Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung

by ustzul
pakar kulit,klinik dr ko,gatal-gatal,gatal celah kelangkang, resdung

Gatal-gatal, Gegata & Resdung Yang Ada Kaitan Dengan Gangguan Makhluk Halus Akan Berlaku Pada/Salah Satu Waktu Berikut:

Waktu Gangguan Jin Didedahkan!

  • Waktu Senja Sebelum Maghrib (6.00 ptg- 7.00 mlm)
  • Waktu Tengahari hingga Zohor (12.00 tengahari- 2.00 petang)
  • Waktu Tengah Malam Hingga Subuh (12.00 tengah malam – 6.00 pagi)

Inilah waktu yang dizinkan oleh Allah untuk makhluk halus lakukan gangguan terhadap manusia. Anda perhatikan waktu-waktu ini jika berlaku 'sesuatu' terhadap diri anda

Gatal-gatal Jenis Ini Disebabkan Masuknya Waktu Di atas dan Bukannya Disebabkan Salah Makan!*

*Meskipun kadang-kadang ia ada kaitan dengan makanan yang diambil, namun rasa gatal akan lebih teruk, jika tiba waktu di atas.

Rahsia Kenapa Bila Masuk Jam 12 Tengah Malam, Gatal-gatal Semakin Menjadi-jadi dan Bila Azan Subuh je, Gatal Mula Kurang & Hilang?

Perhatikan Surah Al-Falaq ini!

Maksudnya  : Katakanlah: “Aku berlindung kepada Rab Yang Menguasai subuh (Memecahkan Waktu Malam Menjadi Waktu Subuh) . daripada kejahatan makhluk-Nya dan daripada kejahatan malam apabila telah gelap gelita dan daripada kejahatan wanita-wanita tukang sihir yang menghembus pada ikatan-ikatan yang disimpul dan daripada kejahatan pendengki apabila ia dengki”

Maksudnya:

Allah Yang Memecahkan(menukarkan) Waktu Malam  jadi waktu Subuh Adalah Allah Tuhan yang Sama Memecahkan Segala jenis-jenis kejahatan mahkluk-Nya termasuk sihir-sihir yang paling kuat iaitu yang dihembuskan oleh wanita-wanita tukang sihir pada ikatan-ikatan yang disimpul.

Jika Gatal-gatal anda hilang bila menjelang Subuh, ertinya Gatal-gatal anda bukan gatal-gatal biasa, tetapi ada kaitan dengan gangguan Jin & Sihir!

Tanda-tanda gangguan gatal-gatal yang lain:

  • Rambut gugur & kulit kepala gatal
  • Muka tetap kusam meskipun guna makeup
  • Jerawat yang sukar untuk sembuh
  • Kulit menggerutu, tebal dan gatal, tetapi lepas ambil ubat kembali semula gatal
  • Gatal kulit di Miss V / kemaluan, terutama bila waktu nak bersama pasangan
  • Gatal Miss V / faraj sebelum haid
  • Gatal jari manis kanan
  • Gatal waktu tengah malam hingga ke subuh
  • Badan terasa gatal menjelang tengahari, asar atau maghrib
  • Gatal nyamuk tidak hilang
  • Gatal seperti gigitan nyamuk
  • Kulit muka gatal dan mengelupas

90% Kesilapan Pesakit Gatal

90% Kesilapan Pesakit Merasakan Dirinya Bebas Gangguan Makhluk Halus, Walhal Jin & Iblis Boleh Datang Dalam Pelbagai Bentuk. Salah-satunya Melalui Masalah Kulit Gatal-Gatal Yang Tidak Sembuh-sembuh!

Kenapa Ada Kaitan Jin & Gatal?

Al-Quran merekodkan sumpah iblis dalam menyesatkan manusia:
Kemudian aku datangi mereka, dari hadapan mereka serta dari belakang mereka, dan dari kanan mereka serta dari kiri mereka; dan Engkau akan dapati kebanyakan mereka tidak bersyukur.

Bila resah anda mula tak bersyukur!

Bila gatal-gatal tidak sembuh-sembuh, anda mula bandingkan diri anda dengan orang lain. Bila anda bandingkan, anda rasa tak puashati. Bila tak puashati anda mula merungut dan emosi anda mula terganggu. Bila emosi terganggu, pintu-pintu untuk iblis masuk dari arah depan, belakang, kanan dan kiri akan terbuka untuk menjadikan anda tidak bersyukur!. Bila anda tidak bersyukur, maka akan datanglah perkara-perkara negatif seperti buruk sangka dan rezeki terhalang...Iblis bukan mesti jadikan anda seorang penjenayah, tetapi bila anda tidak bersyukur, mereka sudah berjaya!

Berikan saya 30 saat

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani

Penulis Buku Fakta Saintifik Surah Yasin Founder & CEO Bidara Specialist Senggarang, Batu Pahat, Johor

Biodata Penuh saya klik di sini

Anda fikir semua produk bidara yang ada di pasaran adalah sama? Produk bidara yang digunakan untuk rawatan MESTILAH:

Dihasilkan mengikut waktu tertentu.

Menggunakan bahan wangian asli tertentu

Disyifakkan dengan ayat dan waktu yang tertentu

Digunakan mengikut keadaan pesakit dan berbeza pada waktu tertentu 

Menjaga adab-adab tertentu

"Ini bagi memastikan anda mendapat rawatan dengan cara yang betul".

TESTIMONIAL PESAKIT

mmg mabeles la pakai kat muka...kulit muka jd lembut..

Assalamualaikum ustaz....Nama sy pn.zxxxx...sy wife bxxx yg ada beli scrub dari ustaz....dah dekat sbln sampai, tp baru semalam sy sempat guna utk kali pertama...cuma masa buka penutup botol tu, isi kandungan campuran lemon, olive oil tu x berminyak sgt...kering...sbb masa sampai kat tgn , minyak tu ada tumpah sikit dlm plastik pembungkusan..buka² jer plastik bungkusan, berminyak kat luar botol dan plastik...jd nya , smlm bila sy sapu bhn tu kering x berminyak...bila digosok pada muka campuran tu lerai jatuh di lantai x melekat sgt...sungguh pun begitu, sy tetap pakai jg...mmg mabeles la pakai kat muka...kulit muka jd lembut...di samping tu sy sapu kat tpk tgn dan blkg tapak tgn...sbb situ punca gatal-gatal yg dah setahun lebih x hilang² walaupun dah mkn ubat dan dah sapu cream dari hosp....cumanya nak tanya ustaz, smlm sy ada sapu kat tgn, bgn pg masih terasa gatal merenyam tgn sy...adakah disebabkan kandungan campuran tu kering maka x berkesan lg atau mcm mana?...bole ke sy hanya pakai sekali sahaja iaitu sblm tido....sbb kat botol tu dia suh guna 2 kali sehari...sbb pagi² agak mengambil masa jg memandangkan sy bekerja...dan adakah bacaan tertentu masa nak guna tu....atau terus sapu pd anggota tubuh....itu sahaja pertanyaan sy...sy harap ustaz sudi menjawab dan selesaikan masalah sy....Terima kasih ustaz

Muka dah tak kusam, masalah resdung yang bertahun-tahun sudah pulih

Asalamualaikum ust.. Sabun bidara dh keluar ka blum ust xsbr rsa nya nk cuba..Nt ust bg tau ya.. Sejak saya scrub muka saya dh xkusam lg pnyakit resdung yg saya tngung brthn2 dh pulih..Klu x sblum ni hidung saya sllu trsumbt brkahak n gatal hidung skrg tiada lg..Alhamdulillah t kasih Ya Allah..

Jerawat hilang, muka nampak cahaya, mula-mula pakai rasa nak demam

Salam ust, Utk pengetahuan saya dh pakai scrub tu syukur membantu rawat jerawat tp saya berhenti 3 hri krn tertiggal masa balik kg lps...... Di mulut saya tiba2 mendadak naik kayap saya check doktor sahkn pelik....... boleh ust komen ....Slp pakai scrub sehri saya demam..... jerawat skin kurang......Saya teruskn tp muka saya dah nampak cahaya sikit klu x saya tengok crmin nmpak gelap muka sendiri ...bila saya baca testimonial yang ustaz beri dan tanda-gatal gatal disebabkan sihir, memang betul semua yg ust pos memang ada yg brrlaku kpd saya Tp lps sapu SCRUB mula2 demam, istihadah dan akhir keluar mcm kayap di muka dan satu mlm tu semasa drh tgh byk saya tidor kena tindih suami kejut dia tanya ckp apa saya kata x ingat tp spt menghalang sst dr berlaku.allah allam

Kemaluan Gatal- Kisah Benar Pesakit

Gatal pada Miss V

Assalamualaikum.. Alhmdulillah saya guna scrub tu muka keluar ruam2,badan pijar serta berpeluh2, Gatal-gatal dia miss v kurang cuma masa mula2 pakai mmg pedih pijar.. Skrng dah semakin ok

Saya kerap gatal, selepas jumpa bekas kekasih (Non-Muslim)

Ya, memang betul pun, sejam sy tinggalkan teman lelaki saya itu, macam macam masalah sy lalui, eg, black magic, dah sembuh pulih ilmu hitam, tiba tiba seluruh badan dan muka gatal, bengkak, bermerah, sy sendiri berasa sedih, benci and so on..... Ustaz, GREAT SALUTE AND THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR NEW PRODUCT SCRUB. IT WAS RIGHT PRODUCT RIGHT TIME REACHED ME. After using the product, all the itchiness gradually subsided. Thank God and you too. 🙏😊

Bila sapu muka je, sendawa tak henti-henti

Pesakit: Asalamualaikum. Nk tnya 3 kali dh saya pkai scrub sapu bahagian muka..hr ni shri sendawa xhenti.. Ada kaitan pa2 ka ust ? Saya: waalaikumussalam...tanda gangguan itu mula keluar dan biasanya badan akan jadi letih dan penat....bila dia dah clear, sendawa akan berhenti.. bagus tu...boleh teruskan utk lakukan...bagaimana dgn gatal? Pesakit: Ya ka ust Alhamdulillah, Krg sket ust bhgian muka kusam npk cerah Alhamdulillah Saya : alhamdulillah perkembangan yg baik...nanti akan ada satu lagi sabun bidara + 7 telaga raudhah akan bertamabh lagi seri Pesakit: Cm2 produk sblum ni pkai tpi ttp kusam Saya : tapi skrang belum lagi Pesakit: Bru pkai dh npk perubahan Saya: sis ada gangguan mmg akan jadi tak clear bila tak keluar... Pesakit : Insyaallah saya akn pkai produk ust

Dah cuba macam-macam produk tapi muka tetap kusam jugak!

Salam..Barang dah sampai hari Sabtu..Alhamdullilah saya start pakai masa hari sabtu dan Hari ni ada kesan yang baik kulit saya serasi..Jerawat yang bengkak semakin kempis..kulit pun tidak kusam macam selalu ada perubahan tidak gatal2 lagi..Dengan izin allah semoga pulih kan kulit muka saya balik aminn! saya pakai dulu seminggu nanti saya gitau perubahan kulit.. apa pun Terima Kasih sebab kenal product ni😄

Kenapa muka saya bergerak-gerak lepas sapu?

Pesakit: Salam ustaz. Saya nk tanya ustaz ada lagi tak scrub tu. Sbb adik ipar saya nk cuba.
Saya : mcmana? okay tak guna scrub tu? Pesakit : Ok ustaz. Kat muka ada rasa sikit mcm gerak² belah kiri.saya biarkn lama sikit. Alhamdulillah dah tak ada. Saya lupa nk bgthu ustaz saya sapukn scrub tu dekat kaki ank saya. Ank saya cakap ada gerak kat belah kiri. Tapi sekejap je. Sbb kaki anak saya kena gatal-gatal.ni feeback dari anak saya. Saya: alhamdulillah bagus tu...gatal2 tu sbb gangguan...sbb tu sukar nak baik Pesakit: Dah lama ustaz tak baik².bila baik. Kena lagi. Setelah beberapa hari....saya tanya semula =================================== Saya : mcmana last guna scrub tu? kaki anak yg gatal okay dah? Pesakit : Alhamdulillah ustaz dah ok. Kaki anak saya yg kena gatal² pun alhamdulillah.. Tinggal adik dia plak. Gatal2 merah mcm tu. Saya sapu kn mlm tadi. Pun alhamdulillah ustaz Saya : alhamdulillah...ok... Pesakit : Ustaz saya nk tanya .tempat urat belikat. Ada masa sakit. Boleh sapu tak. Sbb kat situlh yg saya biasa kena gangguan Saya : Ya boleh gunakan scrub tu Pesakit: Ok terima kasih ustaz

Gatal tiba-tiba bila nak ‘bersama’ suami/isteri

Ada juga kes pesakit saya yang mengadu apabila nak bersama suami/isteri ia mula terasa gatal secara tiba-tiba. Tidak diketahui apa sebabnya. Ini juga yang menyebabkan hubungan suami isteri menjadi dingin. Pertengkaran suami/isteri dan perceraian juga disebabkan perkara ini. Biasanya ada kaitan dengan sihir pemisah. Bila masalah gatal anda gunakan Scrub Lemon & Olive Oil, masalah sihir pemisah juga akan selesai, walaupun masalah utamanya berasal dari kemaluannya yang gatal. Pelik memang pelik…tapi itulah yang berlaku.

Gatal Celah Kelangkang

Saya & ahli keluarga juga sering sakit terutama sakit kulit & gatal2. Kehidupan keluarga kami macam susah sangat, Ustaz. Produk Ustaz banyak cuma saya tidak tahu yg mana sesuai utk masalah rumah dan untuk seluruh ahli keluarga saya. Nak dibeli semua saya tidak mampu. Untuk pengetahuan Ustaz, sejak dari saya terfikir untuk wassup Ustaz sampai sekarang, saya tiba2 sakit kepala & meloya. Niat hati memang nak puasa tapi mengenangkan pening & meloya ni, saya sudah makan pagi bimbang tak boleh kerja pula nanti. Mungkinkah ini gangguan? Jawapan saya mudah memang ia gangguan makhluk halus. Ia kawal fikiran, emosi dan perasaan kita. Kita akan sering ‘blur’ bila fikir atau merancang sesuatu. Bila ‘blur’ sering kali kena marah dengan bos/suami/isteri/ kita. Asyik nak bertengkar sahaja. Walaupun semua tu berasal daripada masalah gatal-gatal. Pelik bukan? Nasihat saya anda perlu lawan atau ‘mujahadah diri‘ supaya anda berada di pihak yang menang, jin berada di pihak yang kalah. Tak boleh hari ini kita buat esok. Kalau esok gagal, kita buat lusa, kalau lusa gagal kita buat minggu depan, kalau minggu depan gagal, buat bulan depan. Kalau bulan ini gagal, kita buat tahun depan. Lawan tetap lawan. Manusia diberikan kuasa untuk membuat keputusan sendiri dan jangan dipengaruhi oleh makhluk halus ini.

saya terpaksa tingal scrub mahal tu (RM700), sbb sy dah jumpa yg murah tapi power!

Saya telah berikan scrub ini pada salah seorang pesakit saya yg pernah gunakan scrub berjenama yang bernilai RM700 akhirnya dia tinggalkan scrub berjenama setelah sembuh dengan ramuan khas saya ini. Minggu depannnya beliau beli dengan saya 10 botol. Saya tanya pada dia, akak nak buat apa beli banyak-banyak? Dia kata : saya nak jual... P/S: Maaf teks perbualan whatsapp tidak dimasukkan disebabkan beliau jumpa saya face to face..

lepas pakai scrub, keluar nanah tapi pelik sikit, senang tanggal

Pesakit: Smalam saya dh pkai scrub lemon tu..muka rasa pedih sgt2.. Bila lpas cuci tu byk sgt nanah2 keluar..tp senang tanggal..kenapa yer? Tapi hari ni tgk muka jerawat xde naik.. Saya: Susah saya nak jelaskan bila berkaitan gangguan jin ni. Tapi bila dah guna baru nampak kekotoran yang keluar kan? Okay teruskan guna Pesakit : Okay xpela mcm tu....sy akan truskan guna ustaz....terima kasih byk2

Asalnya kulit tebal sebab gatal. Akhirnya...

Kes terbaru pesakit saya ialah seorang wanita yang mengalami masalah gatal kulit *hingga tebal kulit tersebut kerana gatal.* Saya tengok pun takut..Selepas 2 minggu beliau guna secara konsisten, alhamdulillah akhirnya kulit beliau kembali seperti sedia kala. Saya usaha untuk mendapatkan gambar kulit beliau *sebelum guna* dan *selepas guna* produk scrub ini. InshaAllah saya akan update lagi nanti.

 Sebelum guna

 Selepas guna

arrow

Kulit merekah, bila gerak sikit, berdarah

Assalamualaikum ustaz... saya dh cuba panduan yg ustaz sarankan (air oksigen dicampur dengan Samurai Perfume dan bacaan Syifak khas yang diajarkan kepada saya), alhamdulillah, sakit kulit saya sudah hampir pulih, tapi belum sepenuhnya...cuma semalam tiba2 pelipat belakang lutut kiri sakit & rasa bisa & ada kesan merah, bukan gigitan serangga....malam tadi pulak ada rasa gatal yg amat sangat di bawah telinga...sabun raja masih ada baki, perlu saya teruskan dgn sabun atau yg lain ye....semasa habis 3 hr semburan air, kulit saya nampak dh sembuh, saya teruskan dgn sabun, 2,3 hr selepas guna sabun raja, kulit jadi gatal & mengeras. alhamdulillah dh semakin pulih skrg
Saya :  alhamdulillah yg merekah tu dah tak ada nampaknya.... pecah2 hingga keluar darah dah semakin.okay
Pesakit : ye, alhamdulillah
Saya : kalau mcm ni dah boleh guna scrub utk licinkan lagi

Tetiba org kata saya jadi muda umur 20-an

Assalamualaikum Ustaz, saya baru pakai scrub lemon. Alhamdulillah saya suka. sejak pakai entah kenapa ramai tegur saya nampak mcm 20an padahal dah cecah 30an anak dua🤭

Lagi gambar pesakit

di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

Assalamualaikum..Saya dah pakai scrub dgn gel mandian. Sy pakai scrub 2,3 mlm dimuka kepala panas resdung agaknya... Smlm pakai lagi di muka dah kurang rasa panas di kepala..... Oh ya smlm sapu scrub di muka nampak macam semut keluar.pastu sapu di kaki kanan yg gatal tu pun nampak macam semut keluar.

dlm rumah saya tetiba bau limau purut kuat sangat, buang air besar ada keluar peniti

Pesakit: Pertama kali mandi .pedih tak tertahan nak tunggu 20 minit tapi saya tahankan gak sambil godok tu ..dlm 2 hari suami saya ckp gatal2 saya kurang .. Saya : okay...saya doakan akan semakin baik, utk sementara jaga makan dulu Pesakit : Ustaz sebenarnya ada sesuatu yg menghairankan saya dalam masa saya mandi scrub tu .. hari pertama mandi sampi hari kedua pas saya mandi scrub tu .. dlm rumah saya bau limau purut kuat sangat .. bila masuk bang magrib .. pas tu tidur macam agak terjaga je .. pas tu hari yg kedua saya buang air besar ada keluar peniti ..saya heran gak bila pulak saya tertelan peniti ..setahu saya tak ada.. Asalnya mula kena gatal2 ni lepas makan keropok yg kawan saya pos dari terengganu .. kami kenal kat fb ..so dia ckp sana ada banyak keropok nak cuba tak dia cakap .tu yg dia pos ..pas makan keropok tu la gatal2 tu x pernah hilang .. sampi jumpa ubat ustaz ni  Terima kasih ustaz ..dengan scrub limau garam ni gatal saya total hilang . Banyak ubat saya dah beli tapi scrub ni la yg mustajab ..

Lokasi Produk : Senggarang, Batu Pahat Johor

arrow

Beli Single- Jika Hanya Hanya Gatal Bahagian Tertentu Shj Seperti Muka, Jerawat dan Pinggang

pakar kulit,klinik dr ko,gatal-gatal,gatal celah kelangkang, resdung

Batu Pahat, Johor

  • Sapu di kawasan yang gatal pada bila-bila masa terasa gatal. Scrub ini telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-quran khusus berkaitan dengan masalah kulit dan gatal-gatal
  • Digalakkan sapu Scrub sebelum jam 12 tengahari, sebelum jam 6.30 petang dan sebelum jam 12 tengah malam. Ini disebabkan ganguan gatal akan berlaku pada waktu tersebut. Namun tiada halangan untuk sapu pada waktu lain.
  • Scrub ini juga berfungsi sebagai pedinding untuk diri, rumah dan tempat kerja. Caranya anda boleh buka penutup scrub, niat dalam hati mohon pada Allah agar segala gatal dari gangguan jin dipecahkan. Niat mesti ada dan mohon pada Allah. Ini disebabkan kandungan Scrub itu telah disyifakkan dan ada aura yang tersendiri yang tidak disenangi oleh makhluk halus
  • Jika anda jadikan sebagai pedinding, letak dalam bilik tidur ketika anda tidur atau di mana sahaja termasuk di tempat kerja jika anda ada masalah gatal di tempat kerja.

Set Lengkap Atasi Gatal - Jika Melibatkan Seluruh Tubuh & Miss V

*Set ini mengandungi 2 item penting:

1. Raja Gel Bidara

mimpi rumah lama, gel bidara atasi saka, santau dan gatal2 kulit
  • Raja Gel Mandian Bidara digunakan untuk 3 dalam 1 iaitu untuk mandian, syampoo dan feminine wash. Anda boleh gunakan sebagai mandian seperti mandian sabun biasa. Bila dah guna Raja Gel Bidara, anda tidak perlu kepada sabun mandi yang lain. Jangan campur dengan sabun mandi yang lain
  • Set ini sangat bangus bagi mereka yang menghadapi masalah gatal di Miss V atau kemaluan lelaki
  • Waktu yang paling sesuai lakukan mandian ialah pada waktu Subuh sebelum terbit matahari dan waktu senja sebelum maghrib. Sehari 2 kali mandi
  • Tiada halangan jika ingin mandi pada selain waktu di atas.
  • Pastikan mandian dilakukan setiap hari

2. Scrub Lemon & Olive Oil

pakar kulit,klinik dr ko,gatal-gatal,gatal celah kelangkang, resdung

Batu Pahat, Johor

  • Selepas anda lakukan mandian dengan Raja Gel Bidara, anda boleh sapu kawasan yang gatal dengan Scub Lemon dan Olive Oil ni. Sapu pada bila-bila masa terasa gatal. Scrub ini telah disyifakkan dengan ayat-ayat al-quran khusus berkaitan dengan masalah kulit dan gatal-gatal
  • Digalakkan sapu Scrub sebelum jam 12 tengahari, sebelum jam 6.30 petang dan sebelum jam 12 tengah malam. Ini disebabkan ganguan gatal akan berlaku pada waktu tersebut. Namun tiada halangan untuk sapu pada waktu lain.
  • Scrub ini juga berfungsi sebagai pedinding untuk diri, rumah dan tempat kerja. Caranya anda boleh buka penutup scrub, niat dalam hati mohon pada Allah agar segala gatal dari gangguan jin dipecahkan. Niat mesti ada dan mohon pada Allah. Ini disebabkan kandungan Scrub itu telah disyifakkan dan ada aura yang tersendiri yang tidak disenangi oleh makhluk halus
  • Jika anda jadikan sebagai pedinding, letak dalam bilik tidur ketika anda tidur atau di mana sahaja termasuk di tempat kerja jika anda ada masalah gatal di tempat kerja.
Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
Founder & CEO Bidara Specialist
https://bidaraspecialist.com

You may also like

28 comments

Bidara Drop n Drink Atasi Santau & Sihir Pemisah • Bidara Specialist October 14, 2018 - 9:55 am

[…] Scrub Lemon & Olive Oil Atasi Sihir Gatal-gatal Kulit & Resdung […]

Reply
Norzita Binti Abdul Aziz April 19, 2019 - 1:44 pm

Assalamulaikum ustaz saya kna gatal-gatal. Gatal-gatal akan timbul waktu nk mahgrib dan subuh lps tu dah ok. Gatal-gatal akan timbul lgi keesokkan hari. Apa yg sye perlu buat. Minta pandangan ustaz. Sekian terima kasih.

Reply
ustzul April 21, 2019 - 10:00 am

waalaikumussalam….saya menjelaskan detail masalah spt di atas…boleh atasi dengan gunakan 2 penawar saya dah sediakan.. Sila wasap saya 0137628063 untuk order.TQ

Reply
Mazlina binti lee awang March 28, 2019 - 10:44 pm

Salam ustaz…
Saya belum cuba dan br jer beli dr shoppe cream ni… Saya dah bc komen pesakit tentang gatal ni ustaz…saya tgk gambar yg ustaz post…
Semua dlm gambar itu mmg saya alami ustaz..
1. Jari tangan gatal dan merekah macam di hiris…sakit.. rasa panas…pedih dan kuar darah.
2. Badan saya mmg gatal2 ustaz..kekdg timbul biji berisi air di bawah kulit… Saya garu tp gatal x hilang2 sampaikan berdarah.. rasa mcm miang satu badan..
3. Kemaluan saya mmg gatal2 ustaz.. tp sy x ceritakan dgn suami… Sampaikan saya dah x ada rasa nk bersama suami..

Mcm2 ubat saya dah beli… Jmpa mcm2 doc pakar kulit… Tak juga hilang..

Last2 sy berubat secara kampung…jmpa ustaz darul syifa …tp hilang sekejap..tp gatal ni dtg balik..

Saya mula alami selepas bersalin anak pertama…3 bulan selepas bersalin saya di serang gatal…mulanya saya ingatkan gatal2 biasa…doktor kata enzima…tp x baik2..

Dah 9 tahun ustaz…saya x tahan lagi…makin lama makin teruk…

Adakah ini dikatakan santau jg ustaz.. ?????

Reply
ustzul April 2, 2019 - 5:11 pm

wasalamalaik…maaf saya lambat untuk menjawab

1. Puan perlu kepada raja gel dan Samurai Perfume disebabkan masalah kulit yang dah merekah dan berdarah. Jika dah beli raja gel dan scrub, puan boleh gunakan Scrub lemon sebagai mandian + Ais… detail panduan kilik di sini –>> https://bidaraspecialist.com/gatal-kulit/

2. kes no 2 ni gunakan raja gel bidara shj

3. Utk masalah miss v, gunakan raja gel sbg syampoo, feminine wash dan mandian, tunggu dlm 3 minit baru bilas.
Kemudian Scrub tu sapu pada bawah pusat, pinggang belakang dan ovari kiri dan kanan…

masa sapu scrub boleh campur dgn air sikit..

Sekian ..

Reply
vivian chung (Mualaf) July 10, 2019 - 5:34 pm

Assalmualaikum ustaz, ustaz sy pun alamai
1.Muka saya tak henti keluar jerawat, gatal sangat paling pelik jerawat sy byk nanah sy rsa. takkan salah skincare dah berubat kampung, baik skjap dtg balik pula 😭
2.Tepi kemaluan sy rasa gatal sngt hingga kdg sy garuk hingga pedis, tgh malam paling sy rasa gatal sngt. semenjak sy mengandungkan anak pertama sy.
3.kebelakangan ni kulit kpala sy rasa gatal sngt, mahu bilang shampoo tak ngam takkan begitu kan.
4.

Reply
ustzul July 22, 2019 - 10:21 am

Waalaikumussalam…

bagi kes begini puan boleh gunakan raja gel bidara digunakan untuk mandian,syampoo dan feminine wash. Biarkan 3 minit baru bilas dengan air bersih.

Selepas mandi boleh gunakan Scrub Lemon untuk sapu pd tempat yang gatal.. Untuk masalah Miss v, Scrub lemon boleh sapu pd pinggang belakang, bawah pusat dan ovari kiri dan kanan..

Reply
nur April 13, 2019 - 12:18 pm

salam ustaz. saya gatal gatal kat muka. tapi gatal ni kadang kadang je. muka saya jadi merah tapi tak semua tempat. jadi muka saya kelihatan mcm panau. sbb bahgn merah tu tak semua. hanya kat pipi, dahi. jadi, patut ke saya cuba beli produk ni? saya lepas makan ubat dia baik tapi bekas kat muka tetap tak hilang. dia cuma gatal kat muka je. kat badan takde. tq ustaz.

Reply
ustzul April 21, 2019 - 10:02 am

waalaikumussalam…kes mcm ni jika gatal ada kaitan dengan waktu seperti di atas, boleh gunakan scrub lemon sahaya…untuk lebih detail sila wasap saya 0137628063

Reply
Rohayati Samsi April 21, 2019 - 10:09 pm

Assalamualaikum Ustaz
Nama saya Liya
Masalah saya
1. Gatal2 di miss V yg teramat sgt, hari2 bila waktu malam lagi teruk sampai luka2 sy kerok, mcm2 dh sy buat basuh dgn air garam, dgn air suam, pegi klinik doktor kata sb kulat..bg krim pun tak baik gak.
2. Gatal2 kat muka., kat hidung, kat dahi sampai bengkak2, doktor kata resdung, kat tangan kiri selalu kena gatal berair
dan bila kerok akan luka dn jd kudis kecil dan selalu kebas.
3. Emosi saya selalu tak stabil, kerap marah2 terutama bila masuk rumah, mood saya jadi tak menentu..murung dan selalu sakit hati tak pasal2.. Tak suka tgk muka suami, tak ada mood lgsg nk bersama..fikiran bercelaru
4. Duit selalu putus dan selalu tk cukup, rezeki terhalang..tak boleh nk menyimpan lgsg.
5. Berat nk buat ibadat,
Tolonglah saya ustaz..saya dah tk larat dah nak lalui semua nie. Penawar yang mana harus saya gunakan.
Ustaz boleh wasap sy utk bg detail
http://www.wasap.my/60127401375

Reply
ustzul April 25, 2019 - 10:10 am

wasalamalaik…

terima kasih kerana sudi hubungi saya..

utk gatal puan, ada kaitan dengan emosi yng tidak stabil yg puan alami…rasa negatif yg kerap sangka buruk pd seseorang menimbulkan suasana sekeliling yang negatif..sbb jantung kita akan menarik sgl yg negatif akan datang kepada kita.

tapi saya percaya puan bukannya nak fikir negatif sangat tapi ia datang bertubi-tubi pada fikiran hingga menyebabkan kita jadi negatif…fikiran yang datang bertubi-tubi ia seringkali datang daripada gangguan iblis…lebih lengkap lagi bila jantung kita debar2 tanpa sebab, ia juga penyebab kita sering sedih, marah atau suka tanpa sebab.

Dalam kes ini, puan kena atasi gangguan pd diri puan dahulu, dalam masa yang sama masalah antara puan dan suami inshaAllah akan dapat juga di atasi….bila emosi stabil maka gangguan gatal juga akan stabil inshaAllah..

untuk atasi masalah ini..saya syorkan puan gunakan 3 item berikut:

1) Gel bidara feminine – untuk atasi masalah emosi yang tidak stabil
2) 7 Telaga wangian raudhah – untuk atasi masalah berfikiran negatif dan perbaiki semula hubungan suami isteri dan rezeki yang terhalang
3) Scrub Lemon Olive oil utk atasi masalah gatal

Sila semak semula panduan video yang saya sediakan…puan boleh order di Shopee atau melalui wasap..

Semasa guna produk boleh tanya pada saya jika ada apa2 masalah…

wasap saya : http://www.wasap.my/60137628063

Reply
Atikah April 29, 2019 - 12:20 pm

Assalammualaikum wbt. Sorry mengganggu ustaz. Nama saya ikah.
Masalah saya:
1. Gatal di tempat miss V sangat-sangat sampai satu tahap hampir setiap malam akan rasa gatal
2. Emosi saya tidal stabil dan kerap marah-marah
3. Rezeki selalu tak cukup dan hampir setiap hujung bulan duit saya habis dan tidak dapat simpan.
4. Susah cari jodoh

Reply
ustzul May 15, 2019 - 10:48 am

waalaikumussalam…utk kes ni boleh ambil raja gel dan scrub shj

rm136 termasuk pos ke semenanjung

nak order boleh wasap saya 0137628063

Reply
Salina May 17, 2019 - 2:11 pm

Assalammualaikum..ustz sya lina nk bertanya berapa harga scrub lemon tu..

Reply
ustzul May 17, 2019 - 2:14 pm

Waalaikumussalam…dan salam sejahtera.

Terima kasih kerana hubungi saya.

*Terdapat 2 pilihan untuk atasi masalah gatal*

*1) Ambil Scrub Lemon Olive Oil Sahaja*

Harga:

RM86 (Semenanjung)
RM95 (Sabah & Sarawak)
Harga adalah termasuk pos

*2) Set Lengkap : Untuk Gatal Seluruh Tubuh & Kemaluan* 

Jika melibatkan miss V sapu Scrub Lemon di bawah pusat, pinggang belakang dan ovari kiri dan kanan.

Raja Gel Bidara digunakan utk mandi, syampoo dan feminine wash bagi wanita

*1) Raja Gel Bidara* 
*2) Scrub Lemon Olive Oil*

RM136( Semenanjung)
RM145( Sabah & Sarawak
Harga adalah termasuk pos

Set ini sangat bagus bagi mereka yang menghadapi masalah gatal di Miss V

sila wasap saya 0137628063

Reply
basitah May 29, 2019 - 10:18 am

assalam ustaz… saya mengalami kegatalan dibahagian tapak tangan dan tapak kaki….tiada sebarang timbul bintik-bintik .. cuma gatalnya sangat menyakitkan dan menganggu saya, semakin saya garu, semakin terasa gatal yg pelik iaitu rasa panas dan hangat ketika menggaru, saya mohon ustaz bantu saya untuk atasi masalah kegatalan ini.

Reply
ustzul June 9, 2019 - 9:13 am

utk kes ini boleh ambil scrub lemon sahaja

boleh wasap saya utk order 0137628063

Reply
Siti aisah June 2, 2019 - 12:26 am

Tuan / puan dihormati
Saya mengalami masalah hidung sejak 18 tahun bermula dengan selsema hidung tersumbat dan hingus berketul ketul darah sehingga sekarang saya masih mengalami kahak kerana sinusitis yang masih menyerang. Bermula panadol kerana kejahilan saya bersambung ubat tradisional ubat batuk doktor ubat allergic doktor pakar semburan nasal bekam sibus hingga sekarang. Pernah orang kata saya mengalami resdung yang teruk dan kuat boleh kanser hidung menyebabkan saya terkejut tidak percaya kerana diwaktu itu saya mempunyai rupa paras dan wajah berkulit halus sehinggalah sekarang umur saya 40 an saya mula jerawat macam remaja dan tak berhenti dan masih mendapat rawatan makan ubat allergic nasal spray bekam sinus kerana bengkak sinus ada dalam hidung saya. Akhir sekali saya terpaksa mengalah untuk dibedah buang bengkak sinus. Adakah saya masih ada peluang dengan rawatan tardisional.

Reply
ustzul June 9, 2019 - 9:10 am

utk kes ini saya cadangkan, ambil set lengkap dan juga raja gel

raja gel digunakan utk mandian, syampoo & feminine wash (3 dalam 1)

Scrub lemon boleh sapu pd bahagian hidung, leher belakang dan bawah telinga…

sepanjang guna produk boleh tanya saya…boleh wasap saya 0137628063

Reply
Siti aisah June 10, 2019 - 4:19 pm

Askm..terima kasih ustaz sy baru menerima set lengkap dan baru mula membaca kaedah menggunakannya. Sudah 3 bulan sy menderita tidak sibat. Ia mengganggu kerana sy bekerja dan mengkonfiuskan orang kerana tidak dapat terlibat aktiviti lain lain dan berhari raya kerana sesak nafas kepenatan melampau batuk asthma lendir dan kepanasan

Reply
no name June 20, 2019 - 4:04 pm

Assalam ustaz, sy ada mslh jerawat yg kejap ok, kejap tak ok. Kadang2 muka jadi gatal, bahu, belakang dan dada sy juga ada gatal2. Sy nak minta pendapat ustaz. Adakah ni mslh alergik atau sebaliknya? Kalau mcmni, ubat yg mana 1 sesuai utk sy guna ya ustaz? Terima kasih

Reply
ustzul June 26, 2019 - 10:53 am

wasalamalaik…boleh gunakan scrub lemon sahaja untuk atasi masalah ini…tapi jika ada raja gel lebih baik…beza gatal disebabkan gangguan jin atau tidak ialah, gatal sbb gangguan jin bila masuk 3 waktu seperti yang saya jelaskan di atas..

kadang2 kita makan yg alergi tapi waktu gatal akan dtg pada waktu yang sama..maka ada faktor gangguan dan ada faktor klinikal…dua2 ada

Reply
Zaman June 29, 2019 - 11:21 pm

Assalamua’laikum Ustaz,
Isteri saya di sah kan mengidap TB Negatif. Sudah masuk 4 bulan on medication. Cuma, yg saya pelik, isteri saya mengalami masalah gatal2 yang pedih di seluruh badannya. Pada mulanya, saya suspek gatal2 sebab allergic ubat.. Doktor dah bagi ubat allergic, ubat tahan gatal n ubat sapu.. tp, makin hari makin menjadi gatalnya. Sampai naik biji2 berair di bahagian tangan, dan kulit kaki menjadi gelap dan kusam. Gatal2 dan pedih tu jadi terutama waktu tengahari (cuaca panas), lewat petang dan tengah malam sehingga ke awal pagi. Malam memang isteri saya tak dapat tidur. Selalu, selepas subuh, baru isteri saya boleh lelapkan mata. Itu pun, hanya sekejap sampai pukul 3-4 jam sahaja. Kesian dan sedih saya tengok isteri saya.
Apa pandangan ustaz dan ikhtiar yang boleh saya usahakan?

Reply
ustzul June 30, 2019 - 10:55 am

Waalaikumussalam…terima kasih kerana beri komen di sini…saya sangat alu-alukan meskipun boleh PM saya melalui whtasapp…

Walaupun masalah gatal dalam kes yang saya kendalikan ada kaitan dengan gangguan jin, namun saya tidak menghalang mana-mana pesakit untuk gunakan ubat klinik. Namun demikian, jika guna ubat klinik tidak membantu, boleh ihktiar gunakan produk saya scrub lemon dan raja gel bidara.

Untuk mengetahui sesuatu kes gatal ada kaitan dengan gangguan jin, kita boleh lihat kepada waktu gangguan seperti yang saya jelasakn di atas. Iaitu waktu 12 tghari, senja dan 12 tgh malam hingga ke subuh… Bila tiba waktu subuh, biasanya gatal akan berhenti.

Jika lepas subuh boleh lelapkan mata dalam 3-4 jam sahaja sebelum masuk 12 tghari, ini menunjukkan berlakunya keradangan kesan daripada gangguan asal yang berlaku waktu 12 tgh mlm hingga ke subuh. Keradangan pada tubuh akan beri kesan pd perjalanan sistem dalam tubuh. Namun biasanya gatal waktu selepas subuh ni tidaklah seteruk jam 12 tghh mlm hingga ke subuh.

Ertinya gangguan gatal daripada jin akan berlaku bila masuknya waktu dan bukan sebab yang lain.. Jika makan benda yg alergik pun ia akan gatal waktu yg sama.Org yang terkena sihir pun (selain masalah gatal) juga akan kena pd waktu yang sama.

Dalam kes isteri sdr, saya nak tanya isteri alami masalah jantung debar2 tanpa sebab tak? terutama bila masuk waktu2 tersebut? Jika ada, biasanya emosi isteri sukar difahami sebab dia akan sedih, gembira, marah tanpa sebab…Ini kerana gangguan jantung debar tanpa sebab akan menyebabkan emosinya tidak stabil….jika ini berlaku, ia perlu kepada satu lagi bahan iaitu 7 Telaga Wangian Raudhah.Ia berfungsi untuk menstabilkan emosi dan memperperbaiki aura yang negatif pd diri…Wallahu A’lam

Reply
Bahri August 15, 2019 - 4:37 pm

Assalamuikuam, nak tanye uztas.. badan sy gatal2 dlm waktu mlm, subuh dan selepas asar naik bintat mcm gigit nyamuk @ semut, setelah garu akan merebak gatalnya… ada sapu cream Calamine itu hilang gatal tetapi esok naik lagi bintat gatal pada kaki & tangan shj tu.. apa sebabnya, ada pencerah itu membantu.. sekian.. tq

Reply
ustzul August 19, 2019 - 8:29 am

Waalaikumussalam….

saya ada jelasakn dengan detail di atas, bagaimana nak tahu gatal yang kita alami disebabkan gangguan makhluk halus.. Tanda yang paling besar adalah waktu terkena gatal. Ada 3 waktu. Berdasarkan kajian terhadap hadith-hadith nabi & al-Quran terdapat beberapa waktu yang diberi keizinan kepada makhluk halus untuk lakukan gangguan terhadap manusia. Maka antara waktu yang paling besar ialah seperti yang saya jelaskan di atas…

Salah satu gangguan jin ialah melalui gatal. Sebab dengan gatal mampu meresahkan jiwa manusia dan mengubah emosi mereka. Bila emosi terganggu, akan lebih mudah dikuasai oleh jin. Manusia akan mula merungut, marah, tak puashati… Semua element ni membawa kepada tidak bersyukur…dan itulah sumpah iblis semasa dia tak mahu sujud kepada Nabi Adam iaitu memastikan manusia itu tidak bersyukur sudah cukup untuk membawa manusia kepada kufur.

Rekod dalam al-Quran juga menjelaskan bahawa perkataan syukur dan kufur digandingkan bagi menjelaskan perbezaan antara sikap positif dan negatif..

Reply
Mohd Nazri Bin Hashim September 4, 2019 - 12:24 am

Assalamualaikum. Saya telah hampir 2 bulan mengalami masalah gatal2 kulit seluruh badan. Awal2 dulu jadi waktu bangun tidur dan maghrib sahaja. Namun sekarang makin kerap dan tidak menentu. Pelbagai ubat, klinik, farmasi dan perubatan kampung telah saya cuba namun masih gatal2. Mohon nasihat dan tunjuk ajar kerana saya memang dah tak tahan macam ni.

Reply
ustzul September 5, 2019 - 9:26 pm

Waalaikumussalam…

masalah yg tuan nyatakan ada kaitan gatal dengan waktu. Ia bukan gatal biasa sbb waktu-waktu ini adalh waktu aktif gangguan.

saya mencadangkan tuan gunakan raja gel sbg mandian ganti gel mandian biasa yg tuan guna.

Scrub lemon boleh sapu pd tempat yg gatal

Reply

Leave a Comment

Share: