KETERANGAN PRODUK

Bukhoor Samurai Cara Menghalau Jin Dalam Rumah

Cara Menghalau Jin Dalam Rumah - Kes EXTREME

Bukhoor Samurai merupakan salah satu cara menghalau jin dalam rumah dengan menggunakan wangian gaharu yang dibakar

cara menghalau jin dalam rumah
cara menghalau jin dalam rumah

1. Cara Menghalau Jin Dalam rumah kediaman

2. Untuk kedai / premis perniagaan

3. Cara Menghalau Jin Dalam Rumah Dengan Bertangas

Waktu Cara Menghalau Jin Dalam Rumah

Memilih waktu yang tepat merupakan salah satu cara menghalau jin dalam rumah. Waktu yang paling kritikal ialah waktu senja dan tengah malam.

Jika tengah malam terdengar yang menyeramkan?

Anda boleh asapkan rumah dan diri anda pada waktu tersebut sebagai cara menghalau jin dalam rumah

Azan Khas Cara Menghalau Jin Dalam Rumah

Tanda-tanda Gangguan Jin Dalam Rumah

Testimonial Cara Menghalau Jin Dalam Rumah Guna Bukhoor Samurai

Pengalaman cara menghalau jin dalam rumah guna Bukhoor Samurai

Tiba-tiba botol Bukhoor Samurai tak boleh buka?

Pesakit: Salam ustaz, ppuan period bole x asap kayu perium tu, alhamdulillah ustaz, cuma sya rasa nak demam,
 
Saya : wasalamalaik…ya boleh guna masa period..mula2 nak.demam itu normal.dan biasa…teruskan
 
Pesakit: Salam ustaz, kayu perium tu kna asap tiap2 hari kr, alhamdulillah byk perubahan pda anak2,
 
Saya: wasalamlaik ye kak…paling baik 100 hari…alhamdulillah tahniah
 
Pesakit: Klu kebiasaannya tiap2 mlm ada benda jatoh atas bumbung umah,alhamdulillah sya dh tak nampak kelibat2 yg lalu lalang tu, si kcil pun tido awl n tak byk ragamnya,
 
Saya: alhamdulillah…semoga keluarga akak semakin baik..suami okay dah?
 
Pesakit: Kayu srmurai tu sya blum buka lgi, rasanya dh srminggu lbih sya guna brg ustaz ne,btol ckp ustaz tu, asap kayu msa suami tiada di umah,,kali ke 4 mcm tgok die slow dh, bgi die minum drop tu jgak, yg pure2 letak dlm gelas die,
 
Saya: rupanya byk hikmah brg lambat sampai ye…alhamdulilah tlh membuahkan hasil kesabaran
 
Pesakit: Hari ne sya bru sihat ckit ustaz,anak2 pun dh x gaduh, Cuma satu jr ustaz, bau kuat kayu perium tu kurang di senangi oleh jiran sblah umah, Sya bru jgak perasan, bila kayu perium tu di asap, org sblah srmbur sheltok,bole la tiap2 sembur shrltok,…. Slma ne tak pnah srmbur pun sheltok,takot jgak rasanya,
 
Saya: tak pe…nanti lama2 akan terdedah rahsia satu2 kenapa akak bermaslah mcm tu bila teruskan guna produk ni
 
Pesakit: Hari ke 5 rasanya dugaan btol la ustaz, ada ke time nak asap kayu perium tu bekas kayu tu bole plak tertutup dgn kuatnya, ssmpai tak bole di buka lsnsung, terpaksa la buat lobang di tengah bkas tu
 
Saya : jin tu…yg lekatkan..ada juga kes pesakit saya, bila nak bakar arang, tak boleh jadi bara walaupun dah lama bakar…kalau berlaku lagi kes mcm ni kena azan dalam rumah tu…nanti boleh bakar inshaAllah.
 
Pesakit : Masyallah seramnya, sya tak tau la ustaz, ingatkan bola2 api tu benda sje2 dok dlm umah, berterbangan than msok dlm bilik air,
 
Saya : comfirm jin tu..atau santau yg dihantar
 
Pesakit : Sblum guna kayu perium tu, patotla sya tgok kalibat2 org yg berbadan besar tu,kat mana sya duduk situla ada bygnya, yg jdi tak selesa sume pegerakan sya di umah di perahatinya, sampai nak tido pun die berdiri dpan pintu tu,…. Ustaz bole asap kayu tu kat lua umah tak,sleeding  door kat bilik tido tu di ketuk mlm tdi,sya nak buka tpi keberatan,
 
Saya : tak.perlu..bila asap di dalam , maka radius kaw luar pun dia cover
 
Pesakit: Trima ksih ustaz kerana memberitau sya sume tu, mlm ne bru rasa selesa ustaz di dlm rumah.
 

Tiba-tiba Katak dan Kucing Mati di sekeliling Rumah

Kes Pertama
assalammualaikum ustaz, semasa tempoh 3 hari menggunakan produk raja gel dan kayu samurai beberapa perkara ini berlaku. Terasa panas kaki bahagian bawah dan lengan ,panas seperti bahang api. 

Terdengar ledakan dibumbung rumah. telinga terus berdesing tak kira waktu. pemeriksaan doktor adalah normal.Rerama hitam sering berterbangan diwaktu senja. Gatal dikemaluan terutama waktu tengah malam dan ia menyerang sesekali  saja. 

Terjumpa katak kat porch kereta. semalam dua ekor dan keduanya mati  ,satu depan rumah mati dilamgar kereta dan seekor lagi lari dan nampak jiran membunuhnya. pagi ni hanya najis katak saja yang ada. peliknya katak dtg dari mana sebab porch kereta dibersih setiap hari dan lapang tiada sampah.jiran tu pula tiba-tiba berhenti berniaga
 
Kes Kedua
Pesakit: Ye ustaz keyakinan bertambah baik buat rawatan mcmni… Syukur sgt2
 
Saya: alhamdulillah….cuma kena kawal emosi je, bykkan selawat
 
Pesakit : Sejak berubat sendiri ni,3 ekor kucing dan seekor tikus mati kat luar rmh.. Ade kaitan ke semua ni..kdg2 susah nk xplain….Bkn kucing sendiri,tatau kucing sape
 
Saya : ini kesan guna habuk kayu samurai…. itu kucing jd spy tuan
 
Pesakit : Tulahh..
 
Saya : okay… bykkn selawat
Pesakit : 👌

Benarkah Asap Makanan Jin?

Penjelasan ini bakal mendedahkan hakikat sebenar mengapa kaedah asap digunakan!

Benarkah Asap Makanan Jin?

Cara menghalau jin dalam rumah Tiada nas yang jelas daripada Hadith Nabi S.A.W mahupun dalam al-Quran yang melarang kita menggunakan asap sebagai kaedah mewangikan rumah dengan kayu gaharu. Bahkan gaharu merupakan bahan wangian cara menghalau jin dalam rumah. Bagi Jin dan Iblis, hidung mereka akan berbau busuk dan rasa jengkel bila mereka terhidu bau gaharu. Namun bagi manusia yang normal, bau gaharu adalah wangi.

Kenapa saya Bukhoor Samurai yang dibakar berbau busuk

Cara menghalau jin dalam rumah, pesakit perlu memahami proses rawatan yang mengalami gangguan, ini disebabkan hidungnya bercantum dengan sistem hidung jin. Dia akan alergik dengan bahan-bahan wangian yang asli. Dia akan bau busuk bila asap kayu gaharu dibakar. Ini disebabkan jin tidak suka dengan bau wangian. Dalam 3 hari bau busuk akan berubah menjadi wangi.

Jika berbau busuk, apa yang perlu dilakukan?

Cara menghalau jin dalam rumah, pesakit hanya perlu teruskan asapkan rumah dan dirinya. Sebab bau busuk itu akan hilang dalam masa 15-30 minit. Sistem hidung pesakit akan kembali normal bila jin yang ganggu dalam diri itu keluar. Biasanya badan pesakit akan terasa lemah. Bila lemah, dia perlu rehat dan jangan paksa untuk buat kerja-kerja berat.

Apakah bacaaan yang perlu dibaca atau sebelum asapkan rumah ?

Cara menghalau jin dalam rumah, anda boleh azankan rumah sebelum asapkan gaharu adalah cara terbaik. Anda juga boleh azan menggunakan youtube. Azan menggunakan suara sendiri adalah lebih baik.

Bagaimana dengan kedudukan bomoh yang menggunakan kaedah asap?

Cara menghalau jin dalam rumah tidak boleh gunakan kemenyan. Namun bomoh gunakan kemenyan. Kemenyan adalah bahan yang paling disukai jin. Jika kita asapkan rumah dengan kemenyan, potensi untuk jin datang sangatlah tinggi.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Anda Mungkin Juga Berminat

gel-bidara
Senarai Produk

Gel Bidara Atasi Sihir

Jangan Guna Gel Bidara Sebelum Anda Tahu 3 Bahan Penting ini Apa Yang Perlu Anda Tahu?  Video menjelaskan bagaimana proses pemulihan dilakukan Tempoh Penggunaan Produk

Read More »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akses lebih cepat dan mudah melalui aplikasi BidaraSpecialist

DAPATKAN
×
Enable Notifications    OK No thanks