KETERANGAN PRODUK

Samurai Perfume – Ayat Pembatal Sihir & Cara Pulangkan Sihir Pada Penyihir

Ayat Pembatal Sihir & Pulangkan Sihir Pada Penyihir Via Samurai Perfume*

Samurai Perfume2
5/5

Kenapa Gunakan Samurai Perfume?

Dinamakan Samurai Perfume Aromatherapy disebabkan fungsinya ‘memancung’ & ‘melawan’ makhluk halus melalui aromanya yang meracik-racik tubuh makhluk halus. Ia telah disyifakkan dengan ayat al-Quran khusus untuk tujuan tersebut

Cara Guna Ayat Pembatal Sihir Dengan Samurai Perfume

ayat pembatal sihir

Samurai Pefume boleh digunakan dalam pelbagai cara mengikut keadaan pesakit

1. Ayat Pembatal Sihir Sebagai Pedinding Diri

Kenapa Letak Samurai Perfume di Jantung?

Jantung merupakan lokasi sasaran sihir. Mangsa akan kerap sakit dada bila senja & tengah malam

gangguan-emosi, gel-feminine

“Ketahuilah dalam tubuh badan manusia ada seketul daging, bila ia baik, maka baiklah seluruh tubuh, jika ia rosak, maka rosaklah seluruh tubuh. Ketahuilah ia adalah JANTUNG!”

Jin & Iblis bila mahu mengusai manusia, ia akan bermula dari jantung. Bila jin dah kacau,  jantung anda kerap berdebar-debar tanpa sebab bila senja & tengah malam.

2. Ayat Pembatal Sihir Halau Gangguan Jin Dalam Rumah

air humidifiers
ayat pembatal sihir
samurai perfume

Baca ayat pembatal sihir semasa anda sembur ke udara atau ke mana-mana tempat yang ada gangguan.

3. Ayat Pembatal sihir Menyedarkan Pesakit Kerasukan

ayat pembatal sihir

4. Ayat Pembatal Sihir Dibaca Ketika Sakit Sebab disihir

5. Ayat Pembatal Sihir Membatalkan Sihir Pemisah

ayat pembatal sihir

6. Ayat Pembatal Sihir Boleh Pulangkan Sihir Kepada Penyihir*

ayat pembatal sihir

Kalau Sihir Jenis Berulang-ulang, Macamana?

Pesakit yang tidak sembuh dari sihir yang dihantar berulang-ulang kali disebabkan beberapa faktor, antaranya:

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder Bidara Specialist & Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin

Bila anda terkena serangan sihir waktu senja & tengah malam. Cukup dengan anda hidu Samurai Perfume atau anda letak botol Samurai Perfume pada jantung anda di dada kiri. Masa letak, anda baca selawat 21 x.

Testimonial

Berapa mereka Bagi Rating?

samurai perfume

Pengguna Shopee Berikan 5 Star

Bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa...skrang dah boleh genggam barang

Mak saya tangan kiri dia sakit belah kiri dah bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa.saya sapu semlm pakai perfume samurai ni alhamdulillah kurang rasa sakit nya dia boleh gengam barang nak buat kerja tidak lama dah sakit nya

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng, tidak dia bila saya tegur dok marah2

Tuan saya cuba hidu tadi saya rasa pening tapi ada sedikit rasa pening sikit
Baik2 tuan..alhamdulillah saya rasa tenng tadi saya rasa serabut Alhamdulillah tuan..baru pakai tadi..syukur saya rasa sehat dah boleh buat keje nak solat boleh tidak saya rasa tak sedap badan je Tadi saya sapu sikit dekat dada alhamdulillah hilang rasa miang dlam dada ..Alhamdulillah saya rasa tenng lepas hidu dan pakai perfume ni (Samurai Perfume) saya rasa sehat mcm selalu

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng tidak dia bila saya tegur dok marah2 saya syukur tuan saya harap ni lah ikhtiar saya untuk terus sembuh

Pinggan Terbelah?

terbelah pinggan

Lepas beli untuk ayah beli utk adik

samurai berkesan

Baru buka minyak Samurai, tetiba akak menangis

testimoni samurai perfume

Bau Mmg best tenag je rasa

samurai 1
samurai 2

Sudah beberapa kali repeat

samurai 3

Work Very Well

4

Wangi ..mempesona..terkasima

5

I Am Very Excited

6

Saya dah beli ni botol yang ke 5!

samurai 7
arrow

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Sihir Rezeki? Bukankah Rezeki Ketentuan Allah?

Berfikiran Negatif https://www.youtube.com/watch?v=lWWb7-AEpho Berfikiran negatif merupakan salah satu tanda seseorang terkena gangguan jin atau sihir rezeki.  Seseorang rasa lemah sebelum membuat apa-apa tindakan. Dengar sahaja

Read More »
gel-bidara
Senarai Produk

Gel Bidara Atasi Sihir

Jangan Guna Gel Bidara Sebelum Anda Tahu 3 Bahan Penting ini Gel Bidara – Apa Yang Anda Tahu? https://youtu.be/mPUJpr3dMZU Gel bidara memerlukan 3 bahan asas

Read More »

13 thoughts on “Samurai Perfume – Ayat Pembatal Sihir & Cara Pulangkan Sihir Pada Penyihir

  1. Akhi says:

    Saya penderita sihir, selama 20 tahun ini saya di serang setiap hari, Badan saya terasa Panas Menggelegak, Di hidung terasa seperti di Cucuk, Di Mata-Telinga-Leher seperti ada benda yang bergerak-gerak. Di sebelah Malam tidur saya diganggu. Penyihir itu telah mengunci dengan sihir, fikiran saya – hati – mata dan mengetahui dimana saya pergi – Dengan siapa saya berjumpa. saya sangat bimbang diperangkap.Mohon doakan saya.
    Allahallahsatu@gmail.com

    • Bidara Specialist says:

      Assalamualaikum…utk kes yg spt ini dan sebagai permulaan, saya tdak galakkan anda beli semua sekali produk saya, mulakan gunakan dulu dengan Samurai Perfume. Letak botol Samurai Perfume tu pd area jantung di dada kiri. Masa letak kena baca selawat sebanyak yang mungkin, sekrang-kurangnya 21 x.(Letak sepanjang masa terutama bila senja hingga ke subuh.

      Samurai Perfume juga boleh digunakan sebagai pati wangian bagi mesin ‘Air Humidifiers’ sbg wangian aromatheraphy. Buat setiap malam terutama ketika tidur. Mula wapkan bilik tidur bermula dari senja hingga subuh.

      Saya doakan dengan ikhtiar ini akan dapat membantu masalah yang dihadapi..

      Bila dah nampak perubahan, barulah ambil mandian yang lain sebagai pelengkap rawatan…

      Sekian, terima kasih

      • Bidara Specialist says:

        jgn bergaduh di sini, setiap org ada sejarah hidup masing-masing. Mereka nak selesaikan masalah mereka. Dalam kebanyakan kes, org yg kena sihir adalah sbb hasad dan dengki. Namun kita tidak menafikan juga disebabkan sikap manusia yg kena sihir tu sendiri.. Wallahu a’lam

  2. izani mohd noor says:

    salam ustaz. sy mengalami masalah zakar tk tegang. diawal permulaan kejadian setiap kali nk bersama zakar sy jd gatal. tp skrg dah 2 tahun….dan zakar pon tk bole bangun terus….

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik….zakar yg tidak tegang bila nak bersama biasanya ada kaitan dengan masalah gangguan yang ada pada isteri yg ada saka. Boleh tanya pada isteri dia kerap mimpi baby, rumah lama, halaman lama tau org yang dah meninggal? jika ya maka isteri kena diberikan tumpuan utk rawatan, suami juga boleh buat perkara yang sama.. Wallahu A’lam

  3. Tubuhsatu says:

    Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..

    Saya mencari perawat disekitar kelantan, untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan dari ilmu guna-guna, setiap hari beratus-ratus benda halus di hantar kepada saya.

    Mohon membantu saya, saya hilang upaya..
    email : tubuhsatu@gmail.com

  4. Izzah says:

    Salam. Ustaz, selama sy hidup selepas tmat alam pskolahn. Sy sllu tidak disukai org disekeliling sy.. sy pon x tahu apa puncanya.. bermula dari kakak sy sdr sgt benci dgn sy smenjak klahiran sy di dunia. Sy x tahu apa punca hinggala sy tamat skolah satu psatu org tidak menyukai sy wlpn sy berbuat baik kpd mereka.. hingga kini hidup Sy rasa tertekan sy hanya mmpu berdoa & menangis. Kerana satu persatu org yg baik dgn sy jugak dlm diam menyakiti dr sy.. cumenya sy diberikn pinjaman oleh Allah dgn paras rupa .. ttpi sy jugak dikhianati & ditinggalkn …adakah sy didampingi jin, kerana hingga saat ini sy msh single wlpn sy puas ikhtiar utk mcari pengganti teman hidup yg baru yg hampir 9 tahun tlh blalu..sblom perpisahan sy merasa disantau oleh kluarga mertua. Malahan mertua sy tlh mati2 bpesan utk sy x mcuci kain2 batik yg dihadiahkn utk sy dlm pantang. Slpas menyarung sy merasa ada suatu kuasa mengawal minda sy.. Sy mdgar org berbisik2 hampir stp mlm smsa bpantang. Mbuatkn sy hampir jd gila meroyan… Sy cume mengubati dr sdr dgn zikirullah shj, hingga bisikn itu hilg. Mohon bantuan ustz..

  5. Bidara Specialist says:

    caranya mudah sahaja utk tahu sama ada gatal disebabkan gangguan jin atau tidak.
    Bila kita gatal pada waktu berikut :

    senja
    12 tgh mlm – subuh
    12 tgh.

    bila gatal pada salah satu waktu berikut mmg bukan gatal biasa. Ada kaitan dengan gangguan jin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akses lebih cepat dan mudah melalui aplikasi BidaraSpecialist

DAPATKAN
×
Enable Notifications    OK No thanks