Nak Ke Klinik Resdung? Pastikan Resdung Anda Bukan Sebab Saka

Nak Ke Klinik Resdung? Pastikan Resdung Anda Bukan Sebab Saka

Klinik Resdung yang biasa tidak dapat merawat masalah gatal-gatal. Gatal-gatal jenis ini bukan gatal biasa, tetapi ada kaitan dengan gangguan misteri dalam diri anda

Tak Perlu Ke Klinik Resdung Jika Timbul Pada 3 Waktu :

Mengapa perlu ke klinik resdung jika anda boleh selesaikan sendiri di rumah

Pesan Nabi S.A.W Agar Waspada Waktu Senja

عَنْ جَابِرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ “إِذَا اسْتَجْنَحَ اللَّيْلُ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ قَالَ جُنْحُ اللَّيْلِ فَكُفُّوا صِبْيَانَكُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ الشَّيَاطِينَ تَنْتَشِرُ حِينَئِذٍ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا ذَهَبَ سَاعَةٌ مِنَ الْعِشَاءِ فَخَلُّوهُمْ وَأَغْلِقْ بَابَكَ وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَطْفِئْ مِصْبَاحَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَوْكِ سِقَاءَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَخَمِّرْ إِنَاءَكَ، ‏‏‏‏‏‏وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَوْ تَعْرُضُ عَلَيْهِ شَيْئًا

Maksud :  Bila tiba waktu malam atau tiba waktu senja, maka hendaklah kamu halang anak-anak kamu (jangan benarkan mereka keluar), kerana syaitan sedang berkeliaran ketika itu. Bila sudah tiba waktu Isyak, barulah benarkan mereka untuk keluar; 

dan tutup pintu rumahmu (pada waktu malam) dan sebutkan nama Allah di atasnya, dan tutuplah lampu kamu (bila kamu tidur) , dan sebutkan Nama Allah di atasnya, tutuplah bekas-bekas minuman (yang ada air di dalamnya) dan sebutlah nama Allah padanya, tutuplah perkakas dapur (yang masih ada makanan) dan sebut nama Allah padanya. 

Tak Perlu Ke Klinik Resdung Jika Terdapat Tanda-tanda ini

Klinik Resdung Di Rumah Sendiri

Anda boleh wujudkan klinik resdung di rumah anda sendiri bila ikhtiar guna Scrub Lemon Olive Oil.  Klinik resdung yang anda wujudkan sendiri dapat mengawal resdung dengan baik. Namun anda tidak boleh lakukan sendiri, kecuali gunakan bersama Scrub Lemon Olive Oil.  Kini anda boleh ada klinik resdung sendiri di rumah. Manfaatkan klinik resdung anda setiap hari.

Siapa Saya?

Zulhilmei Full 1

Testimonial Pesakit

arrow

Rate 5 Star di Shopee. Lebih 1000 botol terjual

gatal-gatal

Pening kepala hilang....

gatal-gatal

Gatal-gatal hilang walau dah bertahun

7

Sangat Berkualiti

gatal-gatal

Gatal keliling leher

11

Dapat 5 bintang!

12

Kulit berkudis-kudis

gatal-gatal

Mak dah tak ngadu gatal

gatal-gatal

Gatal di Telinga & Resdung

gatal-gatal

Gatal-gatal 2 bulan, sembuh 2 hari

gatal-gatal

Gatal-gatal pada Miss V

Assalamualaikum.. Alhmdulillah saya guna scrub tu muka keluar ruam2,badan pijar serta berpeluh2, Gatal-gatal dia miss v kurang cuma masa mula2 pakai mmg pedih pijar.. Skrng dah semakin ok

Bila sapu muka je, sendawa tak henti-henti

Pesakit: Asalamualaikum. Nk tnya 3 kali dh saya pkai scrub sapu bahagian muka..hr ni shri sendawa xhenti.. Ada kaitan pa2 ka ust ? 

Saya: waalaikumussalam…tanda gangguan itu mula keluar dan biasanya badan akan jadi letih dan penat….bila dia dah clear, sendawa akan berhenti.. bagus tu…boleh teruskan utk lakukan…bagaimana dgn gatal? 

Pesakit: Ya ka ust Alhamdulillah, Krg sket ust bhgian muka kusam npk cerah Alhamdulillah 

Saya : alhamdulillah perkembangan yg baik…nanti akan ada satu lagi sabun bidara + 7 telaga raudhah akan bertamabh lagi seri 

Pesakit: Cm2 produk sblum ni pkai tpi ttp kusam 

Saya : tapi skrang belum lagi 

Pesakit: Bru pkai dh npk perubahan 

Saya: sis ada gangguan mmg akan jadi tak clear bila tak keluar… 

Pesakit : Insyaallah saya akn pkai produk ust

Muka saya bergerak-gerak lepas sapu?

Pesakit: Salam ustaz. Saya nk tanya ustaz ada lagi tak scrub tu. Sbb adik ipar saya nk cuba.
 
Saya : mcmana? okay tak guna scrub tu? 
 
Pesakit : Ok ustaz. Kat muka ada rasa sikit mcm gerak² belah kiri.saya biarkn lama sikit. Alhamdulillah dah tak ada. Saya lupa nk bgthu ustaz saya sapukn scrub tu dekat kaki ank saya. Ank saya cakap ada gerak kat belah kiri. Tapi sekejap je. Sbb kaki anak saya kena gatal-gatal.ni feeback dari anak saya. 
 
Saya: alhamdulillah bagus tu…gatal2 tu sbb gangguan…sbb tu sukar nak baik 
 
Pesakit: Dah lama ustaz tak baik².bila baik. Kena lagi. 
 
Setelah beberapa hari….saya tanya semula
 
Saya : mcmana last guna scrub tu? kaki anak yg gatal okay dah? 
 
Pesakit : Alhamdulillah ustaz dah ok. Kaki anak saya yg kena gatal² pun alhamdulillah.. Tinggal adik dia plak. Gatal2 merah mcm tu. Saya sapu kn mlm tadi. Pun alhamdulillah ustaz 
 
Saya : alhamdulillah…ok… 
 
Pesakit : Ustaz saya nk tanya .tempat urat belikat. Ada masa sakit. Boleh sapu tak. Sbb kat situlh yg saya biasa kena gangguan 
 
Saya : Ya boleh gunakan scrub tu 
 
Pesakit: Ok terima kasih ustaz

Gatal-gatal bila nak ‘bersama’ suami/isteri

Ada juga kes pesakit saya yang mengadu apabila nak bersama suami/isteri ia mula terasa gatal secara tiba-tiba. Tidak diketahui apa sebabnya. Ini juga yang menyebabkan hubungan suami isteri menjadi dingin. 

Pertengkaran suami/isteri dan perceraian juga disebabkan perkara ini. Biasanya ada kaitan dengan sihir pemisah. Bila masalah gatal anda gunakan Scrub Lemon & Olive Oil, masalah sihir pemisah juga akan selesai, walaupun masalah utamanya berasal dari kemaluannya yang gatal. 

Pelik memang pelik…tapi itulah yang berlaku.

lepas pakai scrub, keluar nanah tapi pelik sikit, senang tanggal

Pesakit: Smalam saya dh pkai scrub lemon tu..muka rasa pedih sgt2.. Bila lpas cuci tu byk sgt nanah2 keluar..tp senang tanggal..kenapa yer? Tapi hari ni tgk muka jerawat xde naik.. 

Saya: Susah saya nak jelaskan bila berkaitan gangguan jin ni. Tapi bila dah guna baru nampak kekotoran yang keluar kan? Okay teruskan guna Pesakit : Okay xpela mcm tu….sy akan truskan guna ustaz….terima kasih byk2

di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

Assalamualaikum..

Saya dah pakai scrub dgn gel mandian. Sy pakai scrub 2,3 mlm dimuka kepala panas resdung agaknya… Smlm pakai lagi di muka dah kurang rasa panas di kepala….. 

Oh ya smlm sapu scrub di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

dlm rumah saya tetiba bau limau purut kuat sangat, buang air besar ada keluar peniti

Pesakit: Pertama kali mandi .pedih tak tertahan nak tunggu 20 minit tapi saya tahankan gak sambil godok tu ..dlm 2 hari suami saya ckp gatal2 saya kurang .. 

Saya : okay…saya doakan akan semakin baik, utk sementara jaga makan dulu 

Pesakit : Ustaz sebenarnya ada sesuatu yg menghairankan saya dalam masa saya mandi scrub tu .. hari pertama mandi sampi hari kedua pas saya mandi scrub tu .. dlm rumah saya bau limau purut kuat sangat .. bila masuk bang magrib .. pas tu tidur macam agak terjaga je .. 

pas tu hari yg kedua saya buang air besar ada keluar peniti ..saya heran gak bila pulak saya tertelan peniti ..setahu saya tak ada.. Asalnya mula kena gatal2 ni lepas makan keropok yg kawan saya pos dari terengganu .. 

kami kenal kat fb ..so dia ckp sana ada banyak keropok nak cuba tak dia cakap .tu yg dia pos ..pas makan keropok tu la gatal2 tu x pernah hilang .. sampi jumpa ubat ustaz ni  Terima kasih ustaz ..dengan scrub limau garam ni gatal saya total hilang . Banyak ubat saya dah beli tapi scrub ni la yg mustajab ..

tempah sekarang
arrow
klinik resdung
  • Sapu di kawasan hidung dan dahi pada bila-bila masa terasa gatal. Scrub ini telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-quran khusus berkaitan dengan masalah kulit dan resdung
  • Digalakkan sapu Scrub sebelum jam 12 tengahari, sebelum jam 6.30 petang dan sebelum jam 12 tengah malam. Ini disebabkan ganguan resdung akan berlaku pada waktu tersebut. Namun tiada halangan untuk sapu pada waktu lain.
  • Scrub ini juga berfungsi sebagai pedinding untuk diri, rumah dan tempat kerja. Caranya anda boleh buka penutup scrub, niat dalam hati mohon pada Allah agar masalah resdung dari gangguan jin dipecahkan. Niat mesti ada dan mohon pada Allah. Ini disebabkan kandungan Scrub itu telah disyifakkan dan ada aura yang tersendiri yang tidak disenangi oleh makhluk halus
  • Jika anda jadikan sebagai pedinding, letak dalam bilik tidur ketika anda tidur atau di mana sahaja termasuk di tempat kerja jika anda ada masalah resdung di tempat kerja.

Artikel berkaitan:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *