KETERANGAN PRODUK

Rasa Macam Nak Bunuh Diri Tu Hari-Hari Ada!

Rasa Nak Bunuh Diri Bila Macam-macam ujian

Iblis sentiasa berbisik hingga kita rasa nak bunuh diri

rasa nak bunuh diri

SOALAN :

Rezeki saya tertutup

Assalamualaikum Ustaz. Saya dah bernikah 12tahun tahun ini, masih tak dikurniakan cahaya mata. Ada kata saya kena santau penutup kasih/rezeki. Saya memang ade tanda-tanda semua yang kat website tulis pasal santau rezeki.

Takut 24 jam nak buat kerja. Dan semua kata saya punya ilmu dalam bidang tu sangat power cuma dorang pelik apsal saya tak bole buat sales 1 juta tiap bulan walhal saya dah call org hari-hari reject. 

Nombor yang sama kawan saya call dapat temujanji dan close. Saya tak dapat. Sedih sangat ustaz. 

Hubungan dingin

Kemudian bila nak bersama dgn suami, masing2 taknak. Sekarang suami ade masalah dengan ejaculations. Katanya terlalu sakit kalau nak lepaskan.

Makin Lama, Makin Tiada Kawan

Lepas tu memang saya hari-hari gaduh dengan semua orang. Sampai makin lama makin tiada kawan. Kawan-kawan malas nak berkawan dah sebab katanya saya asyik-asyik sedih dengan perkara bodoh. 

Perlu bantuan sangat2. Tak tahan hidup penuh hutang, dibenci keluarga dan kawan-kawan, mentor nak tolong pun dia rasa mcm penat cakap budak ni kata buat. 

Macam tak buat. Walhal hari-hari saya buat keje siang malam, sampai tak lalu dah. Serious rasa nak bunuh diri hari2 tu ade. Minta bantuan sangat-sangat ustaz.

gel mandian bidara
5/5

JAWAPAN :

Gangguan jin ada di jantung

Waalaikumussalam..

Pada pandangan saya, puan bukan dalam ketegori kena santau rezeki. Apa yang puan alami berpunca gangguan yang ada pada diri puan sendiri. Gangguan jin itu datang dalam jantung. 

Jantung puan tidak stabil hingga boleh memberikan gambaran negatif setiap kerja yang dilakukan. Puan sebenarnya tak nak berfikir negatif, tetapi gangguan jin itu datang bertalu-talu, hingga tak mampu nak tolak.

Buruk sangka punca rezeki terhalang

Fikiran negatif nilah yang menimbulkan buruk sangka. Buruk sangka juga penyebab kepada panas baran, rasa tak puas hati pada orang sekeliling. Ini penyebab kenapa puan kerap bergaduh dengan orang lain termasuk rakan-rakan. 

Saya rasa puan jadi begitu sebab ada bisikan yang cuba pengaruhi puan dalam fikiran tapi puan tak sedar.

Perkara tu tak ada sebenarnya...

Pada pandangan saya kemungkinan puan dituduh sedih dengan perkara bodoh, disebabkan perkara tersebut tidak ada. Orang yang emosinya terkena gangguan jin akan sedih tanpa sebab terutama bila waktu senja. 

Bila kita terkena gangguan jin, kita sendiri pun tak faham dengan emosi kita. Kejap suka, kejap sedih, kejap marah, kejap suka semula. Ini tanda emosi yang tidak stabil pada mereka yang terkena gangguan.

Kenapa rezeki terhalang?

Situasi ini juga penyebab kepada terhalangnya rezeki disebabkan suasana persekitaran negatif yang diwujudkan oleh jin terhadap diri kita. Sesiapapun kalau diprovoke dengan berita buruk akan rasa marah dan panas. 

Bayangkanlah kalau jin provoke tiap-tiap hari, memang kerja kita nak mengamuk je. Sebab tu emosi kena jaga, rezeki kita datang dari jantung kita yang tenang. Kena sabar ya. Setiap masalah ada penyelesaian. 

Petuanya kena sabar. Kalau tak sabar memang habis.. Saya doakan puan akan berjaya lepasi ujian ini.

Hubungan suami isteri jadi hambar

Hubungan suami isteri juga terganggu bila ada gangguan ini. Seperti yang puan jelaskan, faktor itu berpunca daripada gangguan yang ada dalam diri puan. Puan jangan stress ya. 

Saya beritahu supaya kita jangan salahkan orang lain dulu. Kena kawal emosi, banyakkan selawat.

Cadangan rawatan

Berikut adalah solusi yang saya cadangkan untuk diri puan untuk hindari semua masalah negatif pada diri

a) Gel Bidara Hijau – Lakukan mandian, syampoo & feminine wash.

b) 7 Telaga Wangian Raudhah – Perbaiki aura diri negatif, rezeki.

c) Bidara Drop n Drink – Atasi Masalah gangguan emosi dalam jantung.

Sekian, salam hormat dari saya

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder Bidara Specialist

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akses lebih cepat dan mudah melalui aplikasi BidaraSpecialist

DAPATKAN
×
Enable Notifications    Ok No thanks