Minyak Angin Bidara Premium Atasi Sakit Pinggang, Lutut & Sendi

by ustzul

Rahsia Kenapa Masalah Sakit Pinggang, Lutut, Sendi, Urat Belikat & Ari-ari Kerap Berlaku Waktu Senja Didedahkan!

Waktu Gangguan Jin Didedahkan!

  • Waktu Senja Sebelum Maghrib (6.00 ptg- 7.00 mlm)
  • Waktu Tengahari hingga Zohor (12.00 tengahari- 2.00 petang)
  • Waktu Tengah Malam Hingga Subuh (12.00 tengah malam – 6.00 pagi)

Inilah waktu yang dizinkan oleh Allah untuk makhluk halus lakukan gangguan terhadap manusia. Anda perhatikan waktu-waktu ini jika berlaku 'sesuatu' terhadap diri anda

Terdapat pesakit yang akhirnya boleh berjalan dengan sempurna setelah menggunakan Minyak Angin Bidara Premium.

Adakah anda termasuk dalam golongan ini?

Tanda-tanda Sakit Pinggang, Lutut, Sendi, Urat Belikat & Ari-ari Ada Kaitan Dengan Gangguan Makhluk Halus

  • Cepat letih atau malas tanpa sebab. Anda rasa malas dan lesu seperti bekerja tanpa henti
  • Keadaan anda seperti bekerja sepanjang hari, walhal anda baru sahaja keluar rumah
  • Terasa seperti membawa batu besar pada kaki anda. Bila angkat kaki terasa berat.
  • Mudah tersinggung, tidak banyak bercakap. Bila orang lain bercakap mengenai sesuatu perkara, kita mudah terasa.
  • Jantung kerap berdebar-debar tanpa sebab. Emosi anda tidak menentu, sering terasa sedih, marah atau suka tanpa sebab yang munasabah. Bila buat pemeriksaan tiada sebarang masalah.
  • Mimpi sesuatu yang buruk, kotor dan menyeramkan seperti jatuh dari bangunan yang tinggi, dikejar binatang buas atau apa jua mimpi yang mengerikan.
  • Sukar tidur pada waktu malam.
  • Ada masalah gatal-gatal kulit yang sering terjadi waktu senja, maghrib dan tengah malam.
  • Jiwa sentiasa berfikiran negatif
  • Badan teras bisa-bisa yang berterusan meskipun dah ambil ubat

Waktu Berlakunya Sakit Disebabkan Sihir & Gangguan Jin

  • Ia menyerang pada 12 tengahari. Biasanya sekitar jam 12 tengahari, waktu senja atau 12 tengah malam. Ini adalah waktu aktif makhluk halus dalam melakukan serangan terhadap manusia.
  • Ia juga boleh berlaku ketika emosi anda tidak terkawal maka anda mula sakit kepala. Sama ada anda sedang marah, sedih atau terlalu suka. Semua ini akan jadi penyumbang kepada masalah migraine yang disebabkan oleh gangguan jin. Bila anda marah, akan ada pintu yang terbuka bagi memastikan jin dapat mengeuasai diri anda.

Sebab itu Nabi Muhammad S.A.W pesan kepada kita agar kawal kemarahan. Orang yang kawal kemarahan ialah orang yang kuat!

Pastikan Minyak Angin Bidara Yang Asli

Anda jangan samakan semua produk Minyak Angin Bidara di pasaran semuanya sama. Ada yang mahal dan ada yang murah. Jika anda nak tahu penjual benar-benar tahu mengenai produk yang dijual, si penjual boleh jawab atau tidak soalan anda bila berlakunya apa-apa masalah setelah menggunakan produk.

Jika mereka tak tahu nak menjawab, ertinya anda membeli dari seorang penjual dan bukannya dari seorang perawat. Sebab itu anda perlu berhati-hati bila memilih produk.

Berikan saya 30 saat

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder & CEO Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Anda fikir semua produk bidara yang ada di pasaran adalah sama? Produk bidara yang digunakan untuk rawatan MESTILAH:

Dihasilkan mengikut waktu tertentu.

Menggunakan bahan wangian asli tertentu

Disyifakkan dengan ayat dan waktu yang tertentu

Digunakan mengikut keadaan pesakit dan berbeza pada waktu tertentu 

Menjaga adab-adab tertentu

"Ini bagi memastikan anda mendapat rawatan dengan cara yang betul".

Keadaan Pesakit Setelah Disapu Minyak Bidara Premium

Setelah disapu dengan Minyak Angin Bidara Premium, pesakit kentut berulang kali dan sendawa secara tiba-tiba. Pada asalnya tidak mahu bercakap dan mendiamkan diri, akhirnya bersuara rancak berbual. Haaa ini baru mak saya! tadi tengok diam je tak nak cakap pun!…kata anak pesakit pada saya selepas disapu dengan Minyak Angin Bidara Premium .

Pesakit Sihir Sering Hadapi Masalah Sendi

Pesakit sendi dan lutut yang terkena sihir atau gangguan makhluk halus, biasa merasa lemah, penat dan letih bila menjelang senja. Minyak Angin ini digunakan untuk disapu pada sendi-sendi seluruh tubuh badan seperti pergelangan tangan, siku, lutut, bahu , bawah pusat, pinggang belakang dan tapak kaki.

Kawasan di atas merupakan sasaran mahkluk halus bagi memastikan manusia jadi malas, lemah dan berfikiran negatif. Anda boleh amalkan.

Cara Guna Minyak Bidara Premium

  • Ia disapu pada 5 lokasi rahsia iaitu belikat, sendi-sendi seluruh tubuh, bawah pusat, belakang pinggang dan tapak kaki. Tidak boleh digunakan untuk mandi
  • Boleh digunakan pada bila-bila masa terutamanya bila terkena serangan.
  • Produk ini telah disyifakkan dengan bacaan syifak al-Quran

 

Kisah Pesakit saya

hari tu yang saye tanye ustaz pasal spupu sye tu sye dh jelaskan pada dia, dan dia cakp dye nak tawakkal menggunakan produk ustaz……malm tu dye senggugut….dan dye pkai minyak angin sye tu pada prut die…dab lepas tu…..dye muntah keluar air bercampur kahak yg bewarna kuning…..dan dye crita kat sye mase dye muntah kluar darh haid berketul

Minyak Angin Bidara Premium digunakan untuk mengatasi masalah bisa-bisa sendi seluruh tubuh akibat terkena serangan sihir atau gangguan jin saka. Pesakit yang terkena masalah sendi-sendi akan sering cepat penat, letih dan lesu seolah-olah bekerja sepanjang hari, walhal dia baru sahaja keluar dari rumah kemudian balik semula pun dah rasa penat.

Keadaan ini berpunca gangguan makhluk halus yang berada di setiap sendi manusia. Minyak Bidara Premium ini dirumus khas untuk memastikan gangguan yang terdapat di sendi-sendi manusia keluar dengan segera. Pesakit yang menghadapi gangguan jika pertama kali bau Minyak Angin Bidara Premium ini akan bau busuk.. Ada yang jumpa pada saya  kenapa bau macam taik ayam? Sebenarnya bukan bau taik ayam tapi bau wangi!  Pesakit berbau busuk disebabkan hidungnya sudah serasi dengan hidung jin!  Dengar macam lawak tapi betul! Memang Allah jadikan wangian tu sesuatu yang dibenci oleh jin. Sebab itu NAbi Muhammad S.A.W pesan pada kita agar mengamalkan guna minyak wangi sebab jin tak suka hidung dia akan berbau busuk.

Produk berkaitan:
Bukhoor Premium Atasi Sihir Rumah & Kedai
Sebaliknya jika jin bau najis atau benda yang busuk hidungnya akan terjemah sebagai benda wangi. Sebab itu ada sesetengah pesakit akan berbau busuk bila guna Minyak Bidara Premium ini. Biasanya akan ambil masa sekitar 15- 30 minit barulah pesakit akan kembali normal. Cara guna Minyak Bidara Premium Minyak angin Bidara Premium sapu di tempat yang betul, iaitu:

 
1) Belikat
2) Sendi-sendi seluruh badan (sendi pergelangan tangan kiri dan kanan, siku, bahu, buku lali, lutut)
3) Bawah pusat
4) Tapak kaki
 
Boleh juga sapu  pada tapak tangan, hidu baunya kemudian tahan nafas beberapa saat, kemudian hembus.
 
Selepas sapu biarkan ia reda dalam 15 minit….jika berulang lagi, sapu lagi di tempat yg sama…ulang, ulang dan ulang.
 
 

You may also like

5 comments

Video Cara Guna Gel Mandian Bidara Yang Ramai Tak Tahu September 7, 2018 - 4:00 am

[…] Minyak Angin Bidara Premium Atasi Bisa-Bisa Sihir di Sendi-sendi […]

Reply
Gatal-gatal Kulit & Resdung Ada Kaitan Dengan Dengan Jin? September 19, 2018 - 12:41 pm

[…] Minyak Angin Bidara Premium Atasi Bisa-Bisa Sihir di Sendi-sendi […]

Reply
Rahsia Atasi Emosi Sedih, Tekanan Perasaan & Kemurungan Hati Terluka October 1, 2018 - 9:00 pm

[…] Minyak Angin Bidara Premium Atasi Bisa-Bisa Sihir di Sendi-sendi […]

Reply
7 Telaga Wangian Raudhah Kaedah Baru Mandi Bunga October 1, 2018 - 9:56 pm

[…] Minyak Angin Bidara Premium Atasi Bisa-Bisa Sihir di Sendi-sendi […]

Reply
Gel Mandian Bidara Hijau Asli - Atasi Sihir Tahap Sederhana October 13, 2018 - 10:32 am

[…] Senarai Produk […]

Reply

Leave a Comment

Share: