7 Telaga Wangian Raudhah Bahan Wajib Atasi Sihir, Saka, Santau, Aura Diri & Atasi Bisul Yang Tumbuh Tak Henti-henti

by ustzul
mandi bunga,punca susah tidur malam,bisul

Rahsia Mandi Bunga As-Syifak Atasi Masalah Sihir, Saka, Santau, Aura Diri, Sihir Pembenci & Bisul Yang Tak Henti-henti Tumbuh Didedahkan!

7 Telaga Wangian Raudhah merupakan bahan yang paling penting dalam rawatan saya bagi mengatasi masalah gangguan makhluk halus. Jika anda membaca mengenai produk saya yang lain, anda akan jumpa kaitan produk-produk tersebut dengan 7 Telaga Wangian Raudhah ini.

Ertinya jika anda telah menggunakan produk-produk saya yang lain, tetapi masih belum memberi kesan yang baik, maka anda sangat memerlukan 7 Telaga Wangian Raudhah.

Saya akan detailkan fungsinya di sini agar anda faham bagaimana mahu mengatasi masalah yang anda hadapi.

Mandi Bunga 7 Telaga Wangian Raudhah dan Kaitannya Dengan Rawatan

Mandi bunga adalah istilah orang terdahulu yang menggunakan bunga sebagai kaedah bagi membuang sial (istilah ini saya ambil dari bahasa mulut yang dipindah dari generasi ke satu generasi) atau membuang sesuatu yang negatif pada diri.

Namun terdapat perdebatan yang hangat di kalangan para ustaz yang mengatakan bahawa mandi bunga hukumnya haram dan boleh jatuh kepada syirik disebabkan kepercayaan seseorang yang anggap bahawa mandi bunga boleh merubah rezeki.

Berikan saya 30 saat

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder & CEO Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Anda fikir semua produk bidara yang ada di pasaran adalah sama? Produk bidara yang digunakan untuk rawatan MESTILAH:

Dihasilkan mengikut waktu tertentu.

Menggunakan bahan wangian asli tertentu

Disyifakkan dengan ayat dan waktu yang tertentu

Digunakan mengikut keadaan pesakit dan berbeza pada waktu tertentu 

Menjaga adab-adab tertentu

"Ini bagi memastikan anda mendapat rawatan dengan cara yang betul".

Dengan izin Allah adik saya dapat kerja di tempat yg dia idamkan selama ni

Salam ustaz Saya nak ucapkan terima kasih pada ustaz dan team atas usaha produk yg sangat bagus…Alhamdulillah….Dengan izin Allah adik saya dapat kerja di tempat yg dia idamkan selama ni….Bertahun dia minta tak lepas.. Macam2 masalah…Saya belikan dia gel bidara hijau.. Selepas dia guna beberapa ketika dapat panggilan…Awal bulan depan mula berkhidmat….. Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga Ya ustaz…. Syukur ke hadrat Allah sangat2….. Adik saya juga dah berhenti merokok dan rajin bersolat sekarang.

Selalu dengar suara perempuan nangis, sekarang dah tak ada.

Assalamualaikum ustaz Kawan saya berikan set2 yang ustaz jual untuk sihir. Alhamdulillah kami sekeluarga tiada lagi masalah tapi bapak mentua saya tak bau samurai perfume, adakah bapak mentua saya pun kena gangguan. Bila dia bau, dia pening....Bapa mentua saya penah beri tahu kami masalah dia tak boleh tgk muka mak mentua saya.....Bila tenguk dia nak marah aje....Benda kecik pun boleh jadi besar.......Saya ingin beli banyak. Harga dia mcm mana...Saya pakai itu pun kawan hadiah kan. Sebab suami dia mcm suami saya, tapi dia tahap nak bercerai.....Dia ikhtiar cara ini, rumah tanga dia kembali bahagia... Sebab tu dia hadiah ke saya....Alhamdulillah saya dan anak2 tiada gangguan.... Kalau tak asar sampai maghrid mainan anak bermain sendiri.. Tgh malam pkl 2 pagi mainan main sendiri.. Anak saya selalu pagi mesti saya jumpa bawah meja.. Sedangkan dorang tidur sebelah saya... Suami saya pun dah tak baran...Selalu dengar suara perempuan nangis, sekarang dah tak ada...Dah 3bulan saya guna produk ni... Anak saya mula mandi dengan mandian seminggu dia nangis cakap sakit ....Sekarang dah tak Malas suka dia mandi sebab wangi

Jiwa saya tenang. Semangat rajin saya tu macam kembali tiba-tiba..

salam ustaz..maaf masage malam malam. Saja la nak bagitahu kat ustaz perkembangan lepas ambil set penawar sihir hari tu Berkenaan kedai tu.Ada nampak perubahan skit. Tapi usaha lagi la berkenaan dengan diri saya sendiri yang guna mandian tu.Alhamdulillah.rasa perubahan kat diri saya. saya seorang guru. Masa saya baru masuk sekolah saya yang sekarang tu. Saya memang rajin buat tugas semua. Ada satu masa saya ada bergaduh dengan seorang guru lepas dia tuduh saya menjaja cerita dia. Hakikatnya saya tak buat… Masa tu saya tengah sarat mengandung.. Wallahi, masa saya nak bersalin tu dah ada tanda tak kena… saya tak pasti pada masa tu.. macam -macam dugaan saya hadapi.. anak sakit… ada masalah dengan pentadbir.. kesihatan saya terngangu.. beberap bulan lepas tu .kami mula berniaga restoran…. Macam2 dugaan juga..saya memang gigih..kuat.. namun kadang2 ada saat saya jadi tak holeh nak berpikir..tak boleh nal buat kerja sekolah, urusan perniagaan pun banyak bertangguh.. Badan jadi berat..selalu bermasalah di tempat kerja..Jiwa kacau.. Saya masuk bilik sayanpun mcm tak boleh nak buat kerja. memang bilik saya dlu kawan2 tempat kerja cakap keras juga.wallahualam.. Saya pun beberapa kali kena ngangu.ada berubat dengan ustaz. tak pasti faktor perniagaan saya atau apakan.. Jadi alhamdulillah saya amalkan mandian bidara beberapa hari ni 2x sehari. Maaf belah malam biasa terlewat mandi..😁. Jiwa saya tenang. Semangat rajin saya tu macam kembali tiba-tiba.. Dalam bilik tempat kerja saya juga ada saya sembur minyak samurai tu.. Nak cakap yang Jiwa kuat kental saya macam Alhamdulillah sangat. Dah kembali pulih.. lama sangat dah saya rasa otak saya macam duduk dalam freezer ..Alhamdulillah .. suami saya pun dah macam rajin..dulu kerap lemah dan malas nak buatburusan perniagaan dia
Produk berkaitan:
Fakta Saintifik Surah Yasin Dedah Rahsia Benarnya Hidup Selepas Mati? - Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

gel mandian murah tu x selengkap & sehebat set yg ustaz punya.

Akak ada financial probs sikit bermula dari htg org lewat byr, masalah dalaman rmh dgn anak2, kereta rosak selalu, saya takut nk keluar rmh, bdn saya lemah & rmh saya berbau busuk sampah & longkang masa2 tertentu & rmh saya ditabur benda2 khurafat..jd akak terpaksa beli produk gel mandian yg lebih murah dipasaraya & minum air brand A***** & sapu ke muka & tengkuk sbb itu yg akak mampu..produk 30 juzuk AlQuran memang ok tp gel mandian murah tu x selengkap & sehebat set yg ustaz punya..dgn amal yassin tiap2 hari bila kena santau, saya dpt keluar kerja, tp x semangat nk kemas rmh bersepah sbb habuk kayu dh habis..

Luka2 diblkg dan pinggang pun dah pulih. In Sha Allah awal Dis anak (bekas pesakit) akan menunaikan umrah

Assalamualaikum ustaz. Saya nak maklumkan saja. Anak saya Alhamdulillah dah semakin sihat. Luka2 diblkg dan pinggang pun dah pulih. In Sha Allah awal Dis anak (bekas pesakit) akan menunaikan umrah dia sponsor 2 org adiknya. Perniaagaan bolehlah. Dah boleh terima wlpn xsegah dulu. Anak dan keluarga dah maafkan dan redha atas perbuatan rg2 yg dengki. Tkasih dgn zikir2 dari Ustaz.

yg paling sy x lupa masa bulan puasa...bersemangat saya yg tak pernah sy rasa sblm ini

assalammualaikum ustd...trimakasih atas bantuan ustd sy bangun subuh raya dah takde gangguan.harap2 berterusan..sy akan sentiasa guna tu product ustd...alhamdulilah berkesan.terimakasih atas bantuan ustd...semoga allah sentiasa memberi kita rahmat..hihi...yg paling sy x lupa masa bulan puasa...bersemangat saya yg tak pernah sy rasa sblm ini...sehingga sy x sangka sy yg beria2 mengajak orang2 disekitar saya ke surau utk terawih..terasa nak isi waktu utk allah selalu.smpi wktu berbuka sy x melelambat2 kan waktu untuk berjumpa allah dlm solat.harap ini berterusan..

dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur

Pesakit:
Assalammualaikum .saya pn.nXXXX  .maaf lambat maklumkan pada ustaz setelah saya dan suami mandi produk ustaz.kali pertama  saya mandi dan perasap rumah dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur.alhamdullilah suami saya dah kurang panas baran...dan dia semakin tenang.saya pula semakin tenang dan kawan sekerja semakin ok dengan saya.
Saya: 
Alhamdulillah...tahniah..teruskan mandian seperti biasa...

Alhamdulillah...akhirnya...

Assalamualaikum ustaz....
Hari ni genap la 100 hari kami 1 family pkai produk2 ustaz... gel bidara yg wana merah...raja gel...habuk kayu premium... samurai..7 telaga wangian raudhah...minyak angin premium...dan bidara drop...
Setiap produl ustaz...ada peranan masing2...
Gel merah dan raja gel mmg wangi dan mmbantu segala apa yg tak sedap d bdn...luar mhupon dlm...bnyk sgt manfaat yg kmi 1 fmily dpt bila pkai produk ni... kepala x runsing...mrh2 pon dh ilang...fikiran dan hti smakin tenang...
Habuk kyu dan samurai bjalan serentak bila aktiviti perasap 1 umah...wangiannya Allahuakbar...tersangat sangat sangat sangat la wangi...terasa sgt tenang bila lps buat semua tu...asapkan umah bilik badan sndiri...pastu sbur plk samurai...mcm segar rumah tu...bdn fikiran pon tenang...x stress dan klm kbut mcm dulu...
Minyak angin bidara pon best bila pkai waktu2 sakit...insyaAllah izin Allah akan ilang slps pkai tu...
Bidara drop n drink pon tak kurang hebatnya...bila minum abeh terasa angin2 keluar...terasa ringan ja badan...
Yg paling sempoi... 7 telaga wangian raudhah... paling best bila mandi bulan ramadhan baru2 ni...terasa segar tu tuan badan ja yg tau dan dapat rasakan... mmg best ustaz...
Saya bterima kasih kpd ustaz dan team ustaz...dgn berkat dan keikhlasan dlm phasilan produk2 ni...kami 1 kluarga makin sht...makin tenang...makin bsemangat utk hidup dan mlakukan amal ibadah pada Yang Maha Esa... dgn izin Allah kami 1 family dah 95% tu kami mmg dah sht ustaz... 5 % mungkin ptg ni lps perasap last 100 hari ilang terus agaknya... insyaAllah...
Tapi saya x akan bhenti lagi wpon hari ni dah 100 hari ustaz... insyaAllah saya akan terus gunakan produk ustaz sehingga kami benar2 tahu pelaku sihir yg buat dkt saya dan family sya benar2 insaf... lagipon sehari x bau asap habuk kayu dan samurai rasa tak lengkap la...wangian habuk.kayu dan samurai sgt sgt sgt saya suka...best sgt....tenang dan segar....
Apa2 pon ustaz terima kasih bnyk2 tolong saya selama saya berubat dengan ustaz... wpon kita tak penah bersua muka tp saya mohon pada Allah semoga ustaz family ustaz team ustaz sentiasa di berkati Allah dlm mghasilkan produk2 yg sgt mujarab ni... semoga ustaz juga di beri ganjaran yg hebat dri Allah kerana ikhlas dan mulia dlm mnolong org2 yg mcm saya ni...
Pesanan saya pd yg tgh berubat mcm sy...jgn la bputus asa dan jgn lah biar diri kita di kuasai makhlus2 yg tak sepatutnya... d smping berubat dgn ustaz...pkai produk ustaz..bnykkkan lah amalan kita pada Allah... izin Allah semuanya akan sembuh... yakin dan percaya pada Allah... itu yg mjaminkan kita sebagai hambanya wpon kita di timpa musibah ini...sbnrnya ada kebaikan di sebalik yg terjadi... hati kita bersih dan ikhlas...Allah akan tolong kita... insyaAllah...
Apa2pon tima kasih tersangat2 saya dan kluarga pada ustaz dan team ustaz ya...
Hari ni 100 hari tp bukan pengakhiran saya dgn produk ustaz...produk ustaz mmg saya akui mmg 100% terbaikkkkk...
Terima kasih ya ustazzz....

Kaedah Elak Syirik.

Sebenarnya bukan mandi bunga sahaja boleh jadi syirik, bahkan membuat rawatan yang lain pun jika percaya bahawa yang menyembuhkan ialah perawat atau doktor, ia boleh membawa kepada syirik kepada Allah.

Produk berkaitan:
Gel Mandian Bidara Atasi Sihir

Namun di sana terdapat kaedah agar ia tidak melanggar akidah iaitu dengan niat melakukan ikhtiar melalui kaedah dan sifir yang telah ditetapkan oleh Allah. Sebagai contoh jika nak masinkan makanan mesti gunakan garam. Jika nak maniskan pula gunakan gula.

Tidak mungkin sesuatu makanan boleh jadi manis atau masin tanpa sebarang sebab.

Kaedah yang sama juga kita gunakan bila lakukan mandian dengan 7 Telaga Wangian Raudhah. Ia adalah minyak wangi yang dirumus khas daripada jenis-jenis wangian yang terdapat pada bunga-bunga yang telah dikenal pasti sebagai bunga yang mengeluarkan wangian yang dibenci oleh makhluk halus, jin dan iblis.

Jin dan iblis tidak suka kepada wangian sebab bagi mereka wangian sesuatu yang busuk dan meracik tubuh-tubuh mereka. Allah tidak menciptakan sesuatu dengan sia-sia, semuanya untuk kebaikan manusia di dunia.

Maka kita guna kaedah dan sifir semulajadi ini sebagai ikhtiar agar penyakit yang diganggu oleh iblis dapat diatasi dengan berkesan, selain amalan syifak dan ruqyah yang telah dibacakan pada 7 Telaga Wangian Raudhah.

Berikan saya 30 saat

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder & CEO Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Anda fikir semua produk bidara yang ada di pasaran adalah sama? Produk bidara yang digunakan untuk rawatan MESTILAH:

Dihasilkan mengikut waktu tertentu.

Menggunakan bahan wangian asli tertentu

Disyifakkan dengan ayat dan waktu yang tertentu

Digunakan mengikut keadaan pesakit dan berbeza pada waktu tertentu 

Menjaga adab-adab tertentu

"Ini bagi memastikan anda mendapat rawatan dengan cara yang betul".

Sifat Bunga Itu Menarik Bukan Menolak.

Bunga sering dikaitkan dengan kecantikan wanita dan serinya. Bunga bukan sekuntum! itulah kata-kata yang mengaitkan bunga dengan wanita. Jika seorang wanita memakai bunga di telinga maka akan bertambah serinya.

Produk berkaitan:
Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung

Seri yang ada pada bunga menyebabkan seseorang datang kepada bunga dan menciumnya. Ia telah menarik perhatian seseorang agar dilihat, dicium dan dipetik.

Sifir dan kaedah inilah yang digunakan bila seseorang menghadapi masalah rezeki, masalah jodoh, masalah dibenci orang. Setiap kali usaha dan urusan yang dilakukan ada sahaja halangan.

Maka seseorang itu boleh  meminjam aura semujadi yang ada pada bunga. Semakin kerap seseorang itu mandi bunga, semakin ceria, seri dan bertambah aura positifnya.

Semua aura positif bunga itu saya telah rumuskan dalam 7 Telaga Wangian Raudhah ini.

Bisul Tak Henti-henti Tumbuh Tanpa Sebab?

Pesakit yang terkena gangguan makhluk halus sering mengalami masalah bisul yang tidak berhenti tumbuh dan berpindah-randah dari satu tempat ke tempat yang lain. Anda mungkin dah bosan dengan gangguan bisul ini dan setiap kali sakit, anda akan makan ubat antibiotik.

Bila habis ubat, tumbuh semula berulang-ulang kali. Pengalaman saya terhadap kes pesakit yang begini ialah mereka yang sering mengalami masalah emosi yang tidak stabil. Selain terdapat juga masalah gatal-gatal yang ada pada tubuh yang tidak sembuh-sembuh.

Saya ada jelaskan isu emosi yang tidak stabil dalam menghuraikan Produk Gel Bidara Feminine. Sila rujuk pada link tersebut untuk lebih jelas.

Anda perlu lakukan mandian 7 Telaga Wangian Raudhah setiap minggu 3 hari berturut-turut dalam tempoh sebulan. Atau yang paling baik ialah 100 hari.

Anda boleh mengambil Gel Bidara Feminine dan 7 Telaga Wangian Raudhah bagi mengatasi masalah yang dihadapi.

Punca Susah Tidur Malam

Susah tidur malam menjadi masalah pesakit yang mengalami masalah gangguan makhluk halus. Tanda-tanda gangguan itu dapat dikenalpasti apabila seseorang mengalami masalah emosi bila tiba 3 waktu berikut :

Produk berkaitan:
Raja Gel Mandian Bidara Atasi Saka, Santau & Gatal Kulit

Waktu Senja Sebelum Maghrib (6.00 ptg- 7.00 mlm)
Waktu Sebelum Tengahari hingga Zohor (10.30 pagi- 1.30 tghari)
Waktu Sebelum Tengah Malam Hingga Subuh (10.30 mlm – 6.00 pagi)

Bila anda sering bermaslah pada waktu di atas, anda sebenarnya mengalami masalah gangguan makhluk halus. Anda boleh lakukan mandian Raja Gel Mandian Bidara dan 7 Telaga Wangian Raudhah. Jika selepas mandi anda terasa bahang atau bisa-bisa, boleh gunakan Minyak Bidara Gaharu Atau Minyak Bidara Premium untuk disapu pada sendi-sendi seluruh tubuh.

 

Video Panduan Guna 7 Telaga Wangian Raudhah

You may also like

6 comments

Gatal-gatal Kulit, Miss V & Resdung Ada Kaitan Dengan Dengan Jin? September 20, 2018 - 12:40 pm

[…] Senarai Produk […]

Reply
Selepas saya sapu Scrub Lemon & Oilive Oils kenapa gatal kulit saya.. September 23, 2018 - 9:41 am

[…] Senarai Produk […]

Reply
Gel Mandian Bidara Feminine Atasi Emosi Yang Tidak Stabil September 25, 2018 - 3:43 pm

[…] Senarai Produk […]

Reply
Gel Mandian Bidara Hijau Asli - Atasi Sihir Tahap Sederhana October 13, 2018 - 10:37 am

[…] 7 Telaga Wangian Raudhah Kaedah Baru Mandi Bunga […]

Reply
Zubir Harun September 5, 2019 - 7:56 am

Assalamualaikum. Saya nak tanya,. Mandian 7 telaga mandian Raudhah ada kah petang sahaja atau pagi dan petang? Tk.

Reply
ustzul September 5, 2019 - 9:24 pm

Waalaikumussalam…

1) boleh pilih salah satu.. sama ada nak buat waktu subuh atau waktu senja sblm maghrib.(sehari sekali shj)
2) Jika mula mandi waktu pagi maka hari ke 2 dan ke 3 mesti pagi
3) Jika mula mandi waktu senja maka hari ke 2 dan ke 3 mesti senja
4) Mesti 3 hari berturut-turut. Buat ulangan setiap minggu 3 hari berturut-turut hingga 100 hari

Reply

Leave a Comment

Share: