Hati-Hati Jika Jumpa Duit Syiling Misteri Dalam atau luar Rumah

Jangan ambil jika terjumpa duit syling tanpa diketahui sumbernya

Jumpa duit syiling dalam rumah atau luar tanpa sebab merupakan satu tanda rumah ada gangguan sihir.

Jika sering terjumpa duit syiling misteri tanpa diketahui sumbernya, sentiasa berwaspada dan jangan ambil syiling tersebut …. 

Anda dinasihatkan agar masukkan ke dalam tabung-tabung masjid. Ia lebih baik.

Tanda Duit Syiling Yang Berterabur di Rumah & Kedai Ada Kaitan Dengan Sihir

Sila perhatikan tanda-tanda di bawah, bila mula terjumpa syiling yang berterabur di luar atau di dalam rumah

Bilakah Gangguan ini berlaku?

Tanda Rumah Disihir akan berlaku pada 3 waktu berikut:

Ini disebabkan jin & iblis hanya beroperasi pada waktu tersebut

Kaedah Rawatan

arrow
habuk kayu premium

Kenapa Gunakan Bukhoor Premium?

Bukhoor Premium diperbuat daripada kayu gaharu yang telah dikisar, diproses, disyifa’kan dengan ayat-ayat al-Quran, kemudiannya dicampur dengan pelbagai pati haruman lain yang telah pun dikenalpasti sebagai wangian yang dibenci oleh makhluk halus. Bukhoor dibakar bagi mengharumkan rumah & premis perniagaan.

Hukum Guna Bukhoor (Asap Wangian)

Harus hukumnya menggunakan wangian sama ada dipakai pada anggota badan atau sebagai pewangi bagi acara tertentu seperti doa selamat, tahlil dan majlis ilmu.  Pemakaiannya perlulah selari dengan ajaran al-Quran dan As-Sunnah serta tidak dipengaruhi unsur khurafat atau pemujaan.

Riwayat Imam Muslim

قال الإمام مسلم رحمه الله تعالى : حدثني هارون بن سعيد الأيلي وأبو طاهر وأحمد بن عيسى قال أحمد حدثنا ، وقال الآخران أخبرنا ابن وهب أخبرني مخرمة عن أبيه عن نافع قال :

 

كان ابن عمر إذا استجمر استجمر بالألوة غير مطراة وبكافور يطرحه مع الألوة ، ثم قال :  ( هكذا كان يستجمر رسول الله صلى الله عليه وسلم ) .

 

Maksudnya : Daripada Nafi, “Ibnu Umar apabila ingin berwangi maka dia akan berwangi dengan kemenyan, tanpa mencampurkan dengan bahan lain, atau berwangi dengan kafur atau mencampurkan kafur dan kemenyan. Dia berkata: Beginilah Rasulullah SAW berwangi.” (Riwayat Muslim)

Bukhoor sering digunakan di Makkah & Madinah

Pembakaran Bukhoor di Masjidil Haram, Makkah al-Mukarramah

Pembakaran Bukhoor di Masjid Nabawi, Madinah al-Munawwarah

Cara Gunakan Bukhoor Premium

habuk kayu premium

Bukhoor Premium boleh digunakan dengan 3 cara:

1. Jika Sihir di Rumah

2. Jika Sihir di Kedai

3. Jika Sihir Pada diri, Gunakan Kaedah Bertangas

Jika diri anda terkena sihir atau gangguan jin, boleh gunakan kaedah bertangas seperti di bawah:

Waktu terbaik bakar Bukhoor

Siapa saya?

Zulhilmei Full

Testimonial Bukhoor Premium

Kisah ini saya copy paste dari perbualan Whatsapp pesakit saya 

arrow

KEPALA TAK RUNSING, BERSEMANGAT 95% SIHAT​

Assalamualaikum ustaz…. Hari ni genap la 100 hari kami 1 family pkai produk2 ustaz… gel bidara yg wana merah…raja gel…habuk kayu premium… samurai..7 telaga wangian raudhah…minyak angin premium…dan bidara drop…

Setiap produl ustaz…ada peranan masing2… Gel merah dan raja gel mmg wangi dan mmbantu segala apa yg tak sedap d bdn…luar mhupon dlm…bnyk sgt manfaat yg kmi 1 fmily dpt bila pkai produk ni… kepala x runsing…mrh2 pon dh ilang…fikiran dan hti smakin tenang…

Habuk kyu dan samurai bjalan serentak bila aktiviti perasap 1 umah…wangiannya Allahuakbar…tersangat sangat sangat sangat la wangi…terasa sgt tenang bila lps buat semua tu…asapkan umah bilik badan sndiri…pastu sbur plk samurai…mcm segar rumah tu…bdn fikiran pon tenang…x stress dan klm kbut mcm dulu… Minyak angin bidara pon best bila pkai waktu2 sakit…insyaAllah izin Allah akan ilang slps pkai tu…

Tak pernah rasa sihat, hari-hari rasa tak selesa , bisa-bisa, rasa takut.. berdebar2

Alhamdulilah… setakat 3hari saya mandi dan perasap… saya dpt rasa kurang sakit saya ustaz… sebelum ni saya jadi blur2.. skrg ni semakin kurang.. rasa takut makin kurang… 

saya harap sakit saya semakin hari makin pulih sepenuhnya seperti dulu…saya dpt rasa kesan positif skrg ni… selama 5 tahun tk pernah rasa sihat hari2 rasa tk selesa ,bisa2,rasa takut.. berdebar2.. selepas 3ari sja guna produk ustaz saya dpt rasa kesan positif balik.. 

rasa nk sihat mcm dulu.. minda saya rasa dh tk lemah dh skrg.. sebelum ni jadi blur.. pelupa.. sbb kesan sihir ,Alhamdulilah.. rasa kurang.. skrg… sya hrp.. selepas ni makin pulih diri saya…

Bunyi burung murai dan menggelupur atas bumbung

Assalammualaikum ..maaf lambat maklumkan pada ustaz setelah saya dan suami mandi produk ustaz.kali pertama saya mandi dan perasap rumah dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur….

alhamdullilah suami saya dah kurang panas baran…dan dia semakin tenang.saya pula semakin tenang dan kawan sekerja semakin ok dengan saya.

Alhamdulillah syukur rasa ditikam-tikam dibetis dah takde.

Assalamualaikum Ustaz, hari ke 6 menggunakan burning smoke (habuk Kayu Premium), gel mandian raja. Alhamdulillah syukur rasa ditikam2 dibetis dah takde..syukur ya Allah. Benda bergerak2 masih ada,kebas2 kaki kanan dan sengal masih ada tetapi kurang. Syukur Ya Allah

Bunyi lompat-lompat atas bumbung, tak bunyi. Tikus dlm rumah, jadi diam tak berkeliaran

Assalamualaikum..tgah mlm semlm sy asap lg,rasa mengantuk terus lena tak ada gangguan..lupa nak bgtau memang rasa pening..yg lompat2 atas bumbung luar rumah,tak bunyi semlm..tikus2 yg tiba2 ada dlm rumah,(tikus biji nangka dan kasturi) jd diam tak berkeliaran,jikalau tidak ganas,tak ada ruang nak letak mkanan,abis semua tmpt penuh najis dia..

pg ni jiran sebelah (ada saka),naik angin,sapu dan bakar sampah tepi pagar rumah sy..biasanya dia akan curah air dlm parit + ‘benda’..pg ni dia bakar sampah pula..insyAllah kita dah ada senjata utk pertahan.

Saya dengar seperti orang berpindah (rumah flat atas sy)

Assalamualaikum ustaz. . Alhamdulillah kayu gaharu sy sekeluarga telah gunakan 2 hari. Baunya sangat wangi. Suami dan sy mengalami rasa mengantuk yg amat sangat setelah menggunakannya. 

DLM jam 9 mlm hari pertama sy dengar seperti org berpindah (rumah flat atas sy), sy tak pasti sama ada org @ APA? Sebelum ni selalu dengar org bertukang, seret kerusi,main guli dan budak bermain. 

Dlm jam 11 sy rasa seperti sesuatu depan pintu rumah sy, nak masuk tak dpt. Alhamdulillah dpt tidur. Mlm sblm guna kayu gaharu sy tak dpt tidur sehingga 1.30 pg, baru dpt tido sy diganggu serta sy melawan dgnnya. Terus tak dpt tidur, sy kejutkan suami & kami zikir sama2 sampai pg.

Tetiba rasa rajin nak kemas rumah

Assalamualaikum Ustaz. Syukur Alhamdulillah tiada apa2 masalah yg berat sangat berlaku. Pada hari pertama saya buat asap gaharu lebih 12.30 malam anak saya terdengar jelas seperti ada sesuatu yg mengangkat bumbung rumah & menutupnya semula. 

Lain rasa sikit perasaan rajin utk membersihkan rumah sebab sebelum ni terasa malas nak membersihkan kawasan rumah. Tk

Ada 2 Pilihan :

1) Bukhoor Premium

Khas bagi mereka yang jumpa tanda rumah disihir

habuk kayu premium

Bagi rumah yang disihir, ditanam dan di puja setiap hari

habuk kayu samurai

Artikel ini disediakan bagi mereka yang mencari maklumat mengenai : sihir duit syiling, jumpa duit syiling depan rumah, sihir guna duit syiling, duit syiling sihir, duit syiling depan kedai, terjumpa duit syiling dalam rumah

Anda Mungkin Juga Berminat

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Hubungi saya

X