ialah 100 hari ke atas. Dalam pengalaman saya 100 hari adalah waktu yang paling baik untuk bersihkan rumah & kedai yang mempunyai gangguan makhluk halus
  • Jika tiada mesin Air Humidifiers, gunakan botol semburan seperti gambar dan video di bawah

Cara bersihkan rumah & kedai dari gangguan jin guna spray air

Video menerangkan cara membersihkan rumah guna Samurai Perfume dengan spray air

3. Menyedarkan Pesakit Yang Sedang Kerasukan

  • Pesakit yang kerasukan inshaAllah boleh sedar, bila sembur pada jantung di dada kirinya atau tapak kaki kiri dan kanan dengan membaca lafaz Bismillah
  • Boleh sembur terus dari botol Samurai Perfume ke arah pesakit atau menggunakan kaedah seperti video di atas

4. Mengatasi Kesakitan Sihir Pada Waktu Serangan Sihir

  • Ikhtiar ini memerlukan seorang pesakit mengamalkan selawat kepada Rasulullah S.A.W seberapa banyak yang boleh setiap hari. Jadikan selawat ini sebagai zikir harian bagi setiap pesakit
  • Serangan sihir akan berlaku pada setiap jam 12.00 tengahari, 6.00 (senja sebelum magrib dan 12.00 tgh malam hingga subuh. Pesakit perlu bersiap sedia dengan selawat dan menghidu aroma Samurai Perfume bila tiba waktu-waktu tersebut
  • Selain dari 3 waktu di atas, serangan sihir juga akan berlaku selepas seseorang itu marah berlebihan atau sedih berlebihan atau ketawa terbahak-bahak berlebihan. Waktu ini manusia berada pada keadaan yang lemah. Pesakit perlu bersedia untuk mempertahankan diri dengan selawat dan menghidu aroma Samurai Perfume dan meletakkan botol Samurai Perfume di jantung
  • Tiada halangan untuk pesakit baca mana-mana ayat al-Quran yang dihafal semasa guna Samurai Perfume. Tujuan saya meminta agar gunakan selawat adalah untuk memudahkan pesakit yang lemah dalam membaca al-Quran
  • Mulakan dengan yang mudah dan jangan mulakan dengan bacaan yang menyusahkan. Bagi saya selawat kepada Rasulullah dah cukup. Kalau selawat pun tak tahu, boleh google di youtube.

5. Membatalkan Sihir Pemisah

  • Pasangan suami/isteri yang terpisah dan sudah tidak duduk serumah atau yang masih serumah tapi cepat naik angin, boleh ikhtiar guna Samurai Perfume ini
  • Caranya ialah dengan meletakkan botol Samurai Pefume pada jantung di dada kiri salah satu pasangan.
  • Contohnya suami yang dah keluar dari rumah tak balik-balik, pihak isteri boleh bertindak dengan meletakkan botol Samurai Perfume pada jantung di dada kiri isteri.
  • Masa letak botol tu baca Zikir Ya Aziz Ya Hakim, mohon pada Allah agar jantung suami dicantumkan dengan jantung isteri.
  • Waktunya ada 3 iaitu (12.00 tengahari - waktu Zohor) , senja (6.00 ptg - hingga Isyak) dan sebelum tidur.
  • Bacalah seberapa banyak dengan niat menyatukan semula hati suami/isteri sendiri

6. Pulangkan Sihir Kepada Penyihir*

  • Pesakit tidak digalakkan pulangkan sihir kepada penyihir, ia hanya khusus untuk perawat Syifak yang bertauliah sahaja*
  • Anda tumpukan untuk perbaiki diri anda dahulu. Sehinggalah anda benar-benar berasa yakin baru anda boleh lakukan teknik ini
  • Sebenarnya tak perlu pun untuk anda hantar semula sihir itu kepada penyihir jika diri anda sendiri sudah berjaya mengawal dan dikuasai dengan amalan doa disamping anda mampu mengawal emosi ketika marah dan sedih. Jika tak mampu kawal emosi, saya tak galakkan anda guna teknik ini
  • Namun jika anda mahu lakukan, sila hubungi saya untuk mendapatkan khidmat nasihat sebelum anda melakukannya.

Kalau Sihir Jenis Berulang-ulang, Macamana?

Pesakit yang tidak sembuh dari sihir yang dihantar berulang-ulang kali disebabkan beberapa faktor, antaranya:

  • Pesakit tidak berwaspada dengan amalan selawat, terutama pada 3 waktu, iaitu 12.00 tengahari, senja sebelum maghrib (sekitar jam 6.00 ptg hingga isyak) & 12.00 tgh mlm hingga ke subuh. Pada waktu ini kena banyakkan selawat.
  • Jin sangat aktif pada 3 waktu di atas. Orang yang ada gangguan sihir atau jin biasanya dia akan sakit pada 3 waktu ni
  • Pesakit tiada bahan wangian seperti SAMURAI PERFUME pada waktu pesakit tidur bermula 12.00 tgh mlm hingga subuh. Anda boleh ikhtiar guna mesin "air humidifiers" dan pasang sepanjang malam dalam bilik tidur
  • Pada waktu ini kena kawal emosi, terutama bila terasa nak marah atau sedih. Pada waktu ini akan berlaku macam-macam ujian. Mohonlah rahmat dari Allah ke atas jantung kita dan banyakkan selawat supaya kita rasa tenang dalam buat keputusan
  • Pada waktu ini kadang-kadang kita okay, tapi suami atau isteri atau anak-anak atau sesiapa yang rapat dengan kita akan buat hal. Jika mereka buat hal ketahuilah itulah laluan iblis untuk buat serangan sihir pada kita.
  • Meskipun anda amalkan selawat, rajin baca Quran, solat tahajjud dan berpuasa, ia bukan jaminan anda kebal daripada sihir, SEKIRANYA ANDA MASIH GAGAL kawal emosi MARAH & SEDIH!
  • Jika anda terasa nak marah atau dah melepaskan kemarahan, anda kena tenang, jika berdiri diminta duduk, baca selawat kemudian hidu aroma Samurai Perfume. Jika anda sendawa lepas hidu itu normal.
  • Samurai Perfume adalah wasilah ikhtiar dalam menghadapi situasi sukar terutamanya mengawal emosi. Dengan tidak menafikan perlunya kita berdoa dan berzikir mohon perlindungan dengan Allah.
  • Semoga dengan ikhtiar ini akan membantu anda kawal emosi dan mampu berhadapan dengan sihir yang berulang-ulang.

Siapa Saya?

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder Bidara Specialist & Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin

Bila anda terkena serangan sihir waktu senja & tengah malam. Cukup dengan anda hidu Samurai Perfume atau anda letak botol Samurai Perfume pada jantung anda di dada kiri. Masa letak, anda baca selawat 21 x.

Testimonial

Berapa mereka Bagi Rating?

Pengguna Shopee Berikan 5 Star

Bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa...skrang dah boleh genggam barang

Mak saya tangan kiri dia sakit belah kiri dah bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa.saya sapu semlm pakai perfume samurai ni alhamdulillah kurang rasa sakit nya dia boleh gengam barang nak buat kerja tidak lama dah sakit nya

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng, tidak dia bila saya tegur dok marah2

Tuan saya cuba hidu tadi saya rasa pening tapi ada sedikit rasa pening sikit
Baik2 tuan..alhamdulillah saya rasa tenng tadi saya rasa serabut Alhamdulillah tuan..baru pakai tadi..syukur saya rasa sehat dah boleh buat keje nak solat boleh tidak saya rasa tak sedap badan je Tadi saya sapu sikit dekat dada alhamdulillah hilang rasa miang dlam dada ..Alhamdulillah saya rasa tenng lepas hidu dan pakai perfume ni (Samurai Perfume) saya rasa sehat mcm selalu

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng tidak dia bila saya tegur dok marah2 saya syukur tuan saya harap ni lah ikhtiar saya untuk terus sembuh

Pinggan Terbelah?

Lepas beli untuk ayah beli utk adik

Baru buka minyak Samurai, tetiba akak menangis

Bau Mmg best tenag je rasa

Sudah beberapa kali repeat

Work Very Well

Wangi ..mempesona..terkasima

I Am Very Excited

Saya dah beli ni botol yang ke 5!

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

13 thoughts on “Samurai Perfume – Pulangkan Sihir Pada Penyihir

  1. Akhi says:

    Saya penderita sihir, selama 20 tahun ini saya di serang setiap hari, Badan saya terasa Panas Menggelegak, Di hidung terasa seperti di Cucuk, Di Mata-Telinga-Leher seperti ada benda yang bergerak-gerak. Di sebelah Malam tidur saya diganggu. Penyihir itu telah mengunci dengan sihir, fikiran saya – hati – mata dan mengetahui dimana saya pergi – Dengan siapa saya berjumpa. saya sangat bimbang diperangkap.Mohon doakan saya.
    Allahallahsatu@gmail.com

    • Bidara Specialist says:

      Assalamualaikum…utk kes yg spt ini dan sebagai permulaan, saya tdak galakkan anda beli semua sekali produk saya, mulakan gunakan dulu dengan Samurai Perfume. Letak botol Samurai Perfume tu pd area jantung di dada kiri. Masa letak kena baca selawat sebanyak yang mungkin, sekrang-kurangnya 21 x.(Letak sepanjang masa terutama bila senja hingga ke subuh.

      Samurai Perfume juga boleh digunakan sebagai pati wangian bagi mesin ‘Air Humidifiers’ sbg wangian aromatheraphy. Buat setiap malam terutama ketika tidur. Mula wapkan bilik tidur bermula dari senja hingga subuh.

      Saya doakan dengan ikhtiar ini akan dapat membantu masalah yang dihadapi..

      Bila dah nampak perubahan, barulah ambil mandian yang lain sebagai pelengkap rawatan…

      Sekian, terima kasih

      • Bidara Specialist says:

        jgn bergaduh di sini, setiap org ada sejarah hidup masing-masing. Mereka nak selesaikan masalah mereka. Dalam kebanyakan kes, org yg kena sihir adalah sbb hasad dan dengki. Namun kita tidak menafikan juga disebabkan sikap manusia yg kena sihir tu sendiri.. Wallahu a’lam

  2. izani mohd noor says:

    salam ustaz. sy mengalami masalah zakar tk tegang. diawal permulaan kejadian setiap kali nk bersama zakar sy jd gatal. tp skrg dah 2 tahun….dan zakar pon tk bole bangun terus….

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik….zakar yg tidak tegang bila nak bersama biasanya ada kaitan dengan masalah gangguan yang ada pada isteri yg ada saka. Boleh tanya pada isteri dia kerap mimpi baby, rumah lama, halaman lama tau org yang dah meninggal? jika ya maka isteri kena diberikan tumpuan utk rawatan, suami juga boleh buat perkara yang sama.. Wallahu A’lam

  3. Tubuhsatu says:

    Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..

    Saya mencari perawat disekitar kelantan, untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan dari ilmu guna-guna, setiap hari beratus-ratus benda halus di hantar kepada saya.

    Mohon membantu saya, saya hilang upaya..
    email : tubuhsatu@gmail.com

  4. Izzah says:

    Salam. Ustaz, selama sy hidup selepas tmat alam pskolahn. Sy sllu tidak disukai org disekeliling sy.. sy pon x tahu apa puncanya.. bermula dari kakak sy sdr sgt benci dgn sy smenjak klahiran sy di dunia. Sy x tahu apa punca hinggala sy tamat skolah satu psatu org tidak menyukai sy wlpn sy berbuat baik kpd mereka.. hingga kini hidup Sy rasa tertekan sy hanya mmpu berdoa & menangis. Kerana satu persatu org yg baik dgn sy jugak dlm diam menyakiti dr sy.. cumenya sy diberikn pinjaman oleh Allah dgn paras rupa .. ttpi sy jugak dikhianati & ditinggalkn …adakah sy didampingi jin, kerana hingga saat ini sy msh single wlpn sy puas ikhtiar utk mcari pengganti teman hidup yg baru yg hampir 9 tahun tlh blalu..sblom perpisahan sy merasa disantau oleh kluarga mertua. Malahan mertua sy tlh mati2 bpesan utk sy x mcuci kain2 batik yg dihadiahkn utk sy dlm pantang. Slpas menyarung sy merasa ada suatu kuasa mengawal minda sy.. Sy mdgar org berbisik2 hampir stp mlm smsa bpantang. Mbuatkn sy hampir jd gila meroyan… Sy cume mengubati dr sdr dgn zikirullah shj, hingga bisikn itu hilg. Mohon bantuan ustz..

  5. Bidara Specialist says:

    caranya mudah sahaja utk tahu sama ada gatal disebabkan gangguan jin atau tidak.
    Bila kita gatal pada waktu berikut :

    senja
    12 tgh mlm – subuh
    12 tgh.

    bila gatal pada salah satu waktu berikut mmg bukan gatal biasa. Ada kaitan dengan gangguan jin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enable Notifications.    Ok No thanks