3 Cara Menyedarkan Pesakit Kerasukan Jin

Menyedarkan Pesakit Kerasukan Jin

Dengan Samurai Perfume*

Samurai Perfume2
5/5

Tanda-tanda Dirasuk Jin

Pesakit kerasukan jin memiliki tanda-tanda seperti di bawah:

Cara Menyedarkan Pesakit Kerasukan Jin

Cara Pertama :

Sembur Samurai Perfume Pada Sapu Tangan

ayat pembatal sihir,ayat pembatal sihir rumi

Cara Kedua :

Sembur Samurai Perfume + Air Mineral

  1.  Fatihah 1 X
  2. Surah al-Ikhlas 3 X 
  3.  Surah Al-Falaq 1 X
  4. Surah An-Nas 1 X
  5. Selawat 21 X

Panduan Grafik Menyedarkan Pesakit Kerasukan Jin

cara guna pesakit kerasukan

Cara Ketiga : (Jika Masih Tak Berkesan)

Sembur Samurai Perfume + Air + Ais

  1.  Fatihah 1 X
  2. Surah al-Ikhlas 3 X 
  3.  Surah Al-Falaq 1 X
  4. Surah An-Nas 1 X
  5. Selawat 21 X

Panduan Video 3 Cara Menyedarkan Pesakit Kerasukan Jin

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder Bidara Specialist & Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin

Bila ada pesakit yang terkena kerasukan jin cukup dengan anda hidu Samurai Perfume atau anda letak botol Samurai Perfume pada jantung anda di dada kiri. Masa letak, anda baca selawat 21 x.

Testimonial Pesakit Kerasukan Jin

Berapa mereka Bagi Rating?

samurai perfume

Pengguna Shopee Berikan 5 Star

Bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa...skrang dah boleh genggam barang

Mak saya tangan kiri dia sakit belah kiri dah bertahun sakitnya g berubat takde kesan apa.saya sapu semlm pakai perfume samurai ni alhamdulillah kurang rasa sakit nya dia boleh gengam barang nak buat kerja tidak lama dah sakit nya

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng, tidak dia bila saya tegur dok marah2

Tuan saya cuba hidu tadi saya rasa pening tapi ada sedikit rasa pening sikit
Baik2 tuan..alhamdulillah saya rasa tenng tadi saya rasa serabut Alhamdulillah tuan..baru pakai tadi..syukur saya rasa sehat dah boleh buat keje nak solat boleh tidak saya rasa tak sedap badan je Tadi saya sapu sikit dekat dada alhamdulillah hilang rasa miang dlam dada ..Alhamdulillah saya rasa tenng lepas hidu dan pakai perfume ni (Samurai Perfume) saya rasa sehat mcm selalu

Tadi mula2 suami saya mcm marah2, saya suruh dia pakai tadi nampak dia lebih tenng tidak dia bila saya tegur dok marah2 saya syukur tuan saya harap ni lah ikhtiar saya untuk terus sembuh

Pinggan Terbelah?

terbelah pinggan

Lepas beli untuk ayah beli utk adik

samurai berkesan

Baru buka minyak Samurai, tetiba akak menangis

testimoni samurai perfume

Bau Mmg best tenag je rasa

samurai 1
samurai 2

Sudah beberapa kali repeat

samurai 3

Work Very Well

4

Wangi ..mempesona..terkasima

5

I Am Very Excited

6

Saya dah beli ni botol yang ke 5!

samurai 7
arrow

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas

Artikel berkaitan:

sihir, gel bidara

Set Atasi Sihir Step 2

Cara Guna Set Atasi Sihir Step 2 https://www.youtube.com/watch?v=7zvhCfq0X-Q Set 2 Atasi sihir mengandungi 3 item penting 1. Gel Mandian Bidara Atasi Sihir Cara Guna Gel

Read More »
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *