Lepas sapu Scrub Lemon kenapa gatal kulit saya makin teruk?

by ustzul
gatal-kulit

Ada pesakit yang mengadu kepada saya mengapa selepas sapu dengan Scrub Lemon & Olive Oil gatal dia semakin menjadi-jadi?

STEP PERTAMA

Sebelum pergi jauh baca dulu testimonial pesakit saya ini:

Salam ustaz..nak kongsi hasil penggunaan scrub :
  1. Hari tu saya guna utk sapu muka..muka saya naik merah dan gatal2.. saya tak bilas pun..lepas 30 minit dah hilang merah dan gatal..alhamdulillah..
  2. Anak sulung saya perempuan naik biji2 keliling kawasan mulut..sapu 3 kali dah hilang dan mengelupas skrg dah licin kulitnya..Alhamdulillah.
  3. Hari ni saya buat bancuh dlm air mandian utk nenek (93 thn) saya.sbb dah 3 hari nenek saya pening dan badan tak menentu..bg mkn ubat klinik tak berkesan..Lepas mandikan dia..saya nampak urat belakang ditengkukmerah sgt..skrg nampak dia dah tenang dan stabil jln sana sini..Alhamdulillah..
  4. Lepas tu saya buat air mandian anak ke2 saya yg selalu sakit dlm perut dan tadi sakit kepala..lepas mandi ada garisan merah bawah pusat melintang dan dia muntah2..skrg nampak segar..Alhamdulillah dgn kuasa Allah scrub ustaz ni amat membantu..
Produk berkaitan:
Raja Gel Mandian Bidara Atasi Saka, Santau & Gatal Kulit

STEP KEDUA

Jika masih tak berkurangan, 

Kes selepas sapu Scrub Lemon & Olive Oil jadi semakin gatal merupakan kes biasa yang dialami oleh kebanyakan pesakit saya. Makhluk halus bertindak lawan semula apabila pesakit menggunakan produk. Namun demikian, anda tidak perlu risau disebabkan jaminan Allah tetap memberikan manusia kuasa untuk mengatasi gangguan makhluk halus. Anda harus tenang dan jangan panik.

Bila keadaan ini berlaku, anda perlu:

berhentikan sapu Scrub Lemon & Olive Oil untuk sementara waktu.

Anda perlu lakukan mandian guna Raja Ge Bidara, selepas mandi guna Raja Gel Bidara dan bilas dengan air bersih, anda diminta  ambil air batu /ais + air + satu sudu scrub dan  kacau arah lawan jam (kacau mengikut pusingan tawaf).
P/S: Jika anda tak ada Raja Gel Bidara pun tak apa, yang penting ada Scrub Lemon & ais.
Semasa kacau, baca bacaan di bawah :
Surah Al- Fatihah 1x
Surah Al-Ikhlas  3 x
Surah Al-Falaq 1 x
Surah An-Nas 1 x
Surah Al-Fatihah (sekali lagi) 1 x
Selawat ke atas Rasulullah S.A.W sebanyak 21x
  • Jika anda tidak pandai membaca bacaan di atas, semasa mandi cukup anda niat mohon pada Allah agar diberikan kesembuhan. Atau anda boleh membaca mana yang mudah bagi anda
  • Bagi non muslim hanya perlu buat panduan di atas tanpa perlu membaca apa-apa bacaan
Kemudian anda perlu jirus terus ke kepala dengan menggunakan baldi dengan sekali siraman. Selepas jirus jangan lap dan biarkan ia kering sendiri. Tidak digalakkan menggunakan gayung. Jika guna gayung anda terpaksa lakukan berulang kali untuk habiskan air satu baldi. Apa yang saya mahu ialah anda perlu jirus terus ke kepala dengan menggunakan baldi dengan sekali siraman.
Waktu yang sesuai ialah pada waktu senja sebelum maghrib atau waktu subuh sebelum terbit matahari
  1. (6.00 petang dan 6 pagi waktu semenanjung)
  2. (5 petang dan 5 pagi waktu Sabah & Sarawak)

 

Produk berkaitan:
Video : Cara Guna Samurai Perfume
Selepas 3 hari baru boleh sapu scrub di tempat yang gatal
Anda diminta lakukan selama 3 hari berturut-turut. Jika lepas 3 hari berturut-turut masih tidak reda, anda perlu sambung sehingga 7 hari berturut-turut.
Dalam tempoh ini anda perlu bersabar, kawal emosi jangan terlalu marah, terlalu sedih atau terlalu suka sangat. Emosi yang tidak stabil akan menggangu proses rawatan.

STEP KETIGA (JIKA TAK KURANG JUGA)

Sebelum anda pergi ke langkah ke 3 ni, anda perlu semak semula emosi anda. Okay atau tidak. Adakah anda tiba-tiba marah-marah atau sedih tanpa sebab?.

Pesanan Penting!
Kawal Emosi & Perasan pada 3 waktu ni :
1) Jangan terlalu sedih sangat
2) Jangan terlalu suka sangat
3) Jangan terlalu marah sangat.
Bila tidak dikawal, pintu untuk jin masuk semula akan terbuka dalam 3 waktu ni.
Berjaga-jaga dan banyakkan selawat ke atas Rasulullah S.A.W setiap masa…

Adakah anda telah lengkapkan mandian selama 3 hari berturut-turut? atau baru hari ke 2 gatal masih tak hilang anda dah putus asa nak teruskan mandian? Jangan! Biasanya nak masuk hari ke 3 rasa malas yang teramat-amat sangat. Lebih-lebih lagi bila tiada sebarang tanda untuk sembuh. Jadi anda kena lawan betul-betul.

Ada pesakit saya yang ceritakan pengalaman bila nak mandi ais + Scrub Lemon & Olive Oil (baru hari ke 2), anak mula buat perangai

Produk berkaitan:
Apa Kata Mereka?

Pesakit :

Smalam pun mcm2..tgh nk madi nk buat ais tu, ank2 berperangai…Sy balik keja kul 5.30, kjr ms sikit nk mndi…

Saya:
betul tu…bukan anak yg salah tp kita sdg berhadapan dgn jin…kesian anak2 tu jika dipukul. Jadi kalau berlaku apa-apa yang menyebabkan kita marah, kena beringat lah ye.

So anda kena pastikan sudah lengkapkan mandian selama 3 hari berturut-turut dan emosi anda stabil, namun masih gatal lagi, maka anda baru dibenarkan untuk masuk ke langkah yang ke tiga ini. Namun langkah ke 3 ni sangat jarang berlaku pada pesakit saya.

Anda perlu 7 Telaga Wangian Raudhah

Produk berkaitan:
7 Telaga Wangian Raudhah Bahan Wajib Atasi Sihir, Saka, Santau, Aura Diri & Atasi Bisul Yang Tumbuh Tak Henti-henti
Produk berkaitan:
Video: Cara Guna 7 Telaga Wangian Raudhah

7 Telaga Wangian Raudhah digunakan untuk mandi. Cara gunakannya atau cara mandiannya sama seperti cara mandian Scrub Lemon & Olive Oil + Ais.

Cuma mandian 7 Telaga Wangian Raudhah ni anda perlu titiskan sebanyak 7 titis dan kacau ikut arah lawan jam.

Anda perlu lakukan mandian Raja Gel Bidara, selepas mandi guna Raja Gel Bidara dan bilas dengan air bersih, anda diminta  ambil air batu /ais + air + 7 titis 7 Telaga Wangian Raudhah  dan  kacau arah lawan jam (kacau mengikut pusingan tawaf).
Semasa kacau, baca bacaan di bawah :
Surah Al- Fatihah 1x
Surah Al-Ikhlas  3 x
Surah Al-Falaq 1 x
Surah An-Nas 1 x
Surah Al-Fatihah (sekali lagi) 1 x
Selawat ke atas Rasulullah S.A.W sebanyak 21x

You may also like

3 comments

Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung September 16, 2018 - 8:59 am

[…] Kisah Benar Pesakit […]

Reply
fafa1969 December 27, 2018 - 11:35 pm

assalamualikum
ustaz mohon maaff menganggu ustaz.
sy nk tanya sy guna mcm2 produk kecntikn tetapi kengkwn mengatakan muka sy nmpak berumur wpon umur sy belum 50 .kekadang2 anak2 mereka memanggil sy nenek..
2. kenapa miss v sy gatal2.mcm2 dh guna.
tolong sy ustaz.sy terbaca teatimoni mana tau dgn izin Allah muka sy berseri balik dn miss v tidak gatal.

Reply
ustzul December 28, 2018 - 5:40 pm

waalaikumussalam….

utk masalah muka yang kusam, boleh gunakan scrub utk serikan wajah..kadang2 wajah yang kusam ada kaitan dengan gangguan…sbb tu guna apa2 produk tidak memberi kesan…tanda wajah yang kusam ialah orang lihat kita spt org tua walhal kita masih muda…atau kita kelihatan tua sgt..ini boleh atasi dgn scrub tu

jika melibatkan miss v bagus ambil set lengkap dan raja gel…
fungsi raja gel dan scrub utk masalah miss v saya ada jelaskan dlm blog di atas…jika nak order boleh wasap saya 0137628063

Reply

Leave a Comment

Share: