KETERANGAN PRODUK

Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung

Anda Hadapi Masalah Gatal Bila Senja dan Tengah Malam?

Bila tiba subuh, gatal pun hilang?

Gatal Ganggu Anda

Allah Tak Izinkan Sihir & Gangguan Jin Berlaku Waktu Subuh!

waktu gangguan jin

Ini  kerana mukaddimah Surah al-Falaq menjelaskan bahawa bila nak mohon perlindungan daripada kejahatan yang berlaku pada waktu malam dan kejahatan tukang-tukang sihir mestilah menyeru dengan nama Allah yang memecahkan waktu Subuh. Ini kerana kuasa yang memecahkan waktu subuh adalah kuasa yang tidak membenarkan segala kejahatan dan sihir itu berlaku pada waktu tersebut. Kuasa itu adalah Allah!

Tanda-tanda Gatal disebabkan Gangguan Jin:

90% Kesilapan Pesakit Gatal

90% Kesilapan Pesakit Merasakan Dirinya Bebas Gangguan Makhluk Halus, Walhal Jin & Iblis Boleh Datang Dalam Pelbagai Bentuk. Salah-satunya Melalui Masalah Kulit Gatal-Gatal Yang Tidak Sembuh-sembuh!

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Testimonial Pesakit

arrow

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 1000 botol terjual

gatal-gatal

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 1000 botol terjual

gatal-gatal

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 2000 botol terjual!

3

Berbau wangi..terasa segar

4

Pening kepala hilang....

gatal-gatal

Gatal-gatal hilang walau dah bertahun

7

Sangat Berkualiti

gatal-gatal

Tenang Buat Ibadah

gatal-gatal

Sampai je, terus sendawa, mual, nak muntah

10

Gatal keliling leher

11

Dapat 5 bintang!

12

Kulit berkudis-kudis

gatal-gatal

Gatal tak tahu punca

gatal-gatal

Mak dah tak ngadu gatal

gatal-gatal

Gatal di Telinga & Resdung

gatal-gatal

Gatal 2 bulan, sembuh 2 hari

gatal-gatal

Gatal pada Miss V

Assalamualaikum.. Alhmdulillah saya guna scrub tu muka keluar ruam2,badan pijar serta berpeluh2, Gatal-gatal dia miss v kurang cuma masa mula2 pakai mmg pedih pijar.. Skrng dah semakin ok

Saya kerap gatal, selepas jumpa bekas kekasih (Non-Muslim)

Ya, memang betul pun, sejam sy tinggalkan teman lelaki saya itu, macam macam masalah sy lalui, eg, black magic, dah sembuh pulih ilmu hitam, tiba tiba seluruh badan dan muka gatal, bengkak, bermerah, sy sendiri berasa sedih, benci and so on….. Ustaz, GREAT SALUTE AND THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR NEW PRODUCT SCRUB. IT WAS RIGHT PRODUCT RIGHT TIME REACHED ME. After using the product, all the itchiness gradually subsided. Thank God and you too. 🙏😊

Bila sapu muka je, sendawa tak henti-henti

Pesakit: Asalamualaikum. Nk tnya 3 kali dh saya pkai scrub sapu bahagian muka..hr ni shri sendawa xhenti.. Ada kaitan pa2 ka ust ? Saya: waalaikumussalam…tanda gangguan itu mula keluar dan biasanya badan akan jadi letih dan penat….bila dia dah clear, sendawa akan berhenti.. bagus tu…boleh teruskan utk lakukan…bagaimana dgn gatal? Pesakit: Ya ka ust Alhamdulillah, Krg sket ust bhgian muka kusam npk cerah Alhamdulillah Saya : alhamdulillah perkembangan yg baik…nanti akan ada satu lagi sabun bidara + 7 telaga raudhah akan bertamabh lagi seri Pesakit: Cm2 produk sblum ni pkai tpi ttp kusam Saya : tapi skrang belum lagi Pesakit: Bru pkai dh npk perubahan Saya: sis ada gangguan mmg akan jadi tak clear bila tak keluar… Pesakit : Insyaallah saya akn pkai produk ust

Kenapa muka saya bergerak-gerak lepas sapu?

Pesakit: Salam ustaz. Saya nk tanya ustaz ada lagi tak scrub tu. Sbb adik ipar saya nk cuba.
Saya : mcmana? okay tak guna scrub tu? 
Pesakit : Ok ustaz. Kat muka ada rasa sikit mcm gerak² belah kiri.saya biarkn lama sikit. Alhamdulillah dah tak ada. Saya lupa nk bgthu ustaz saya sapukn scrub tu dekat kaki ank saya. Ank saya cakap ada gerak kat belah kiri. Tapi sekejap je. Sbb kaki anak saya kena gatal-gatal.ni feeback dari anak saya. 
Saya: alhamdulillah bagus tu…gatal2 tu sbb gangguan…sbb tu sukar nak baik 
Pesakit: Dah lama ustaz tak baik².bila baik. Kena lagi. 
Setelah beberapa hari….saya tanya semula
 
Saya : mcmana last guna scrub tu? kaki anak yg gatal okay dah? 
Pesakit : Alhamdulillah ustaz dah ok. Kaki anak saya yg kena gatal² pun alhamdulillah.. Tinggal adik dia plak. Gatal2 merah mcm tu. Saya sapu kn mlm tadi. Pun alhamdulillah ustaz 
Saya : alhamdulillah…ok… 
Pesakit : Ustaz saya nk tanya .tempat urat belikat. Ada masa sakit. Boleh sapu tak. Sbb kat situlh yg saya biasa kena gangguan 
Saya : Ya boleh gunakan scrub tu 
Pesakit: Ok terima kasih ustaz

Gatal tiba-tiba bila nak ‘bersama’ suami/isteri

Ada juga kes pesakit saya yang mengadu apabila nak bersama suami/isteri ia mula terasa gatal secara tiba-tiba. Tidak diketahui apa sebabnya. Ini juga yang menyebabkan hubungan suami isteri menjadi dingin. Pertengkaran suami/isteri dan perceraian juga disebabkan perkara ini. Biasanya ada kaitan dengan sihir pemisah. Bila masalah gatal anda gunakan Scrub Lemon & Olive Oil, masalah sihir pemisah juga akan selesai, walaupun masalah utamanya berasal dari kemaluannya yang gatal. Pelik memang pelik…tapi itulah yang berlaku.

Gatal Celah Kelangkang

Saya & ahli keluarga juga sering sakit terutama sakit kulit & gatal2. Kehidupan keluarga kami macam susah sangat, Ustaz. Produk Ustaz banyak cuma saya tidak tahu yg mana sesuai utk masalah rumah dan untuk seluruh ahli keluarga saya. Nak dibeli semua saya tidak mampu. Untuk pengetahuan Ustaz, sejak dari saya terfikir untuk wassup Ustaz sampai sekarang, saya tiba2 sakit kepala & meloya. Niat hati memang nak puasa tapi mengenangkan pening & meloya ni, saya sudah makan pagi bimbang tak boleh kerja pula nanti. Mungkinkah ini gangguan? Jawapan saya mudah memang ia gangguan makhluk halus. Ia kawal fikiran, emosi dan perasaan kita. Kita akan sering ‘blur’ bila fikir atau merancang sesuatu. Bila ‘blur’ sering kali kena marah dengan bos/suami/isteri/ kita. Asyik nak bertengkar sahaja. Walaupun semua tu berasal daripada masalah gatal-gatal. Pelik bukan? Nasihat saya anda perlu lawan atau ‘mujahadah diri‘ supaya anda berada di pihak yang menang, jin berada di pihak yang kalah. Tak boleh hari ini kita buat esok. Kalau esok gagal, kita buat lusa, kalau lusa gagal kita buat minggu depan, kalau minggu depan gagal, buat bulan depan. Kalau bulan ini gagal, kita buat tahun depan. Lawan tetap lawan. Manusia diberikan kuasa untuk membuat keputusan sendiri dan jangan dipengaruhi oleh makhluk halus ini.

lepas pakai scrub, keluar nanah tapi pelik sikit, senang tanggal

Pesakit: Smalam saya dh pkai scrub lemon tu..muka rasa pedih sgt2.. Bila lpas cuci tu byk sgt nanah2 keluar..tp senang tanggal..kenapa yer? Tapi hari ni tgk muka jerawat xde naik.. Saya: Susah saya nak jelaskan bila berkaitan gangguan jin ni. Tapi bila dah guna baru nampak kekotoran yang keluar kan? Okay teruskan guna Pesakit : Okay xpela mcm tu….sy akan truskan guna ustaz….terima kasih byk2

di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

Assalamualaikum..Saya dah pakai scrub dgn gel mandian. Sy pakai scrub 2,3 mlm dimuka kepala panas resdung agaknya… Smlm pakai lagi di muka dah kurang rasa panas di kepala….. Oh ya smlm sapu scrub di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

dlm rumah saya tetiba bau limau purut kuat sangat, buang air besar ada keluar peniti

Pesakit: Pertama kali mandi .pedih tak tertahan nak tunggu 20 minit tapi saya tahankan gak sambil godok tu ..dlm 2 hari suami saya ckp gatal2 saya kurang .. Saya : okay…saya doakan akan semakin baik, utk sementara jaga makan dulu Pesakit : Ustaz sebenarnya ada sesuatu yg menghairankan saya dalam masa saya mandi scrub tu .. hari pertama mandi sampi hari kedua pas saya mandi scrub tu .. dlm rumah saya bau limau purut kuat sangat .. bila masuk bang magrib .. pas tu tidur macam agak terjaga je .. pas tu hari yg kedua saya buang air besar ada keluar peniti ..saya heran gak bila pulak saya tertelan peniti ..setahu saya tak ada.. Asalnya mula kena gatal2 ni lepas makan keropok yg kawan saya pos dari terengganu .. kami kenal kat fb ..so dia ckp sana ada banyak keropok nak cuba tak dia cakap .tu yg dia pos ..pas makan keropok tu la gatal2 tu x pernah hilang .. sampi jumpa ubat ustaz ni  Terima kasih ustaz ..dengan scrub limau garam ni gatal saya total hilang . Banyak ubat saya dah beli tapi scrub ni la yg mustajab ..

Lokasi Produk : Senggarang, Batu Pahat Johor

tempah sekarang
arrow

Beli Single- Jika Hanya Hanya Gatal Bahagian Tertentu Shj Seperti Muka, Jerawat dan Pinggang

gatal-gatal, gatal seluruh tubuh, gatal miss v, muka kusam
  • Sapu di kawasan yang gatal pada bila-bila masa terasa gatal. Scrub ini telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-quran khusus berkaitan dengan masalah kulit dan gatal-gatal
  • Digalakkan sapu Scrub sebelum jam 12 tengahari, sebelum jam 6.30 petang dan sebelum jam 12 tengah malam. Ini disebabkan ganguan gatal akan berlaku pada waktu tersebut. Namun tiada halangan untuk sapu pada waktu lain.
  • Scrub ini juga berfungsi sebagai pedinding untuk diri, rumah dan tempat kerja. Caranya anda boleh buka penutup scrub, niat dalam hati mohon pada Allah agar segala gatal dari gangguan jin dipecahkan. Niat mesti ada dan mohon pada Allah. Ini disebabkan kandungan Scrub itu telah disyifakkan dan ada aura yang tersendiri yang tidak disenangi oleh makhluk halus
  • Jika anda jadikan sebagai pedinding, letak dalam bilik tidur ketika anda tidur atau di mana sahaja termasuk di tempat kerja jika anda ada masalah gatal di tempat kerja.

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas.

Set Lengkap Atasi Gatal – Jika Melibatkan Seluruh Tubuh & Miss V

selling hot item
set lengkap atasi gatal

1. Raja Gel Bidara

2. Scrub Lemon & Olive Oil

*Untuk respon yang pantas, jangan ubah “CODE” yang telah ditetapkan bila tekan butang Whatsapp di atas.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

24 thoughts on “Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung

  1. Nurain Ismail says:

    Asalamualikum, mahu tanya ini kenapa setiap masa badan belakang kita selalu gatal-gatal , mimip mengendong kanak-kanak Dan mimip berjalan di sekitar rumah lama? Apakah tandanya.

    • Bidara Specialist says:

      waalaikumussalam…
      gatal jenis ini ada kaitan dgn gangguan..bukan jenis gatal biasa..bila kerap mimpi rumah lama atau mimpi baby ia ada kaitan yg sgt kuat dengan saka…
      So gatal-gatal ni merupakan kesan daripada gangguan saka ni…hampir semua pesakit yg ada saka mempunyai simtom gatal-gatal pada tubuh tetapi ia gatal bila masuk waktu senja dan tgh mlm…

      jantung kerap berdebar tanpa sebab.. ini juga punca susah nak tidur

      Raja gel yg saya sediakan mmg difokuskan untk masalah saka, gatal-gatal dan santau
      manakala Scrub lemon pula utk atasi gatal tu hingga ke akar umbi, meresap hingga ke dalam tulang…kaedah ini telah memberi banyak manfaat pd mereka yang telah menggunakan..jika nak buat tempahan, boleh beli di shopee atau terus wasap saya 0137628063

      Sekian, terima kasih.

      Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik…utk baby satu tahun, cukup gunakan raja gel bidara sahaja.. tak perlu gunakan scrub…tapi jika nak guna scrub tak perlu sapu pd kaw yg gatal, tapi sapu pd sendi-sendi dan dada dia…masa sapu scrub boleh campur air sikit..

      Raja gel pula utk baby, cukup gunakan satu titis shj utk sekali mandian…

  2. hamizan says:

    Salaam . Bila garu kat tempat gatal tu makin melarat, merah2 kat punggung.. duduk pun rasa tak selesa.. sesuai tak klau nak guna bidara ni ustz?

    • Bidara Specialist says:

      Wasalamalaik…boleh gunakan…jika melibatkan punggung, bagus ambil set lengkap tu… Raja Gel & Scrub Lemon

      Satu lagi yang paling penting, elakkan guna seluar yg tebal2 akan menyebabkan punggong berpeluh…tukar seluar yg nipis…area mcm ni susah nak sembuh bila kita kerap duduk atas kerusi yg memakai seluar yg tebal…

  3. Nor Hamizan bt Mat Ghaus says:

    Assalamualaikum.Saya sering alami gatal2 pada waktu malam.Dan ada masanya lepas maghrib.Badan akan bengkak seperti kelopak garam dan akan merebak bila digaru.Selalunya ambil masa 2/3 jam untuk pulih.Lebih kurang sebulan dah saya alami gatal2 ni.Dah habis ikhtiar.

  4. nuramylea says:

    assalam,sy nak tanya,dah dekat 3 bulan leher dan bahagian dada serta belakang sy gatal..skrg dah masuk bulan ramadhan gatal x hilang lagi.ada kah ini gangguan jin?dah pernah berubat kampung, tapi masih juga gatal..hilang sekejap pas tu dlm bulan ramadhan ni pun gtal tu tak hilang lagi..mohon pencerahan

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik… utk kes gatal bila tiba waktu senja dan tgh mlm mmg ada kaitan dgn gangguan jin, ini saya dah jelaskan di atas

      Ada 2 jenis gangguan jin yang masih berjalan walaupun pd bulan Ramadhan iaitu jenis sihir dan saka..

      Gangguan gatal ni pd Bulan Ramadahn akan dtg daripada 2 jenis ini…Sama ada kita drp saka ataupun sihir, boleh gunakan raja gel dan Scrub lemon utk bantu dan ikhtiar bg atasi masalah kegatalan ini..

      Sekian, terima kasih

    • Bidara Specialist says:

      jika gatal di muka, gunakan scrub lemon shj…utk 3 hari pertama, sapu pada hidung dan dahi dulu…lps 3 hari baru sapu seluruh muka

  5. Zaleha binti Yahaya says:

    Assalamualaikum ustaz, scrub lemon tu mmg kering ye ustaz, ada komen yg saya baca agak berminyak, yg saya ni mcm garam, memang macam tu ke. Miss v saya mmg gatal dan pangkal peha lelas walaupun sentiasa sapu krim, biasanya saya basuh dulu dgn air ‘panas’ bukan suam, bila lps basuh dgn air panas Tu, tgn mmg merah mcm udang kena bakar, mcm tu lah panasnya. Biasanya saya basuh dua kali sehari, pernah sampai 4 kali sehari, kdg2 bagai dipuja2 rasanya. Soalan saya boleh sapu terus pd tempat yg gatal Tu ke?

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik..ya mmg kering, sbb tu kena campur sikit dengan air bila nak sapu..jika gatal pada miss v hanya sapu pd pinggang belakang, bawah pusat dan ari-ari…lps sapu tak perlu bilas…ia jadi gatal mcm tu sbb emosi kita tak stabil, kadang marah terlebih atau sedih terlebih2…menjadi punca..sbb manusia akan lemah pada emosi yg mcm tu…ia datang dalam bentuk gangguan gatal

      • Ciksutera says:

        Assalamualaikum ustaz.. Sy mengalami gatal2 mcm gegata tu.. Mmg waktu yg ustaz sebut kan dlm blog ustaz tu la. 3 waktu tu. Sy dh beli gel mandian dan scrub lemon. Baru je sampai hr ni. Sy terus guna. Sy nak tanya..scrub tu kalau guna sebelum mandi.. Boleh ke? Maksud saya, guna scrub dulu.. Lps 20 minit.. Baru mandi.. Guna gel mandian. Boleh ke macam tu ustaz? Betul ke cara sy guna?

        • Bidara Specialist says:

          Wasalamalaik…okay scrub tu boleh guna bila2 masa dan tak mesti lepas mandi baru pakai.Gel bidara ada waktu yg baik utk digunakan iaitu waktu subuh dan waktu senja seblm maghrib…saya doakan akan akan diberikan kesembuhan..

          jika lps guna scrub badan semakin gatal, awak kena buat mandian ais + scrub tu

          boleh baca panduan di sini https://bidaraspecialist.com/gatal-kulit/

  6. Mar says:

    Salam. Saya sering kena gatal2 seluruh badan, kaki & tangan macam gegata pada waktu malam & lepas subuh. Sebelum ni, klu saya terkena gatal2 ni, sy akn berjumpa seorang ustaz ni. Dia akn bagi air tawar. Tp disbbkan skng ni PKP, saya tak boleh nk jmpa ustaz tu.

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik…boleh gunakan raja gel dan scrub lemon tu…jika nak order boleh wasap saya 0137628063

  7. Hazlin says:

    Assalam. Sekitar belakang sy dan punggung naik gatal2 dan meninggalkan kesan hitam dan lebam. Tapi gatalnya tetap ada tak baik2 walauoun dah mandi air panas serta diletakkan ubat antifungal. Apakah itu maksudnya gangguan jin?

    • Bidara Specialist says:

      wasalamalaik…
      Maksud gatal ada kaitan dengan gangguan jin, terletak kpd faktor waktu spt yg saya jelaskan di atas. Lihat pada waktu anda gatal…ada 3 waktu.. sila semak semula penjelasan di atas

  8. NURUL NABILA BINTI ZAINUDDIN says:

    Assalammualaikum ustaz..
    Saya peljr ipta, sy nk berkongsi cerita & ingin mminta pendpt ustaz
    Kisah ni brmula masa sem 2 akhir hujung bulan thun lepas mase pakwe sy baru awal msuk dftr ke u sama mcm sy,, sy tiba2 alami gatal merah2 dekt muka, menggelupas mcm trbakar pde wktu malm, & sbelum sy mengalami tanda tu hampir 2/3 minggu sbelum tu sy akn mengalami tanda2 spti mimpi buruk, bdan pans hmpir stiap malam shingga sy sukar utk tidur wktu malam & sllu brgaduh dgn pakwe.. & bile berubat ruqyah,, bdn sy ade benda, sy kne histeria.. first time sy mengalami benda ni.. & slpas berubat ia ambk masa y lame utk sembuh,, sy xdpt jalani aktiviti harian spt biasa mcm kwn2 u y lain,, bile trkena panas matahari sikit kulit sy jdi gatal2 kemerahn sgt2,, hmpir stiap minggu sy berulang alik ke klinik utk ambik ubt alergik & inject sbb xtahan muka asyik gtal2 & sbelum pkp lgi sy dh trpkse pakai topeng utk elak dri muka sy sakit.. sbelum ni sy seorg y ceria & mudh brkwn dgn sapa2 lelaki perempuan, sy kwn mcm biasa.. mmg sbelum ni ramai y cuba usha sy, tpi sy tolak sbb sy anggp smua kwn.. & stahu sy, sy tidk pernh cri pasal dgn sapa2 atau wk org marah.. & smpai skrg sakit sy berulang2.. 2bulan lebih lepas berubat ruqyah sy sembuh sekejap,pastu sy sakit balik mcm tanda2 mase sy mula2 kena thun lepas,, smpai skrg..
    Minggu lepas sy tak tahan sbb hampir hri2 mimpi buruk, xbleh tidur, bdan sllu naik gatal2 bedam wktu maghrib di bhgian dada pastu muka naik gatal2, tiba2 jerawat merah2 dkt muka, muka ade pedih macm trbakar lgi.. pastu berubat ruqyah jarak jauh, cuma tgkap gmbr air mineral y dibuka botol,, sbb musim pkp utk berubat kg agak susah, tambah2 dibulan puasa ni.. n skrg sy dlm proses berubat ngn air twar ruqyah n sy ade guna sabun pencuci muka bidara tpi slpas guna muka sy mcm makin byk kesan merah2 lgi dan alami rase gatal selepas mncuci ngn sabun Tu tpi jerawat makin menghilang.. org brubat sy ckp y benda ni menumpang lama dkt muka dgn dada sy,, sbbtu tmpt tu sy sllu sakit .
    Sy cuma nk tnye knpe benda ni msih berulang2,, bile sembuh dia jdi balik.. kdg2 bile trkena benda tu sy jdi lemah semngt, sbb bdn sy sllu sakit & rase mcm susahkn org skeliling.. sy skrg jdi pendiam n kurang brkawan.. Dan 1 lgi ustaz,, kesan sabun bidara tu akn menimbulkan alergik kemerahn ke? Sbb sy x tak tau ni kesan proses berubat ruqyah atau alergik pncuci muka..

    • Bidara Specialist says:

      Waalaikumussalam…dalam kes ni saya juga berpandangan yg sama bahawa apa yg dialami tu mmg gangguan yg sudah sedia ada dalam diri awak….ia mmg dah lama ada cuma belum aktif…cuma bila emosi awak terganggu, dia akan mula kacau awak semula

      Kalau Sihir atau gangguan Jenis Berulang-ulang, Macamana?

      Pesakit yang tidak sembuh dari sihir yang dihantar berulang-ulang kali disebabkan beberapa faktor, antaranya:

      Pesakit tidak berwaspada dengan amalan selawat, terutama pada 3 waktu, iaitu 12.00 tengahari, senja sebelum maghrib (sekitar jam 6.00 ptg hingga isyak) & 12.00 tgh mlm hingga ke subuh. Pada waktu ini kena banyakkan selawat.

      Jin sangat aktif pada 3 waktu di atas. Orang yang ada gangguan sihir atau jin biasanya dia akan sakit pada 3 waktu ni

      Pesakit tiada bahan wangian seperti SAMURAI PERFUME pada waktu pesakit tidur bermula 12.00 tgh mlm hingga subuh. Anda boleh ikhtiar guna mesin “air humidifiers” dan pasang sepanjang malam dalam bilik tidur

      Pada waktu ini kena kawal emosi, terutama bila terasa nak marah atau sedih. Pada waktu ini akan berlaku macam-macam ujian. Mohonlah rahmat dari Allah ke atas jantung kita dan banyakkan selawat supaya kita rasa tenang dalam buat keputusan
      Pada waktu ini kadang-kadang kita okay, tapi suami atau isteri atau anak-anak atau sesiapa yang rapat dengan kita akan buat hal.
      Jika mereka buat hal ketahuilah itulah laluan iblis untuk buat serangan sihir pada kita.

      Meskipun anda amalkan selawat, rajin baca Quran, solat tahajjud dan berpuasa, ia bukan jaminan anda kebal daripada sihir, SEKIRANYA ANDA MASIH GAGAL kawal emosi MARAH & SEDIH!

      Jika anda terasa nak marah atau dah melepaskan kemarahan, anda kena tenang, jika berdiri diminta duduk, baca selawat kemudian hidu aroma Samurai Perfume. Jika anda sendawa lepas hidu itu normal.

      Samurai Perfume adalah wasilah ikhtiar dalam menghadapi situasi sukar terutamanya mengawal emosi. Dengan tidak menafikan perlunya kita berdoa dan berzikir mohon perlindungan dengan Allah.

      Semoga dengan ikhtiar ini akan membantu anda kawal emosi dan mampu berhadapan dengan sihir yang berulang-ulang.

      ni produk saya yg berkaitan samurai perfume https://bidaraspecialist.com/samurai-perfume/

      tapi masalah gatal tu saya syorkan awak ambil raja gel dan scrub lemon

  9. Atie says:

    Assalamualaikum ustaz.. Maaf sy nak tnya. Muka sy area kedua2 mata tiba2 je kena gatal2.. Merah smpai bengkak2 dan luka bwh tubir mata.. Sy memg x pernab ada alahan pe2.. Tiba2 je. Mulanya sy fikir mungkin kena gegata, tp pelik sebb masa balik rmh sy, alhamdulillah, hilg gatal2 tu.. Tp ni bila balik rmh mertua semula, kena lg.. Gatal2 di celah peha miss v.. Kdg2 di miss v.. Gatal2 di area perut seblh kiri.. Di celah2 bwh payudara.. Beberapa hari lepas, sy mimpi de lelaki menyerupai rupa suami sy, gigit leher sy. Teras Ms terjaga Dr tidur. Sy pernh mimpi bayi dtg hisap susu.. Sy tolak2 dia.. Tapi dia dapat juga menyusu.. Kemudian blh dikatakan setiap bln seminggu sblm tarikh uzur, sy akan mimpi de pmpn pakai jubah hitam, bersama seorg lelaki.. Pmpn tu akan beri sy mknn atau minuman.. Bl sy termakan atau terminum, sok lusa.. Mesti uzur.. Kdg tu rs mcm pregnant.. Tp tup2 mimpi pmpn tu dtg bg mkn.. Dah hmpir 2 thn mimpi.. Bantu sy ustaz..

    • Bidara Specialist says:

      waalaikumussalam…kes ini ada kaitan dengan saka dan juga ada jin jantan yang berminat dengan awak.. Mimpi yg awak alami akan menyebabkan hubungan suami isteri jadi renggang dan panas sentiasa….pada pandangan saya puan terkena sihir pemisah. Hubungan kelamin juga akan terganggu..

      boleh atasi masalah tersebut dengan gunakan raja gel dan scrub lemon spt yg saya jelaskan di atas

      mimpi diberi makan tu ada kaitan dgn kehidupan awak yg telah diberi makan kotor..utk atasi masalah tersebut puan boleh gunakan bidara drop n drink

      klik di sini –>>https://bidaraspecialist.com/bidara-drop/

      Sekian terima kasih..boleh wasap saya 0137628063

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akses lebih cepat dan mudah melalui aplikasi BidaraSpecialist

DAPATKAN
×
Enable Notifications    OK No thanks