KETERANGAN PRODUK

7 Telaga Raudhah Aura Terapi Diri

Rahsia Aura Terapi -->> Menangkis Aura Negatif Anak Degil Yang Datang Bertalu-talu!

Rahsia Kenapa Anak Degil  Tak Masuk Akal Yang Belum Anda Tahu!

Bila Ditegur Tetiba Naik Angin!

Anak saya masih kecil, tapi kenapa bila dia buat hal, saya rasa nak melenting lain macam. Kadang-kadang saya pukul dia. Bila dah pukul saya pula rasa sedih. Tapi bila dia buat hal lagi saya rasa nak mengamuk macam dunia nak kiamat!

Apa yang saya hairan, bila dia tanya saya apa-apa soalan, saya rasa nak marah? Walhal soalan biasa je

Bila Tak Dapat, Suka Menjerit, Melawan & Baling Barang!

Saya ada cucu dari umur 1 tahun suka melawan, menjerit dan baling-baling barang bila apa yang dia nak tak dapat

Sekarang cucu saya dah 3 tahun makin kuat perangainya. Macam tak logik pula perangai cucu ni melebihi perangai orang tua 

aura terapi
5/5

Kenapa Dinamakan 7 Telaga Wangian Raudhah?

7 Telaga Wangian Raudhah dihasilkan daripada 7 jenis wangian bunga yang berduri yang dibenci oleh syaitan, iblis & jin. 7 jenis bunga yang berduri ini menghapuskan aura diri yang negatif disebabkan keaslian sifat bunga yang menarik perhatian. Ia juga telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-Quran bagi tujuan pemulihan diri.

Apa yang Anda Tahu Pasal Aura?

  • Aura adalah medan tenaga yang hidup yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar. 
  • Ia juga digelar sebagai gelombang elektromagnetik jaluran tenaga atau wap-wap air dalam warna-warna pelangi yang diserap
  • Pancaran tenaga di luar tubuh ini terhasil daripada proses metabolisme yang terjadi di dalam tubuh sehingga membentuk pancaran gelombang tenaga yang terdiri daripada ion positif dan ion negatif

Tanda-tanda Anak Degil Ada Gangguan Jin

  • Kebanyakan kes bermula dengan buruk sangka.
  • Anak sebenarnya tak nak buruk sangka, tapi fikiran itu datang sendiri dengan kuat. Semakin dia menolak, fikiran negatif itu semakin kuat.
  • Bila anak buruk sangka, ia akan jadi seorang yang panas baran. Bila dah tahu hal yang sebenar anak rasa menyesal, tapi akan tetap ulangi sikap yang sama.
  • Orang yang paling anak buruk sangka ialah ibubapa, adik-beradik atau sesiapa sahaja yang hampir dengannya
  • Bila senja semasa anda balik kerja, anak akan dibisikkan dengan kesalahan-kesalahan anda. Bila jumpa di rumah anda akan terus gaduh. Ini buruk sangka tahap gaban.
  • Jika berikan komen, tiba-tiba dengan lancarnya anak memaki hamun dengan idea-idea caci-maki yang datang bertalu-talu tanpa ada yang mengajar.
  • Jantung kerap berdebar-debar bila senja & tengah malam
  • Anak memiliki penyakit kulit/gatal yang tak pernah sembuh
  • Tiba-tiba rasa malas & penat bila senja
  • Anak kerap mimpi yang menakutkan, binatang-binatang bisa atau terjun daripada tempat yang tinggi
  • Kerap mimpi rumah lama, halaman lama, bayi, kanak-kanak ataupun saudara mara yang telah meninggal dunia
  • Kerap lebam-lebam pada tubuh badan
  • Anak sering alami kekurangan darah atau tekanan darah rendah
  • Anak menghadapi masalah tidur di waktu malam. Merayau larut malam, waktu subuh baru balik ke rumah
  • Tak boleh buat keputusan, sering teragak-agak
  • Bila nak mula sesuatu kerja, seringkali tak siap, ada sahaja halangan

Cara Guna 7 Telaga Wangian Raudhah

Boleh buat salah satu cara berikut mengikut mana yang mudah bagi pesakit:

1. Digunakan Sebagai Bahan Mandian

  • Semua yang mengalami masalah ini digalakkan untuk lakukan mandian
  • 7 Telaga Wangian Raudhah dititis pada baldi sederhana besar, dicampur dengan ais (air batu) setiap hari, selepas mandi dan bilas menggunakan gel mandian bidara. Bila telah siram dengan mandian 7 Telaga Wangian Raudhah + air batu, jangan dilap dan biarkan ia kering sendiri.
  • Cara siraman ialah dengan mula daripada kepala. Pastikan air yang telah sampai di kepala, mestilah sampai ke seluruh tubuh dengan sekali siraman dan tidak digalakkan menggunakan gayung, terus siram guna baldi.
  • Sehari hanya mandi sekali sahaja, sama ada pagi atau petang. Jika hari pertama mula pada waktu petang, maka pada hari-hari berikutnya juga pada waktu petang. Jika bermula pada waktu pagi, maka hari-hari yang berikutnya juga mesti bermula pada waktu pagi.
  • Jika anda masalah tidur maka 7 Telaga Wangian Raudhah ini akan memperbaiki masalah tersebut.
  • Produk ini telah disyifakkan dengan bacaan syifak al-Quran. Saya akan ubah kandungan produk ini setiap 1 atau 2 bulan sekali, bergantung kepada feedback yang diberikan oleh pesakit kepada saya. Ini bagi memastikan kualiti yang terbaik.

Video menjelaskan cara mandian 7 Telaga Wangian Raudhah

2. Mengatasi Masalah Anak Degil Tak Dengar Kata

3. Mengekalkan Aura Positif Anak Degil 24 Jam

  • Mengekalkan aura positif sangat penting disebabkan cabaran gangguan emosi berlaku setiap saat. 7 Telaga Raudhah bantu anda hadapi cabaran besar ini.
  • Kaedah ini boleh dilakukan dengan meletakkan botol 7 Telaga Raudhah pada jantung di dada kiri
  • Bila tiba 12.00 tghari dan waktu senja (6.00 petang) anda perlu banyakkan selawat pada Rasulullah S.A.W
  • Untuk kesan yang maksimum, mandian 7 Telaga Raudhah & ais juga perlu dilakukan seperti panduan video di atas. Lakukan ulangan setiap minggu 3 hari berturut-turut
  • Kawal emosi sedih dan marah sepanjang guna produk.

4. Gunakan Sebagai Perfume

  • Anak yang degil boleh sapukan Wangian 7 Telaga Raudhah ke seluruh tubuh dia
  • Kaedah ini dilakukan pada ketika dia tidur bagi memudahkan proses untuk sapu seluruh tubuh
  • Gunakan 7 titis 7 Telaga Raudhah dan sapu ke seluruh tubuh. Namun tiada halngan jika mahu gunakan lebih 7 titis dengan angka ganjil seperti 9 titis, 11 titis dan seterusnya.
  • Anda boleh sapu di mana-mana bahagian dan biarkan anak itu tidur dalam keadaan memakai minyak wangi
  • Bahagian yang penting anda sapu ialah jantung, pinggang belakang dan bawah pusat
  • Bila anak anda wangi, jin tidak suka dengan bahan wangian terutamanya 7 Telaga Raudhah yang asli dan telah disyifakkan.

5. Menyebarkan Aura Rezeki Anak Degil di Kedai & Rumah Yang Suram

  • Gunakan Mesin "Air Humidifiers" di rumah atau di kedai yang ada masalah gangguan jin.
  • Pasang pada waktu serangan sihir akan berlaku pada 12.00 tengahari, Senja (6,00 petang) dan 12.00 tengah malam hingga subuh
  • Tempoh yang paling baik ialah 100 hari ke atas. Dalam pengalaman saya 100 hari adalah waktu yang paling baik untuk bersihkan rumah & kedai yang mempunyai gangguan makhluk halus
  • Mengekalkan aura positif sangat penting disebabkan cabaran gangguan emosi berlaku setiap saat. 7 Telaga Raudhah bantu anda hadapi cabaran besar ini.
  • Kaedah ini boleh dilakukan dengan meletakkan botol 7 Telaga Raudhah pada jantung di dada kiri
  • Bila tiba 12.00 tghari dan waktu senja (6.00 petang) anda perlu banyakkan selawat pada Rasulullah S.A.W
  • Untuk kesan yang maksimum, mandian 7 Telaga Raudhah & ais juga perlu dilakukan seperti panduan video di atas. Lakukan ulangan setiap minggu 3 hari berturut-turut
  • Kawal emosi sedih dan marah sepanjang guna produk.

Siapa saya?

TESTIMONIAL*

Dengan izin Allah adik saya dapat kerja di tempat yg dia idamkan selama ni (Aura Rezeki)

Salam ustaz Saya nak ucapkan terima kasih pada ustaz dan team atas usaha produk yg sangat bagus…Alhamdulillah….Dengan izin Allah adik saya dapat kerja di tempat yg dia idamkan selama ni….Bertahun dia minta tak lepas.. Macam2 masalah…Saya belikan dia gel bidara hijau.. Selepas dia guna beberapa ketika dapat panggilan…Awal bulan depan mula berkhidmat….. Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga Ya ustaz…. Syukur ke hadrat Allah sangat2….. Adik saya juga dah berhenti merokok dan rajin bersolat sekarang.

Selalu dengar suara perempuan nangis, sekarang dah tak ada.

Assalamualaikum ustaz Kawan saya berikan set2 yang ustaz jual untuk sihir. Alhamdulillah kami sekeluarga tiada lagi masalah tapi bapak mentua saya tak bau samurai perfume, adakah bapak mentua saya pun kena gangguan. Bila dia bau, dia pening….Bapa mentua saya penah beri tahu kami masalah dia tak boleh tgk muka mak mentua saya…..Bila tenguk dia nak marah aje….Benda kecik pun boleh jadi besar…….Saya ingin beli banyak. Harga dia mcm mana…Saya pakai itu pun kawan hadiah kan. Sebab suami dia mcm suami saya, tapi dia tahap nak bercerai…..Dia ikhtiar cara ini, rumah tanga dia kembali bahagia… Sebab tu dia hadiah ke saya….Alhamdulillah saya dan anak2 tiada gangguan…. Kalau tak asar sampai maghrid mainan anak bermain sendiri.. Tgh malam pkl 2 pagi mainan main sendiri.. Anak saya selalu pagi mesti saya jumpa bawah meja.. Sedangkan dorang tidur sebelah saya… Suami saya pun dah tak baran…Selalu dengar suara perempuan nangis, sekarang dah tak ada…Dah 3bulan saya guna produk ni… Anak saya mula mandi dengan mandian seminggu dia nangis cakap sakit ….Sekarang dah tak Malas suka dia mandi sebab wangi

Jiwa saya tenang. Semangat rajin saya tu macam kembali tiba-tiba..

salam ustaz..maaf masage malam malam. Saja la nak bagitahu kat ustaz perkembangan lepas ambil set penawar sihir hari tu Berkenaan kedai tu.Ada nampak perubahan skit. Tapi usaha lagi la berkenaan dengan diri saya sendiri yang guna mandian tu.Alhamdulillah.rasa perubahan kat diri saya. saya seorang guru. Masa saya baru masuk sekolah saya yang sekarang tu. Saya memang rajin buat tugas semua. Ada satu masa saya ada bergaduh dengan seorang guru lepas dia tuduh saya menjaja cerita dia. Hakikatnya saya tak buat… Masa tu saya tengah sarat mengandung.. Wallahi, masa saya nak bersalin tu dah ada tanda tak kena… saya tak pasti pada masa tu.. macam -macam dugaan saya hadapi.. anak sakit… ada masalah dengan pentadbir.. kesihatan saya terngangu.. beberap bulan lepas tu .kami mula berniaga restoran…. Macam2 dugaan juga..saya memang gigih..kuat.. namun kadang2 ada saat saya jadi tak holeh nak berpikir..tak boleh nal buat kerja sekolah, urusan perniagaan pun banyak bertangguh.. Badan jadi berat..selalu bermasalah di tempat kerja..Jiwa kacau.. Saya masuk bilik sayanpun mcm tak boleh nak buat kerja. memang bilik saya dlu kawan2 tempat kerja cakap keras juga.wallahualam.. Saya pun beberapa kali kena ngangu.ada berubat dengan ustaz. tak pasti faktor perniagaan saya atau apakan.. Jadi alhamdulillah saya amalkan mandian bidara beberapa hari ni 2x sehari. Maaf belah malam biasa terlewat mandi..😁. Jiwa saya tenang. Semangat rajin saya tu macam kembali tiba-tiba.. Dalam bilik tempat kerja saya juga ada saya sembur minyak samurai tu.. Nak cakap yang Jiwa kuat kental saya macam Alhamdulillah sangat. Dah kembali pulih.. lama sangat dah saya rasa otak saya macam duduk dalam freezer ..Alhamdulillah .. suami saya pun dah macam rajin..dulu kerap lemah dan malas nak buatburusan perniagaan dia

gel mandian murah tu x selengkap & sehebat set yg ustaz punya.

Akak ada financial probs sikit bermula dari htg org lewat byr, masalah dalaman rmh dgn anak2, kereta rosak selalu, saya takut nk keluar rmh, bdn saya lemah & rmh saya berbau busuk sampah & longkang masa2 tertentu & rmh saya ditabur benda2 khurafat..jd akak terpaksa beli produk gel mandian yg lebih murah dipasaraya & minum air brand A***** & sapu ke muka & tengkuk sbb itu yg akak mampu..produk 30 juzuk AlQuran memang ok tp gel mandian murah tu x selengkap & sehebat set yg ustaz punya..dgn amal yassin tiap2 hari bila kena santau, saya dpt keluar kerja, tp x semangat nk kemas rmh bersepah sbb habuk kayu dh habis..

yg paling sy x lupa masa bulan puasa...bersemangat saya yg tak pernah sy rasa sblm ini

assalammualaikum ustd…trimakasih atas bantuan ustd sy bangun subuh raya dah takde gangguan.harap2 berterusan..sy akan sentiasa guna tu product ustd…alhamdulilah berkesan.terimakasih atas bantuan ustd…semoga allah sentiasa memberi kita rahmat..hihi…yg paling sy x lupa masa bulan puasa…bersemangat saya yg tak pernah sy rasa sblm ini…sehingga sy x sangka sy yg beria2 mengajak orang2 disekitar saya ke surau utk terawih..terasa nak isi waktu utk allah selalu.smpi wktu berbuka sy x melelambat2 kan waktu untuk berjumpa allah dlm solat.harap ini berterusan..

dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur

Pesakit: 

Assalammualaikum .saya pn.nXXXX  .maaf lambat maklumkan pada ustaz setelah saya dan suami mandi produk ustaz.kali pertama  saya mandi dan perasap rumah dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur.alhamdullilah suami saya dah kurang panas baran…dan dia semakin tenang.saya pula semakin tenang dan kawan sekerja semakin ok dengan saya.

Saya: 
Alhamdulillah…tahniah..teruskan mandian seperti biasa…

Alhamdulillah...akhirnya...

Assalamualaikum ustaz….
Hari ni genap la 100 hari kami 1 family pkai produk2 ustaz… gel bidara yg wana merah…raja gel…habuk kayu premium… samurai..7 telaga wangian raudhah…minyak angin premium…dan bidara drop…
Setiap produl ustaz…ada peranan masing2…
Gel merah dan raja gel mmg wangi dan mmbantu segala apa yg tak sedap d bdn…luar mhupon dlm…bnyk sgt manfaat yg kmi 1 fmily dpt bila pkai produk ni… kepala x runsing…mrh2 pon dh ilang…fikiran dan hti smakin tenang…
Habuk kyu dan samurai bjalan serentak bila aktiviti perasap 1 umah…wangiannya Allahuakbar…tersangat sangat sangat sangat la wangi…terasa sgt tenang bila lps buat semua tu…asapkan umah bilik badan sndiri…pastu sbur plk samurai…mcm segar rumah tu…bdn fikiran pon tenang…x stress dan klm kbut mcm dulu…
Minyak angin bidara pon best bila pkai waktu2 sakit…insyaAllah izin Allah akan ilang slps pkai tu…
Bidara drop n drink pon tak kurang hebatnya…bila minum abeh terasa angin2 keluar…terasa ringan ja badan…
Yg paling sempoi… 7 telaga wangian raudhah… paling best bila mandi bulan ramadhan baru2 ni…terasa segar tu tuan badan ja yg tau dan dapat rasakan… mmg best ustaz…
Saya bterima kasih kpd ustaz dan team ustaz…dgn berkat dan keikhlasan dlm phasilan produk2 ni…kami 1 kluarga makin sht…makin tenang…makin bsemangat utk hidup dan mlakukan amal ibadah pada Yang Maha Esa… dgn izin Allah kami 1 family dah 95% tu kami mmg dah sht ustaz… 5 % mungkin ptg ni lps perasap last 100 hari ilang terus agaknya… insyaAllah…
Tapi saya x akan bhenti lagi wpon hari ni dah 100 hari ustaz… insyaAllah saya akan terus gunakan produk ustaz sehingga kami benar2 tahu pelaku sihir yg buat dkt saya dan family sya benar2 insaf… lagipon sehari x bau asap habuk kayu dan samurai rasa tak lengkap la…wangian habuk.kayu dan samurai sgt sgt sgt saya suka…best sgt….tenang dan segar….
Apa2 pon ustaz terima kasih bnyk2 tolong saya selama saya berubat dengan ustaz… wpon kita tak penah bersua muka tp saya mohon pada Allah semoga ustaz family ustaz team ustaz sentiasa di berkati Allah dlm mghasilkan produk2 yg sgt mujarab ni… semoga ustaz juga di beri ganjaran yg hebat dri Allah kerana ikhlas dan mulia dlm mnolong org2 yg mcm saya ni…
Pesanan saya pd yg tgh berubat mcm sy…jgn la bputus asa dan jgn lah biar diri kita di kuasai makhlus2 yg tak sepatutnya… d smping berubat dgn ustaz…pkai produk ustaz..bnykkkan lah amalan kita pada Allah… izin Allah semuanya akan sembuh… yakin dan percaya pada Allah… itu yg mjaminkan kita sebagai hambanya wpon kita di timpa musibah ini…sbnrnya ada kebaikan di sebalik yg terjadi… hati kita bersih dan ikhlas…Allah akan tolong kita… insyaAllah…
Apa2pon tima kasih tersangat2 saya dan kluarga pada ustaz dan team ustaz ya…
Hari ni 100 hari tp bukan pengakhiran saya dgn produk ustaz…produk ustaz mmg saya akui mmg 100% terbaikkkkk…
Terima kasih ya ustazzz….
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enable Notifications.    Ok No thanks