Rasa Nak Bunuh Diri Tu Hari-Hari Ada! Bantu Saya!

Rasa Nak Bunuh Diri Bila Diuji Macam-macam

Iblis sentiasa berbisik untuk berputus menyebabkan rasa nak bunuh diri hadir.

rasa nak bunuh diri

SOALAN :

Rezeki saya tertutup

Assalamualaikum Ustaz. Saya dah bernikah 12 tahun ini, masih tak dikurniakan cahaya mata. Ada kata saya kena santau penutup kasih/rezeki. Saya memang ada tanda-tanda semua yang kat website tulis pasal santau rezeki.

Takut 24 jam nak buat kerja. Dan semua kata saya punya ilmu dalam bidang tu sangat power cuma dorang pelik apsal saya tak boleh buat sales 1 juta tiap bulan walhal saya dah call org hari-hari reject. 

Nombor yang sama kawan saya call dapat temujanji dan close. Saya tak dapat. Sedih sangat ustaz. 

Hubungan dingin

Kemudian bila nak bersama dgn suami, masing2 taknak. Sekarang suami ada masalah dengan ejaculations. Katanya terlalu sakit kalau nak lepaskan.

Makin lama, makin tiada kawan

Lepas tu memang saya hari-hari gaduh dengan semua orang. Sampai makin lama makin tiada kawan. Kawan-kawan malas nak berkawan dah sebab katanya saya asyik-asyik sedih dengan perkara bodoh. 

Terdetik rasa nak bunuh diri

Perlu bantuan sangat-sangat. Tak tahan hidup penuh hutang, dibenci keluarga dan kawan-kawan, mentor nak tolong pun dia rasa macam penat cakap budak ni kata buat, macam tak buat. Walhal hari-hari saya buat kerja siang malam, sampai tak lalu dah.

Serius rasa nak bunuh diri hari-hari tu ada. Minta bantuan sangat-sangat ustaz.

JAWAPAN :

Gangguan jin berada di jantung

Waalaikumussalam..

Pada pandangan saya, puan bukan dalam kategori kena santau rezeki. Apa yang puan alami berpunca gangguan yang ada pada diri puan sendiri. Gangguan jin itu datang dalam jantung yang menyebabkan bermacam masalah dan terdetiknya rasa nak bunuh diri. 

Jantung puan tidak stabil hingga boleh memberikan gambaran negatif setiap kerja yang dilakukan. Puan sebenarnya tak nak berfikir negatif, tetapi gangguan jin itu datang bertalu-talu, hingga tak mampu nak tolak hingga hadir rasa nak bunuh diri.

Buruk sangka punca rezeki terhalang

Fikiran negatif nilah yang menimbulkan buruk sangka. Buruk sangka juga penyebab kepada panas baran, rasa tak puas hati pada orang sekeliling. Ini penyebab kenapa puan kerap bergaduh dengan orang lain termasuk rakan-rakan. 

Saya rasa puan jadi begitu sebab ada bisikan yang cuba pengaruhi puan dalam fikiran tapi puan tak sedar.

Perkara tu tak ada sebenarnya...

Pada pandangan saya kemungkinan puan dituduh sedih dengan perkara bodoh, disebabkan perkara tersebut tidak ada. Orang yang emosinya terkena gangguan jin akan sedih tanpa sebab terutama bila waktu senja. 

Bila kita terkena gangguan jin, kita sendiri pun tak faham dengan emosi kita. Kejap suka, kejap sedih, kejap marah, kejap suka semula. Ini tanda emosi yang tidak stabil pada mereka yang terkena gangguan.

Kenapa rezeki terhalang?

Situasi ini juga penyebab kepada terhalangnya rezeki disebabkan suasana persekitaran negatif yang diwujudkan oleh jin terhadap diri kita. Sesiapapun kalau diprovoke dengan berita buruk akan rasa marah dan panas. 

Bayangkanlah kalau jin provoke tiap-tiap hari, memang kerja kita nak mengamuk je. Sebab tu emosi kena jaga, rezeki kita datang dari jantung kita yang tenang. Kena sabar ya. Setiap masalah ada penyelesaian. 

Petuanya kena sabar. Kalau tak sabar memang habis.. Saya doakan puan akan berjaya lepasi ujian ini serta dapat lawan rasa nak bunuh diri ini.

Hubungan suami isteri jadi hambar

Hubungan suami isteri juga terganggu bila ada gangguan ini. Seperti yang puan jelaskan, faktor itu berpunca daripada gangguan yang ada dalam diri puan. Puan jangan stress ya. 

Saya beritahu supaya kita jangan salahkan orang lain dulu. Kena kawal emosi, banyakkan selawat.

Cadangan rawatan untuk sangkal rasa nak bunuh diri

Berikut adalah solusi yang saya cadangkan untuk diri puan untuk hindari rasa nak bunuh diri serta semua masalah negatif pada diri :

1. Gel Bidara Hijau

Lakukan mandian, syampoo & feminine wash.

2. 7 Telaga Wangian Raudhah

Perbaiki aura diri negatif, rezeki.

3. Bidara Drop & Drink

Atasi masalah gangguan emosi dalam jantung.

Berikut adalah produk yang dicadangkan untuk membantu perbaiki masalah yang dihadapi serta untuk hindari rasa nak bunuh diri tersebut.

Sekian, salam hormat dari saya.

ustaz zul, about me

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Founder Bidara Specialist

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

Tanda Sihir Sudah Hilang
Jenis Masalah

5 Tanda Sihir Sudah Hilang

Tanda Sihir Sudah Hilang lepas Guna Bidara Specialist 1) Kestabilan Emosi Emosi merupakan kayu ukur paling penting bagi menentukan adakah anda benar-benar stabil dalam menghadapi

Read More »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *